институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічні особливості учнів неповних або неблагополучних сімей

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 55 | Год: 2008 | Размер: 801 кб. | Стоимость: 180 грн. | Смотреть | Купить

Психологічні особливості учнів неповних або неблагополучних сімей

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. 5
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ В НЕПОВНИХ ТА БЛАГОПОЛУЧНИХ СІМ’ЯХ 5
1.1. Поняття особистості в психологічній науці 5
1.2. Сім'я як основний чинник, що впливає на становлення особистості 6
1.3. Вплив неповної сім'ї на становлення особистості дитини 18
РОЗДІЛ 2. 23
МОЖЛИВІСТЬ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НЕПОВНИХ ТА БЛАГОПОЛУЧНИХ СІМЕЙ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ 23
2.1. Методики дослідження особистості учнів 23
2.2. Методики вивчення сімейної ситуації розвитку учня 25
2.3. Дослідження поведінки учнів з неповних та благополучних сімей за допомогою карти Д.Стотта 29
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТКИ 38

Cмотрите также:
Психологічні особливості дітей з неблагополучних та неповних сімей

Вступ 3 Розділ І. Неповна сім’я та її вплив на самопочуття дитини 5 1.1Сутнісні характеристики неповної сім’ї 5 1.2 Особливості дослідження впливу структурної неповноти сім ї на характер і психіку дитини 6 1.3 Самопочуття дітей при порушенні сімейних зв язків 11 Розділ ІІ. Специфіка психологічної допомоги дітям з неповних сімей 21 2.1 Вікові особливості проявів поведінки дітей на неблагополуччя в родині та напрямки роботи з ними 21 2.2. Психологічний супровід неповної родини 26 Висновки 35 Список використаної літератури 38 ДОДАТКИ 40

Сучасна сім я та її соціальний захист

Вступ......................................................................................................................3
Розділ 1. Сім я на сучасному етапі......................................................................6
1.1 Сутність, структура та функції сім ї.........................................................6
1.2. Сім я як складний соціальний феномен.................................................18
Розділ 2. Сутність соціальних проблем сучасної сім ї та
необхоідність її соціального захисту.................................................41
2.1. Основні проблеми сучасних сімей..........................................................41
2.2. Проблеми дітей із неблагополучних сімей.............................................51
Висновки...............................................................................................................62
Список використаної літератури........................................................................67
Додатки..................................................................................................................71


Вплив сім'ї на формування особистості дитини молодшого шкільного віку

Вступ 3 Розділ І. Сім’я як провідний фактор впливу на розвиток і формування особистості дитини молодшого шкільного віку 6 1.1 Психологічні особливості дитини молодшого шкільного віку 6 1.2 Вплив сімейного виховання на формування особистості дитини молодшого шкільного віку 8 1.3 Класифікація типів сімей 15 1.4 Помилки сімейного виховання 16 Розділ ІІ. Аналіз передового досвіду соціально – педагогічної діяльності з сім ями в Україні 18 2.1 Нормативно законодавча база соціального захисту сімей в Україні 18 2.2 Форми соціально – педагогічної діяльності з сім'єю 20 2.3 Тренінг – як інноваційна технологія соціально – педагогічної діяльності з дітьми молодшого шкільного віку, які виховуються в неблагополучних сім'ях 22 Висновки 27 Список використаної літератури 29 ДОДАТКИ 31

Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (8-9 класи)

ВСТУП 2 Розділ 1 Загальна характеристика розвитку психіки учнів 4 1.1. Взаємозв’язок навчання, виховання та розвитку психіки учнів 8-9 класів. 4 1.2 Роль діяльності у психічному розвитку учня. 7 Розділ 2 Психологічні особливості проведення масових шкільних заходів у 8-9 класах 9 2.1. Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці 9 2.2 Особливості проведення масових шкільних заходів серед учнів 8-9 класів. 12 3. Результати проведення масового шкільного заходу 16 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29-31 Мета нашого дослідження полягає у тому, щоб теоретично обґрунтувати сутність і зміст поведінки та діяльності учнів, виявити вплив масових заходів на формування психології учнів 8-9 класів, їх поведінку. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів 8-9 класів, вивчення основних факторів, які впливають на психологію учнів, вивчення механізмів, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінки та діяльність учнів. Матеріалом дослідження слугували праці науковців, в яких досліджувалися аспекти формування психології учнів 8-9 класів, визначалися основні чинники впливу на формування психології учнів, аналізувалися механізму впливу масових заходів на поведінку та діяльність учнів 8-9 класів. Крім теоретичних праць матеріалом для дослідження були використанні результати проведення масового заходу для учнів 8-9 класів на тему „Моя родина”

Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (10-11 клас)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ МАСОВИХ ШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ 5 1.1. Поняття масових заходів. 5 1.2. Педагогічні умови виховної ефективності масових шкільних заходів 10 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ, ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ ЇХНЮ ПОВЕДІНКУ У МАСОВИХ ЗАХОДАХ 12 РОЗДІЛ 3. ПОВЕДІНКА ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ПІД ЧАС МАСОВИХ ШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ 18 ВИСНОВКИ 27 ЛІТЕРАТУРА 30-31 Мета нашого дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні особливостей проведення масових заходів у школі та проаналізувати поведінку та діяльність учнів старших класів у підготовці та проведенні масових заходів. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів, механізми, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінку та діяльність учнів.

Поняття “шлюб ” та “сім`я”

План Вступ I.Теоретичний аналіз категорій “ шлюб” та “сім`я”. 1.1 Поняття “шлюб ” та “сім`я”. 1.2 Історичний розвиток виникнення інституту сім` ї. 1.3 Наукові підходи до вивчення еволюції шлюбно – сімейних стосунків. 1.4 Функції сім`ї. 1.5 Типологія сімей. 1.6 Аналіз патологічних явищ у родинному житті. • Визначення поняття “патологія”. • Кризові сім`ї. • Несприятливі умови для виховання дітей у неповних сім`ях. • Насильство в сім`ї як засіб самоствердження. • Вплив аморальності на формування особистості дитини. II. Соціальна підтримка сучасної сім`ї в Україні. 2.1 Законодавча база України щодо захисту і підтримки інституту сім`ї. 2.2 Надання допомоги сім`ям Управлінням у справах сім`ї та молоді. 2.3. Соціальна робота ССМ з різними категоріями сімей. Висновки. Література. Додатки.

Особливості прояву агресії у дітей, що виховуються в неблагополучних сім’ях

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 6 АГРЕСІЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ 6 1.1. Теоретичні підходи до проблеми вивчення агресії 6 1.2. Форми та види агресії 10 1.3. Агресія і агресивність. Характеристика агресивності та методи її дослідження 16 Висновки до 1-го розділу 20 РОЗДІЛ 2 21 ФОРМУВАНННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА 21 2.1. Розвиток агресії у підлітків 21 2.2. Вплив соціального середовища на формування підліткової агресії 25 2.3. Вплив неблагополучної сім’ї на формування агресії підлітка 28 Висновки до 2-го розділу 34 РОЗДІЛ 3 35 ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСІЇ ПІДЛІТКІВ З НЕБЛАГОПОЛУЧНИХ СІМЕЙ 35 3.1. Обґрунтування мети та завдань дослідження, характеристика бази дослідницької практики 35 3.2. Методи збору емпіричної інформації 36 3.3. Збір емпіричної інформації, її обробка та інтерпретація 39 Висновки до 3-го розділу 47 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 52

Особливості соціальної роботи з різними типами сімей

Вступ 3 1. Типи сімей 4 2. Особливості соціальної роботи з різними типами сімей 7 Висновок 14 Список використаної літератури 15

ВПЛИВ КОМПЮТЕРНИХ ІГР НА УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ

ВСТУП 3 Розділ 1. Місце та роль комп'ютерних ігор в житті учнів старших класів 6 1.1. Поняття та види комп'ютерних ігор 6 1.2. Психологічні особливості комп'ютерних ігор 9 1.3. Оцінка впливу комп'ютерних ігор на учнів старших класів 15 Розділ 2. Вплив комп'ютерних ігор на учнів старших класів 21 2.1. Психологічна класифікація комп'ютерних ігор 21 2.2. Структура і стадії формування психологічної залежності учнів старших класів від комп'ютерних ігор 27 2.3. Механізм формування залежності учнів старших класів від ролевих комп'ютерних ігор. 39 Висновки 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7 1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13 РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18 2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22 2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25 РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31 3.1 Вибір та обґрунтування методик 31 3.2 Аналіз результатів 34 3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41