институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Значення сертифікації товарів у міжнародній торгівлі

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2008 | Размер: 32 кб. | Стоимость: 65 грн. | Смотреть | Купить

Значення сертифікації товарів у міжнародній торгівлі

ВСТУП 4
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СЕРТИФІКАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ 6
2. ON-LINE СЕРТИФІКАЦІЯ НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ – ПРОВІДНА ТЕХНОЛОГІЯ СУЧАСНОСТІ 11
ВИСНОВКИ 16
ЛІТЕРАТУРА 17
Cмотрите также:
Сертифікація робіт і послуг

Вступ 3 1. Значення сертифікації для забезпечення конкурентоспроможності товарів і послуг 5 1.1. Історія сертифікації 7 2. Основні терміни і поняття сертифікації продукції і послуг 10 3. Мета і принципи сертифікації 10 4. Види сертифікації 11 5. Учасники сертифікації 13 6. Економічні взаємовідносини в процесі сертифікації 19 Висновок 22 Список використаної літератури 24 Додаток 25

Сертифікація робіт і послуг

ПЛАН Вступ 3 1. Значення сертифікації для забезпечення конкурентоспроможності товарів і послуг 5 1.1. Історія сертифікації 7 2. Основні терміни і поняття сертифікації продукції і послуг 10 3. Мета і принципи сертифікації 16 4. Види сертифікації 19 5. Учасники сертифікації 23 6. Економічні взаємовідносини в процесі сертифікації 28 Висновок 31 Список використаної літератури 33 Додаток 1. 34

Сертифікація робіт і послуг

Вступ 3 1. Значення сертифікації для забезпечення конкурентоспроможності товарів і послуг 5 1.1. Історія сертифікації 7 2. Основні терміни і поняття сертифікації продукції і послуг 10 3. Мета і принципи сертифікації 16 4. Види сертифікації 18 5. Учасники сертифікації 20 6. Економічні взаємовідносини в процесі сертифікації 25 Висновок 28 Список використаної літератури 30 Додаток 1. 31 Додаток 2. 32 Додаток 3. 38

Сертифікація робіт і послуг

Вступ 3 1. Значення сертифікації для забезпечення конкурентоспроможності товарів і послуг 5 1.1. Історія сертифікації 7 2. Основні терміни і поняття сертифікації продукції і послуг 10 3. Мета і принципи сертифікації 10 4. Види сертифікації 11 5. Учасники сертифікації 13 6. Економічні взаємовідносини в процесі сертифікації 19 Висновок 22 Список використаної літератури 24 Додаток 1. 25 Додаток 2. 26 Додаток 3. 27

Посередники в міжнародній торгівлі

Вступ 3 1. Посередництво в системі методів міжнародної торгівлі 6 1.1. Методи міжнародної торгівлі 6 1.2. Торгівля через торговельно-посередницькі фірми 7 2. Особливості діяльності посередницьких організацій в міжнародній торгівлі 11 2.1. Види посередницьких операцій 11 2.2. Типи торговельно-посередницьких фірм в міжнародній торгівлі 22 2.3. Методи розрахунку та виплати винагороди посередникам 31 Висновки 34 Список використаної літератури 38

Імпорт і його значення в міжнародній торгівлі України

Вступ3 Розділ 1. Регулювання імпорту в Україні5 Розділ 2. Імпорт і його значення в міжнародній торгівлі України8 2.1. Міжнародна купівля-продаж товарів8 2.2.Імпортна діяльність в макро- та мікроекономічному вимірах10 Розділ 3. Стан та перспективи розвитку імпортної діяльності в Україні19 Висновки33 Література35

Взаємодія попиту та пропозиції у міжнародній торгівлі

ВСТУП 2 1. МІСЦЕ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В ЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ КРАЇНИ 3 2. ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ В МІЖНАРОДНІЙ ЕКОНОМІЦІ 6 3. ВЗАЄМОДІЯ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ В МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ 12 4. ФАКТОРИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ 17 ВИСНОВКИ 22 ЛІТЕРАТУРА 23 ДОДАТКИ 24-26

Вибір умов поставки при міжнародній торгівлі сировиною (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИБОРУ УМОВ ПОСТАВКИ ПРИ МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ СИРОВИНОЮ 6 1.1 Характеристика умов поставки в міжнародній торгівлі 6 1.2. Особливості міжнародної торгівлі сировиною 15 1.3 Критерії вибору умов поставки при міжнародній торгівлі сировиною 24 Висновки до 1 розділу 32 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИБОРУ УМОВ ПОСТАВКИ ПРИ МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ЗАЛІЗОРУДНОЮ СИРОВИНОЮ 35 2.1. Аналіз діяльності ВАТ «Назва» на міжнародному ринку залізорудної сировини 35 2.2 Аналіз вибору умов поставки при міжнародній торгівлі залізорудною сировиною 42 2.3 Оптимізація вибору умов поставки при міжнародній торгівлі залізорудною сировиною 51 Висновки до розділу 2 56 РОЗДІЛ 3. ВИБІР УМОВ ПОСТАВКИ УКРАЇНСЬКИМИ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ПРИ МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ЗАЛІЗОРУДНОЮ СИРОВИНОЮ 59 3.1. УкраїнА на міжнародному ринку залізорудної сировини 59 3.2 Особливості вибору умов постанов українськими суб'єктами господарювання при міжнародній торгівлі залізорудною сировиною 65 Висновки до розділу 3 69 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 76 ДОДАТОК 82

Облік товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі

Вступ 3 1. Економічна сутність та значення товарів в діяльності підприємств роздрібної торгівлі 6 2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 12 3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 17 4. Оцінка товарів в роздрібній торгівлі 22 5. Документальне оформлення надходження і реалізації товарів й тари 29 6. Бухгалтерський облік руху товарів і тари на підприємствах 34 7. Інвентаризація товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі 41 8. Шляхи удосконалення обліку товарів і тари 43 Висновки і пропозиції 46 Список використаних джерел 48 Додатки 50-57

Вибір умов поставки при міжнародній торгівлі сировиною

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИБОРУ УМОВ ПОСТАВКИ ПРИ МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ СИРОВИНОЮ 6 1.1 Характеристика умов поставки в міжнародній торгівлі 6 1.2. Особливості міжнародної торгівлі сировиною 15 1.3 Критерії вибору умов поставки при міжнародній торгівлі сировиною 24 Висновки до 1 розділу 32 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИБОРУ УМОВ ПОСТАВКИ ПРИ МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ЗАЛІЗОРУДНОЮ СИРОВИНОЮ 35 2.1. Аналіз діяльності ВАТ «Назва» на міжнародному ринку залізорудної сировини 35 2.2 Аналіз вибору умов поставки при міжнародній торгівлі залізорудною сировиною 43 2.3 Оптимізація вибору умов поставки при міжнародній торгівлі залізорудною сировиною 52 Висновки до розділу 2 57 РОЗДІЛ 3. ВИБІР УМОВ ПОСТАВКИ УКРАЇНСЬКИМИ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ПРИ МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ЗАЛІЗОРУДНОЮ СИРОВИНОЮ 63 3.1. Україна на міжнародному ринку залізорудної сировини 63 3.2 Особливості вибору умов поставки українськими суб'єктами господарювання при міжнародній торгівлі залізорудною сировиною 69 Висновки до розділу 3 73 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 75 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 80 ДОДАТОК 86