институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методи управління в діяльності менеджера

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Курсовая | Страниц: 48 | Год: 2008 | Размер: 119 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Методи управління в діяльності менеджера

ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Організаційно-адміністративна діяльність менеджера 4
1.2. Аналіз економічних методів стимулювання персоналу 9
1.3. Соціально-психологічні аспекти управління підприємством 13
2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ГК «Назва» 17
2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 17
2.2. Діагностика методів управління, що застосовуються на підприємстві 23
2.3. Напрями вдосконалення системи управління підприємством 32
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 43
ДОДАТКИ 45-48
Cмотрите также:
Закони організації управління працею менеджера

Вступ 3 Закони організації управління працею менеджера 4 1. Сутність законів організації управління працею менеджера 4 2. Планування особистої роботи менеджера 5 3. Використання засобів організаційної техніки 7 4. Встановлення оптимального режиму роботи менеджера 11 5. Напрямки організації праці менеджера 13 Висновки 17 Використана література: 18

Звіт з практики

ВСТУП 3 1.Загальні відомості про підприємство ТОВ "...” 5 2.Загальний аналіз менеджменту зовнішньо-економічної діяльності підприємства ТОВ "...” 11 2.1.Огляд зовнішнього середовища 11 2.2.Функції менеджера зовнішньоекономічної діяльності 11 3.Аналіз менеджменту ЗЕД підприємства ТОВ "...” та ролі менеджера в системі управління підприємством 14 3.1.Роль менеджера в системі управління підприємством 14 3.2. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства ТОВ "...” 15 3.3.Оцінка впливу роботи менеджера в системі управління підприємством на ефективність менеджменту зовнішньо-економічної діяльності ТОВ "...” 21 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27 ДОДАТКИ 30

Офіс-менеджмент як специфічна різновидність управлінської діяльності

1. Вступ. 3 2. Основи організації та управління офісною роботою. 4 2. Ціль, функції і завдання офіс-менеджменту. Основні ознаки ефективного офіс-менеджменту. 5 3. Основні напрями роботи офіс-менеджера. Організаційні засади діяльності офіс-менеджера. Посадова інструкція офіс-менеджера. Планування та звітність в діяльності офіс-менеджера. Офїс-контролінг. 9 5. Висновок. 16 6. Література. 18

Особливості організації праці менеджера

ВСТУП 3 1. РОЛЬ МЕНЕДЖЕРА В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 4 2. МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 7 3. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В СУЧАСНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ 10 ВИСНОВКИ 15 ЛІТЕРАТУРА 16

Особливості організації праці менеджера

Вступ 2 1. Управлінська праця як складова управлінської діяльності. 4 2. Функціональний аналіз діяльності менеджера. 11 3. Управлінські ролі менеджера. 16 4. Вимоги які пред являються до сучасного менеджера. 19 Висновки 22 Список використаної літератури 24

Роль менеджера в процесі управління готельним підприємством (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ МЕНЕДЖЕРА ЯК ВАЖЛИВОЇ ОСОБИ В ГОТЕЛІ 6 1.1. Оцінювання роботи менеджера в сучасному готелі 6 1.2. Проблеми роботи сучасних керівників 11 1.3. Роль менеджера в управлінні готелем 12 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ В ГОТЕЛІ «НАЗВА» 21 2.1. Коротка характеристика діяльності готелю 21 2.2. Оцінка ролі менеджера в управлінні готелем 25 2.3. Оцінка управління діяльністю досліджуваного підприємства 32 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЕМ «НАЗВА» 39 3.1. Концепція роботи менеджера готелю для досягення ефективного управління готелем «Назва» 39 3.2. Цільова управлінська модель вдосконалення процесу управління підприємства «Назва» 44 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ 56

Роль менеджера в підвищенні ефективності виробництва

Вступ 3 1. Мистецтво менеджера 5 2. Стилі управління та їх вплив на ефективність діяльності менеджера 8 3. Різні аспекти забезпечення менеджерами ефективності виробництва 12 Висновки 15 Література 16

Автоматизоване робоче місце менеджера

1. Інформаційні пошукові системи в діяльності менеджера 3 2. Програмне забезпечення автоматизованого робочого місця менеджера 5 3. Автоматизована система управління: призначення особливості функціонування та структура. Система Project Expert Smarket 16 Використана література 20

Визначення критеріїв ефективної діяльності менеджера

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти ефективності управлінської діяльності: сутність та критерії 5 1.1. Сутність управлінської діяльності менеджера 5 1.2. Розподіл праці менеджерів 10 1.3. Категорії ефективності та продуктивності праці 12 Розділ 2. Аналіз ефективності праці менеджера на сільськогосподарському підприємстві «Злагода» 14 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Злагода» 14 2.2. Оцінка ефективності управлінської діяльності менеджера сільськогосподарського підприємства «Злагода» 16 Розділ 3. Удосконалення ефективної діяльності менеджера на підприємстві 21 3.1. Вимоги які пред являються до сучасного менеджера 21 3.2. Особливості організації особистої праці менеджера 24 3.3. Встановлення оптимального режиму роботи менеджера для ефективної діяльності 28 Висновки 31 Список використаної літератури 33

Формування професійної компетентності менеджера з персоналу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 6 1.1. Місце менеджера в системі управління 6 1.2. Основи мистецтва управлінської діяльності 15 1.3. Основні стилі керівництва та лідерства в практиці управління організацією 23 1.4. Компетентність менеджера як базова характеристика його фаховості 31 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФІЛЮ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕНЕДЖЕРА 39 2.1. Функціональний аналіз діяльності та управлінські ролі менеджера 39 2.2. Модель розвитку професійних здібностей менеджера 52 2.3. Управління кар’єрою як складова професійного розвитку 60 2.4. Професійне навчання як напрям підвищення професійної компетентності 69 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ПРОФІЛЮ МЕНЕДЖЕРА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «ДНІПРО» 78 3.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 78 3.2. Діагностика рівня професійної компетентності менеджера з персоналу 86 3.3. Недоліки в організації професійного навчання на підприємстві 94 3.4. Пропозиції щодо підвищення рівня професійної компетентності персоналу підприємства 99 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 105 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 109 ДОДАТКИ 114