институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Характеристика системи стратегічного планування на підприємстві (на прикладі підприємства)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент стратегический | Курсовая | Страниц: 53 | Год: 2008 | Размер: 121 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Характеристика системи стратегічного планування на підприємстві (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Теоретичні положення визначення стратегії підприємства 4
1.2. Стратегічний аналіз і планування стратегії на підприємстві 12
2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ВАТ „Назва” 17
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Управління процесами розробки стратегії діяльності підприємства 26
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
3.1. Обгрунтування стратегії розвитку підприємства 31
3.2. Впровадження системи стратегічного контролінгу на підприємстві 36
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
ДОДАТКИ 46-53
Cмотрите также:
Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Економічна сутність, мета та принципи стратегічного планування діяльності підприємства 6 1.2 Сучасні моделі стратегічного планування 13 1.3 Зміст та методичні основи розробки стратегічного плану 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 30 2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 30 2.2. Проведення SWOT-аналізу підприємства 36 2.3 Оцінка ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 51 3.1. Вдосконалення стратегічного аналізу діяльності підприємства 51 3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 59 3.3. Розробка фінансової стратегії розвитку підприємства 65 ВИСНОВКИ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 ДОДАТКИ 79 Доклад Роздатковий матеріал

Стратегічне планування імпортних операцій на підприємстві

Вступ 3 Розділ 1.Теоретичні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 5 1.1.Сутність імпортних операцій та їх місце у міжнародній економічній діяльності 5 1.2. Правові основи регулювання імпортних операцій 9 1.3.Сутність стратегічного планування імпортних операцій 15 Розділ 2.Стратегічне планування імпортних операцій на підприємстві ТОВ «Сальвадор» 18 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18 2.2.Аналіз системи стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 24 2.3.Розробка рекомендацій щодо вдосконалення стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 30 2.4.Основні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві з застосуванням ЕОМ 33 Висновки та пропозиції 37 Список використаної літератури 39 Додатки 42

Стратегічне планування на підприємстві

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи стратегічного планування 6 1.1. Основні поняття та визначення у сфері стратегічного планування 6 1.2. Зміст та структура стратегічного плану 13 2. Реалізація стратегічного планування на підприємстві «Хлібокомбінат №1» 20 2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства 20 2.2. Організація стратегічного планування 28 3. Шляхи удосконалення організації системи стратегічного планування на Хлібокомбінаті №1 33 Висновки 42 Список використаної літератури 46 Додатки 48 Мета і задачі дослідження. Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування методологічних і організаційних принципів стратегічного управління підприємством в умовах ринкових трансформацій, розробка методичних рекомендацій щодо стратегічного планування діяльності підприємства. Об'єкт дослідження – діяльність хлібокомбінату №1. Предмет дослідження – процес стратегічного планування діяльності підприємства. Інформаційною базою дослідження є публікації з питань стратегічного планування, літературні джерела, а також первинний матеріал, зібраний автором особисто.

Сучасні підходи до розробки системи стратегічного менеджменту в умовах ЗЕД

Вступ 4
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 7
1.1. Планування як функція управління підприємством 7
1.2. Особливості стратегічного планування 19
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 25
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 30
1.5. Особливості стратегічного менеджменту в умовах зовнішньоекономічної діяльності 37
Висновок до розділу 1 52
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 53
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 53
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 58
2.3. Планування процесу виробництва асортименту та обсягу продукції 68
2.4. Планування організаційного управління на підприємстві 76
2.5. Стан стратегічного планування на підприємстві 84
Висновок до розділу 2 88
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 90
Висновок до розділу 3 99
ВИСНОВКИ 101
Список використанИХ ДЖЕРЕЛ 105
ДОДАТКИ 109


Cтратегічне планування в організації (на прикладі ВАТ ЧШВ «ЕЛЕГАНТ»)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 4 1.2. Особливості формування системи стратегічного планування в сучасних умовах 4 1.2. Стратегія як основний елемент системи стратегічного планування 9 1.3. Операційна ефективність як необхідна умова внутрішнього стратегічного планування підприємства 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВНУТРІШНІХ ТА ЗОВНІШНІХ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ВАТ ЧШВ «ЕЛЕГАНТ» 17 2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ ЧШФ «Елегант» 17 2.2. Аналіз конкурентного середовища ВАТ ЧШФ «Елегант» 19 2.3. Оцінка передумов стратегічного планування на ВАТ ЧШФ «Елегант» 23 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ СТРАТЕГІЇ ВАТ ЧШВ «ЕЛЕГАНТ» 28 3.1. Загальна структура стратегії підприємства 28 3.2. Функціональні складові стратегічного плану 30 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 39 Перелік використаної літератури 41

Запровадження стратегічного планування на підприємстві

Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85


Запровадження стратегічного планування на підприємстві

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6 1.1. Планування як функція управління підприємством 6 1.2. Особливості стратегічного планування 18 1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24 1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29 РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37 2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37 2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42 2.3. Планування процесу виробництва 52 2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57 2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67 ВИСНОВКИ 78 Список використаної літератури 82 ДОДАТКИ 85

Основні напрями стратегічного управління підприємства сфери туризму (на базі турпідприємства)

ВСТУП 3 1. СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ, ВИДИ, РІВНІ, ЕТАПИ РОЗРОБКИ 4 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ І ПЛАНУВАННЯ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 18 4. АНАЛІЗ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 23 5. ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО КОНТРОЛІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ

Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32 2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32 2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43 2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55 3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55 3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 73

Стратегічне управління персоналом організації учасника ЗЕД (на прикладі)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 5 1.1. Тенденції розвитку теорії та практики управління персоналом 5 1.2. Кадровий потенціал як об’єкт стратегічного управління персоналом підприємства 10 1.3. Механізм стратегічного управління персоналом вітчизняних підприємств 13 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА (на матеріалах вітчизняної корпорації «Назва») 19 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19 2.2. Дослідження системи управління персоналом на підприємстві 25 2.3. Оцінка системи управління персоналом на підприємстві 29 3. ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 37 3.1. Основні шляхи удосконалення системи управління персоналом на підприємстві 37 3.2. Стратегічні напрями удосконалення управління персоналом підприємства 46 ВИСНОВОК 53 ЛІТЕРАТУРА 56 ДОДАТКИ 60