институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетингові дослідження з комерційної нерухомості

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 47 | Год: 2008 | Размер: 145 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингові дослідження з комерційної нерухомості

ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З КОМЕРЦІЙНОЇ НЕРУХОМОСТІ 5
1.1 Сутність та функції маркетингових досліджень 5
1.2 Етапи проведення маркетингових досліджень 8
1.3 Теоретичні засади та досвід проведення маркетингових досліджень на ринку комерційної нерухомості 11
1.3.1.Дослідженя структури ринку 11
1.3.2 Аналіз попиту 13
1.3.3 Аналіз пропозиції 15
1.3.4 Дослідження залежності попиту та пропозиції 17
2 ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РИНКУ КОМЕРЦІЙНОЇ НЕРУХОМОСТІ М. ОДЕСИ 21
2.1 Аналіз ринку комерційної нерухомості м. Одеси 21
2.1.1 Основні ринкові тенденції 21
2.1.2 Офісні приміщення 22
2.1.3 Торговельні приміщення 25
2.1.4 Виробничі й складські приміщення 28
2.2 Перспективи розвитку комерційної нерухомості м. Одеси 31
2.3 Маркетингові дослідження ринку комерційної нерухомості м. Одеси як інструмент виявлення тенденцій та перспектив розвитку ринку 38
ВИСНОВКИ 41
ЛІТЕРАТУРА 45
Cмотрите также:
Звіт з науково-дослідної практики

1. Стан будівельної промисловості в Україні 3 2. Ринок офісної нерухомості м.Києва 5 3. Тенденції та прогнози ринку комерційної нерухомості 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15

Ринок нерухомості України

Вступ. 3 1.Зміст та загальна класифікація нерухомості. 4 1.1.Поняття й ознаки нерухомості 4 1.2. Місце нерухомості в ринковій системі 11 1.3. Загальна класифікація об'єктів нерухомості 14 2. Особливості формування ринку нерухомості в Україні 15 2.1. Етапи становлення. 15 2.1. Місцеві та регіональні особливості ціноутворення на ринку нерухомого майна в України. 24 3. Сучасний стан та перспективи розвитку ринку нерухомості України 26 3.1. Сучасний стан нерухомості в Києві 26 3.2. Ринок торгової (нежилої) нерухомості 26 3.3. Песпективи розвитку ринку нерухомості України 31 Висновоки 35 Список використаної літератури. 37

Дослідження перспективних напрямків використання вільних приміщень в регіоні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Поняття, сутність і види вільних приміщень та можливі напрямки їх використання 7 1.1 Загальна класифікація будинків і споруджень 7 1.2 Типізація і класифікація житлових та офісних приміщень за якістю 10 1.3 Операції з нерухомістю та їх юридичне закріплення 24 РОЗДІЛ 2. Аналіз ринку нерухомості Києва 41 2.1 Особливості функціонування ринку нерухомості в Україні на сучасному етапі 41 2.2 Аналіз ринку житла 54 2.3 Ринок комерційної нерухомості 59 РОЗДІЛ 3. Дослідження напрямків використання вільних приміщень в регіоні 64 3.1 Перспективні напрямки використання офісних приміщень 64 3.2 Перспективи використання торговельної нерухомості 68 3.3 Перспективи розвитку іпотечного кредитування 73 ВИСНОВКИ 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 96 ДОДАТОК 1. Середні орендні ставки на офісні приміщення в 2002-му році 96 ДОДАТОК 2. Статистика цін вторинного ринку продажів квартир 97 ДОДАТОК 3. Статистика цін вторинного ринку оренди квартир 99 ДОДАТОК 4. Статистика цін новобудов 101

Управління портфелем нерухомості

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи дослідження ринку нерухомості 5 2. Управління нерухомим майном як фінансовим активом 10 3. Інвестиційна стратегія пайового недиверсифікованого венчурного інвестиційного фонду закритого типу «Всеукраїнський фонд нерухомості» товариства з обмеженою відповідальністю «МАГНА» 19 Висновки 23 Література 26

