институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління якістю продукції в фармацевтичній сфері

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Курсовая | Страниц: 41 | Год: 2008 | Размер: 113 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Управління якістю продукції в фармацевтичній сфері

ВСТУП 3

1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4

1.1. Сутність і значення якості для підприємства, якість і технічний прогрес 4
1.2. Методи оцінювання якості 9
1.3. Принципи загального управління якістю (TQM) 15

2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ „Назва” 20

2.1. Загальна характеристика підприємства 20
2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 23

3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 29

3.1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 29
3.2. Напрямки вдосконалення системи якості на підприємстві 34

ВИСНОВКИ 38
ЛІТЕРАТУРА 40
Cмотрите также:
Управління якістю послуг підприємства у фармацевтичній галузі

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади управління якістю послуг в ринкових умовах 6 1.1. Стандарти з управлінням якістю 6 1.2. Принципи управління якістю. 8 1.3. Реалізація управління якістю в фармацевтичній галузі 14 2. ЗАТ «Борщагівський ХФЗ» як приклад успішної діяльності у конкурентному середовищі на основі управління якістю 23 2.1. Загальні відомості про підприємство 23 2.2. Становище на ринку та основні конкуренти 29 2.3. Аналіз управління якістю у діяльності підприємства 32 3. Шляхи вдосконалення управління якістю у фармацевтичній галузі 34 3.1. Вдосконалення товарної політики у фармацевтичній галузі на основі управління якістю 34 3.2. Шляхи вдосконалення управління якістю ЗАТ НВЦ “Борщагівський хімфармзавод “ 38 Висновки 45 Література 49 Додатки 51-55 Метою роботи є розробка теоретичних, методичних і прикладних засад формування і реалізації системи управління якістю послуг підприємствами фармацевтичної галузі України.

Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України

ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………........ Розділ 1. Наукові аспекти комплексного управління якістю продукції............. 1.1 Поняття якості продукції. Комплексне управління якістю……….. 1.2 Основні принципи управління якістю продукції …………............. Розділ 2. Системи комплексного управління якістю продукції на території України.…………………....................................................................................... 2.1 Методика впровадження системи управління якістю на підприємстві…....................................................................................................... 2.2 Досвід управління якістю на підприємстві в зарубіжних країнах… 2.3 Контроль за рівнем управління якістю продукції.............................. Розділ 3.Проблеми управління якістю продукції на підприємствах в Україні та шляхи їх подолання. Вдосконалення TQM.................................................... Висновки................................................................................................................ Список використаної літератури.........................................................................

Система управління якістю на підприємстві

ПЛАН Вступ 3 1. Сучасне уявлення про механізм управління якістю продукції. 4 2. Категорії управління якістю продукції. 9 3. Органи управління якістю продукції. 12 Висновок. 14 Список використаної літератури 15

Якість продукції як об’єкт управління

Зміст: Вступ ..........................................................................................................3 1. Якість продукції як об’єкт управління ..........................................5 1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5 1.2. Управління якістю.......................... ……………………………...11 1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....14 2. Зарубіжний досвід управління якістю .............................................18 2.1. Управління якістю в США ................................................................18 3.2. Управління якістю в Японії .............................................................23 3.3. Управління якістю в Європі ............................................................28 3. Світові тенденції і перспективи менеджменту якості ......... ...33 Висновок ……………………………………………………………....41 Список використаної літератури ……………………………………43

Якість продукції. Показники якості

Вступ 3 Розділ. Теоретичні основи управління системою якості продукції підприємства 5 1.1 Якість продукції: сутність та значення. 5 1.2 Сутність та особливості процесу управління якістю продукції 8 1.3 Показники управління якістю продукції підприємства 15 Розділ 2. Дослідження системи управління якістю продукції підприємства (на прикладі ВАТ “___”) 21 2.1 Аналіз ефективності системи управління якістю продукції підприємства 21 2.2 Оцінка рівня якості продукції із врахуванням маркетингової складової 26 Розділ 3. Вдосконалення системи управління якістю продукції підприємства 31 3.1 Формування механізмів управління системою якості продукції підприємства 31 Висновки та пропозиції 39 Список використаної літератури 43

Управління якістю продукції та послуг на тур підприємстві

Вступ 3 1. Якість продукції та послуг і шляхи її забезпечення 5 1.1. Поняття, показники та класифікація якості продукції та послуг 5 1.2 Управління якістю продукції 12 1.3 Стандартизація та сертифікація продукції 18 2. Аналіз управління якістю на ТОВ “Загір’я” 26 2.1. Відомості про організацію 26 2.2. Політика в області якості 28 2.3. Аналіз системи управління якістю 29 3.Сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку забезпечення якості в туризмі 41 Висновок 47 Список використаних джерел 49

Управління якістю продукції

ВСТУП 3 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 13 УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ КОНКРЕТНОГО ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ВАТ «Назва») ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 23

Управління якістю продукції

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 Система управління якістю 4 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 15 Управління якістю продукції на рівні підприємства (на прикладі готельних підприємств) 15 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24

Система управління якістю продукції

Вступ 3 1. Поняття та показники якості продукції 4 2. Управління якістю продукції 7 3. Стандартизація та сертифікація продукції 12 Висновок 16 Список використаної літератури 16

Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві

Вступ 3 1. Науково-методологічні аспекти управління якістю в туризмі 6 1.1. Якість туристичної продукції (послуг) як економічна категорія 6 1.2. Оцінка якості туристичної продукції (послуг) 6 1.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в туристичному підприємстві 14 1.4. Нормативно-правове регулювання якості туристичної продукції (послуг) в туризмі 20 2. Дослідження процесу управління якістю в діяльності туристичного підприємства ТОВ "Замор'я" 26 2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 26 2.2. Діагностика процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 44 2.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 45 3. Напрями удосконалення процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 56 3.1. Шляхи удосконалення системи управління якістю туристичної продукції (послуг) на туристичному підприємстві "Замор'я" 56 Висновки 62 Список використаної літератури 64