институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Торгова реклама

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 8 | Год: 2003 | Размер: 13 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Торгова реклама

Вступ 3
1. Рекламний текст товару. 3
2. Приклади використання реклами. 4
2.1.Вдале використання. 4
2.2. Невдале використання. 5
3. Реклама в магазині. 5
Література. 8

Cмотрите также:
Бренд та схеми його створення

Вступ. 3 1. Реклама, брендинг та торгова марка компанії. 5 2.Створення бренду. 14 2.1.Торгова марка та порядок її реєстрації 14 1.2. Технологія створення бренду. 19 3. Створення бренду без реклами в ЗМІ 23 Висновок. 32 Література. 33 Темою курсової роботи є огляд думки вітчизняних та закордонних науковців, економістів, спеціалістів з маркетингу, психологів на проблему створення успішного бренду компанії. Предметом роботи узагальнення досвіду провідних кампаній з проблеми бррендінга, та визначення схеми створення бренда.

Сучасна реклама як продукт культури

Вступ 3 1. Поняття масової культури 5 2. Реклама і масова культура 7 3. Реклама з точки зору психоаналізу 11 Висновки 15 Список літератури 16

Реклама и ее функции

План Введение I. OCHOBЫ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ 1.1 Термины. Направления деятельности. Классификации 1.2 Особенности современного рекламного процесса 1.3. Рекламная деятельность в системе маркетинга 1.4. Цель рекламы 1.5. Золотые правила рекламы II. ВИДЫ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ. СРЕДСТВА РАСПРОСТРАНЕНИЯ РЕКЛАМЫ 2.1. Реклама в СМИ 2.1.1. Реклама в прессе 2.1.2. Реклама по радио 2.1.3 Реклама в информационных сетях (Internet) 2.1.4. Телевизионная реклама 2.1.5. Наружная реклама 2.2. Стимулирование сбыта 2.3. Создание общественной репутации. Мероприятия паблик рилейшнз 2.3.1. Товарный знак 2.4. Брендинг - высокоэффективная технология завоевания и удержания потребителя 2.5. Директ-маркетинг III. РЕКЛАМНЫЕ КАМПАНИИ 3.1. Организация рекламных кампаний 3.2. Особенности международных рекламных кампаний 3.3. Эффективность рекламных кампаний IV. МИРОВОЙ РЫНОК РЕКЛАМЫ 4.1. Особенности, состояние, тенденции V. РЕКЛАМА В РЕСПУБЛИКЕ БЕЛАРУСЬ

Реклама (1917-1991) років. Українська реклама 90 років

ЗМІСТ 1. Реклама (1917-1991) років. Українська реклама 90 років......................... 3 2. Значення системи маркетингу. Аспекти рекламної діяльності................ 6 3. Спонсорство, поняття і комунікативні характеристики спонсорства..... 9 Використані джерела......................................................................................... 14

Зовнішня торгівля України та її торгова політика

1. Поняття міжнародної торгівлі, причини виникнення і розвитку, функції, показники ефективності експорту та імпорту3 2. Структура, аналіз, тенденції та перспективи розвитку експорту та імпорту України з ближнім і дальнім зарубіжжям.11 3. Торгова політика України18 Література24

Зовнішня торгівля України та її торгова політика

1. Поняття міжнародної торгівлі, причини виникнення і розвитку, функції, показники ефективності експорту та імпорту 3 2. Структура, аналіз, тенденції та перспективи розвитку експорту та імпорту України з ближнім і дальнім зарубіжжям. 11 3. Торгова політика України 18 Література 24

Скрытая реклама

Содержание Введение...............................................................................................3 Факты..................................................................................................3 Скрытая реклама. ..............................................................................5 Скрытая реклама, действующая на подсознание ..........................5 25 кадров в секунду, вместо 24.........................................................6 Примеры..............................................................................................7 "Пейте кока-колу" -- было прямым приказанием..........................8 "Бутербродный журнализм" и "халтура"......................................9 Вывод.................................................................................................10 Комментарии ..................................................................................11 Используемая литература.............................................................13

Факторы, определяющие эффективность рекламы

Оглавление стр. Введение. …………………………………………………………………………….. 3. Глава 1. Факторы, определяющие эффективность рекламы……………………………. 6. 1.1. Психология восприятия рекламы…………………………………………………. 6. 1.2. Экономическая эффективность рекламы…………………………………………. 8. 1.3. Иные факторы……………………………………………………………………….11 Глава 2. Эффективность различных средств рекламы……………………………………14 2.1. Реклама в прессе…………………………………………………………………….16 2.2. Реклама по радио……………………………………………………………………17 2.3. Телевизионная реклама……………………………………………………………. 19 2.4. Наружная реклама…………………………………………………………………..21 2.5. Реклама в Интернет…………………………………………………………………23 Глава 3. Критерии и методы определения эффективности рекламы……………………28 3.1. Критерии……………………………………………………………………………28 3.2. Методы……………………………………………………………………………...32 Заключение ………………………………………………………………………………... 41 Список использованной литературы. …………………………………………………...43

Эффективность различных средств рекламы

Оглавление стр. Введение. …………………………………………………………………………….. 3. Глава 1. Факторы, определяющие эффективность рекламы……………………………. 6. 1.1. Психология восприятия рекламы…………………………………………………. 6. 1.2. Экономическая эффективность рекламы…………………………………………. 8. 1.3. Иные факторы……………………………………………………………………….11 Глава 2. Эффективность различных средств рекламы……………………………………14 2.1. Реклама в прессе…………………………………………………………………….16 2.2. Реклама по радио……………………………………………………………………17 2.3. Телевизионная реклама……………………………………………………………. 19 2.4. Наружная реклама…………………………………………………………………..21 2.5. Реклама в Интернет…………………………………………………………………23 Глава 3. Критерии и методы определения эффективности рекламы……………………28 3.1. Критерии……………………………………………………………………………28 3.2. Методы……………………………………………………………………………...32 Заключение ………………………………………………………………………………... 41 Список использованной литературы. …………………………………………………...43

Торгова політика України і її інструменти

Вступ 3 1. Поняття міжнародної торгівлі, причини винекнення і розвитку, динаміка, структура, її показники, єфективність експорта і імпорта. 4 2. Аналіз структури, тенденції і перспективи розвитку експорта і імпорта України з близьким і дальнім зарубіжжям. 11 3. Торгова політика України і її інструменти 21 Висновки 28 Література 31