Маркетинговий аналіз ринку нерухомості в м. Івано-Франківську

РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика агентства нерухомості “...”. 6 1.1 Коротка історія розвитку та діяльності АН“...” 6 1.2 Організаційна структура підприємства 7 1.3 Коротка характеристика послуг та умов діяльності підприємства 9 1.4 Аналіз економічних показників діяльності підприємства 11 РОЗДІЛ 2. Теоретико-методологічні засади маркетингового дослідження ринку нерухомості 14 2.1 Поняття та сутність ринку нерухомості 14 2.2 Суб’єкти та об’єкти ринку нерухомості 27 2.3 Особливості проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості 36 РОЗДІЛ 3.Організація та проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості Івано-Франківська (на прикладі агентства нерухомості “...”) 45 3.1 Організація та проведення маркетингових досліджень в АН “...” 45 3.2 Аналіз результатів дослідження ринку нерухомості Івано-Франківська 48 2.3. Прогнозування розвитку ринку нерухомості міста та його вплив на формування маркетингової стратегії АН „...” 53 РОЗДІЛ 4. Вдосконалення проведення маркетингових досліджень 62 4.1 Перспективні напрямки вдосконалення методики проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості в Агентстві нерухомості “...” 62 4.2 Автоматизація збирання та обробки маркетингової інформації 64 4.3 Використання можливостей мережі Інтернет в маркетинговій діяльності підприємства 66 РОЗДІЛ 5. Охорона праці 85 ВИСНОВКИ 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 93 ДОДАТОК 1. Каталог елітних рекламних площадок України 99

Аналіз ринку нерухомості

ВСТУП 2 1. ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО РИНКУ НЕРУХОМОСТІ 3 2. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА ТА РЕГУЛЯТИВНА ОСНОВА ДІЯЛЬНОСТІ РИНКУ НЕРУХОМОСТІ УКРАЇНИ 5 3. АНАЛІЗ ОБСЯГІВ ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ НЕРУХОМОСТІ 7 4. АНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОГО ПЕРВИННОГО РИНКУ ЖИТЛА 9 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13 ДОДАТКИ 14 ДОДАТОК 1 14 ДОДАТОК 2 15 ДОДАТОК 3 16

Сутність і значення маркетингових досліджень

ВСТУП І. Сутність і значення маркетингових досліджень 1.1. Маркетинг і маркетингові дослідження 1.2. Маркетингові дослідження як різновид емпіричних соціологічних досліджень і найважливіша складова маркетингової інформаційної системи 1.3. Маркетингові дослідження і маркетингова розвідка 1.4. Проблеми використання інформації маркетингового дослідження в маркетингу 1.5. Основні напрямки маркетингових досліджень 2. Розробка плану маркетингового дослідження 2.1. Визначення проблеми 2.2. Визначення потреби в проведенні дослідження 2.3. Визначення типу необхідної інформації і джерел її одержання 2.4. Визначення методів збору даних 2.5. Визначення обсягу вибірки 2.6. Основні напрямки маркетингових досліджень 3. Маркетингове дослідження підприємства 3.1. Вибір і опис підприємства 3.2. Аналіз ринку 3.2. Сегментування ринку. 3.4. Маркетингові стратегічні цілі 3.5. Стратегічні рішення 3.5. Позиціонування ВИСНОВОК Література

Маркетингові дослідження характеристик та рівня попиту

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ТА РІВНЯ ПОПИТУ (на прикладі ринку компакт-дисків) 14 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 23

Ринок нерухомості як частина фінансового ринку

З М І С Т ВСТУП ……………………… ……………………………………………………1 1. РИНОК НЕРУХОМОСТІ ЯК ЧАСТИНА ФІНАНСОВОГО РИНКУ 2 2. ДОХІДНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ НЕРУХОМОСТІ 10 ЗАДАЧА 12 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ: 14

Ринок нерухомості як частина фінансового ринку

З М І С Т ВСТУП ……………………… ……………………………………………………1 1. РИНОК НЕРУХОМОСТІ ЯК ЧАСТИНА ФІНАНСОВОГО РИНКУ 2 2. ДОХІДНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ НЕРУХОМОСТІ 10 ЗАДАЧА 12 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ: 14