институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості адаптації студентів першого курсу до умов навчальної діяльності (теория)

Каталог пособий и учебных материалов | Психология педагогическая | Курсовая | Страниц: 45 | Год: 2008 | Размер: 78 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Особливості адаптації студентів першого курсу до умов навчальної діяльності (теория)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ДО УМОВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6
1.1. Студент як обєкт педагогічної діяльності 6
1.2. Сутність поняття «адаптація» в психологічній літературі 10
1.3. Проблема психологічної адаптації першокурсників до навчання 12
Висновок до розділу 1 18
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО КОРЕКЦІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ В УМОВАХ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 19
2.1. Особливості діяльності психологічної служби вищого навчального закладу 19
2.2. Сутність та види психокорекції та психотерапії 23
2.2.1. Седативна психокорекційна робота з проблемою адаптації 24
2.2.2. Консультативна психокорекційна робота з проблемою адаптації 26
2.2.3. Тренінгові групи як вид психокорекційної роботи 27
Висновок до розділу 1 36
ВИСНОВОК 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
Cмотрите также:
Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу

Вступ 3 Глава 1. “Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу з психологічної адаптації першокурсників”. 7 1.1. “Засади і зміст діяльності психолога педагогічного вузу” 7 1.2. Адаптація першокурсників до навчання у вузі 26 1.3. Психологічні вікові особливості першокурсників 38 Глава 2. Експериментальне дослідження психологічної адаптації студентів першого курсу вищого навчального закладу 48 2.1. Психодіагностичне визначення психологічної адаптації до навчання 48 2.2. Формуючий експеримент з психокорекції психологічної адаптації 63 Висновки 81 Список використаної літератури 84

Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу

Вступ 3 Глава 1. “Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу з психологічної адаптації першокурсників”. 7 1.1. “Засади і зміст діяльності психолога педагогічного вузу” 7 1.2. Адаптація першокурсників до навчання у вузі 26 1.3. Психологічні вікові особливості першокурсників 38 Глава 2. Експериментальне дослідження психологічної адаптації студентів першого курсу вищого навчального закладу 48 2.1. Психодіагностичне визначення психологічної адаптації до навчання 48 2.2. Формуючий експеримент з психокорекції психологічної адаптації 63 Висновки 81 Список використаної літератури 84

Етапи наукової організації праці студентів

Вступ 3 1. Раціональна організація навчальної праці студента 4 2. Основи самостійної навчальної роботи студентів 10 3. Організація науково-дослідницької діяльності студентів 14 Висновки 22 Література. 23

Адаптація до інокультурного оточення

Вступ Розділ 1. Адаптація до нового культурного середовища 5 1.1. Поняття адаптації 5 1.2. Типи адаптації 10 1.3. Фактори, що впливають на процес адаптації в новому культурному середовищі 11 Розділ 2. Культурний шок та дезадаптація 15 2.1. Поняття культурного шоку, його характерні риси 15 2.2. Дезадаптация особистості 20 Розділ 3. Практичний розділ 23 Синдром іноземного студента Психологічні стреси африканських студентів Психологічні проблеми іноземних студентів Проблеми китайських студентів Проблеми африканських студентів: минулі і дійсні Культурна дистанція при взаємодії статей Контакти з місцевим населенням і досвід перебування закордоном Чотири типи проблем іноземних студентів Висновок Список використаної літератури

Система домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу "Я і Україна" (частина курсової)

Зміст Вступ 3 Розділ І. Домашнє завдання в педагогічній науці 6 1.1. Методика організації домашньої навчальної роботи 6 Об’єкт курсової роботи: методика організації домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу “Я і Україна”. Предмет курсової роботи: особливості домашньої навчальної роботи з курсу “Я і Україна”. Мета курсової роботи висвітлити зміст домашньої навчальної роботи з географії, подати методичні поради щодо вивчення географії, геології, загального землезнавства, природоохоронної справи домашніми методами, розкрити зміст і методику позакласних заходів, показати методи, які націлюють вчителя на проведення виховної роботи серед учнів, активізацію їх пізнавальної діяльності.

Механізація, компіляція, творчість в процесі учбової діяльності студента

Вступ 3 1. Особливості наукової діяльності студентів 5 2. Загальні принципи наукової діяльності студентів 6 3. Творчий підхід до виконання наукових робіт студентів 8 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Психологічні особливості, типологія студентів і формування студентського колективу

План Психологічні особливості, типологія студентів і формування студентського колективу 3 1. Психологічні особливості студентського віку 3 2. Типологія студентів 6 3. Діалектика становлення і розвитку студентського колективу: академічної групи, курсу, факультету, ВНЗ 9 Список використаної літератури 24

Модернізація освіти

1 Поняття навчальної діяльності учнів на уроці іноземної мови 2 2. Домашня робота як одна з допоміжних форм навчальної діяльності школярів 4 3 Функції домашньої навчальної діяльності: втілення взаємозв’язку між уроками, функція індивідуалізації навчання, контролююча функція 5 4 Принципи раціональної організації домашньої навчальної діяльності 10

Модернізація освіти

1 Поняття навчальної діяльності учнів на уроці іноземної мови 2 2. Домашня робота як одна з допоміжних форм навчальної діяльності школярів 4 3 Функції домашньої навчальної діяльності: втілення взаємозв’язку між уроками, функція індивідуалізації навчання, контролююча функція 5 4 Принципи раціональної організації домашньої навчальної діяльності 10

Діяльність як умови розвитку особистості

зміст Вступ 3 Розділ І. Діяльність основний фактор всебічного розвитку особистості 6 1.1. Значення діяльності в розвитку особистості 6 1.2. Методологічний принцип єдності свідомості і діяльності 9 1.3. Особливості перебігу діяльності дітей молодшого шкільного віку. 12 1.4.Характерні особливості учбової діяльності молодших школярів 17 Розділ ІІ. Дослідження навчальної діяльності молодших школярів 25 2.1.Дослідження спрямованності молодших школярів, як відношення до навчальної діяльності 25 2.2.Аналіз результатів дослідження 27 2.3. Рекомендації щодо інтелектуального розвитку особистості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 36 Тест. ВИЗНАЧЕННЯ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ Мета дослідження: теоретично обґрунтувати психологічні особливості і методичні аспекти впливу психологічних умов на розвиток особистості у процесі діяльності. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати наукову літературу з проблеми дослідження. 2. Обґрунтувати теоретичні засади дослідження ролі психологічних умов у інтелектуальному розвитку особистості в процесі діяльності. 3. Виявити психологічні особливості навчальної діяльності дітей молодшого шкільного віку у розвитку їх розумових здібностей. 4.Вивчити значення ролі навчання для розвитку психічних пізнавальних процесів і розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку. Об`єкт дослідження: діти молодшого шкільного віку у процесі засвоєння знань і розвитку їх розумових здібностей. Предмет дослідження: психологічні умови ролі навчання у розвитку розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку