институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методи прогнозування

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент стратегический | Контрольная | Страниц: 12 | Год: 2008 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Методи прогнозування


Вступ 3
1. Сутність прогнозування 4

2. Фактори, що визначають методи прогнозування 6

3. Система методів прогнозування 8

Висновки 11
Література 12
Cмотрите также:
Прогнозування попиту в маркетингових дослідженнях

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ І МЕТОДИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5 1.1 Сутність, цілі та завдання маркетингових досліджень 5 1.2 Характеристика методів маркетингового дослідження 7 2. МОДЕЛІ ТА МЕТОДИ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ 20 2.1 Загальна характеристика моделей та методів прогнозування попиту 20 2.1 Методи прогнозування попиту, засновані на методах математичної статистики 22 2.3 Методи прогнозування попиту, засновані на експертних оцінках 27 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ ВАТ «Назва» 31 3.1 Прогнозування попиту з застосуванням методу «Делфі» 31 3.2 Прогнозування попиту з застосуванням методів статистичного аналізу 33 3.2 Прогнозування попиту на основі даних про обсяг продажів 35 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39

Методи прогнозування в ІАД (інформаційно-аналітичної діяльності)

Вступ 3 Розділ І. Інформаційно-аналітична діяльність: підходи до визначення термінів 5 1.1. Проблеми визначення наукового терміну «інформація» 5 1.2. Термінологічна база ІАД 8 Розділ ІІ. Теоретичні основи прогнозування в ІАД 17 2.1. Сутність прогнозу і прогнозування 17 2.2. Методи прогнозування 23 Розділ ІІІ. Прогнозування методами експертних оцінок 27 3.1. Характеристика методів 27 3.2. Метод «мозкового» штурму, метод суду та дельфійський метод 30 Висновок 34 Література 36

Моделі макроекономічного прогнозування

Вступ 3 1. Суть і основні принципи та функції прогнозування 4 За часовим горизонтом економічні прогнози класифікують на: 6 2. Основні методи прогнозування 7 3. Організація прогнозування в Україні 12 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Прогнозування попиту на підприємстві

Вступ 3 1. Прогнозування попиту як основа маркетингової концепції управління виробництвом і збутом 4 2. Основні чинники прогнозування попиту 6 3. Методи прогнозування попиту на різних підприємствах 10 Висновки 14 Література 16

Прогнозування та макроекономічне планування

1. Система державних прогнозів, індикативних планів та програм 3 2. Інтуїтивні методи прогнозування 6 3. Оцінка екологічної ситуації в Україні 9 4. Прогнозування: принципи та функції 13 Література 16

Прогнозування економічного розвитку в системі державного регулювання економіки.

ВСТУП 3 1. Місце соціально-економічного прогнозування в системі державного регулювання економі-ки 4 2. Функції соціально-економічного прогнозування 6 3. Система та класифікація методів прогнозування 6 4. Експертні методи прогнозування 9 5. Сфера застосування методів прогнозування 11 6. Рівні прогнозної роботи в Україні 12 Висновки 13 Використана література 14

Методи прогнозування в ІАД (інформаційно-аналітична діяльність)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ: ПРИНЦИПОВІ ОСНОВИ, ПРОЦЕСИ, ТЕХНОЛОГІЇ 6 1.1. Сутність і основні характеристики інформаційно-аналітичної діяльності 6 1.2. Визначення об'єкту прогнозування інформаційно-аналітичної діяльності 10 РОЗДІЛ 2. ОЦІНОЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ І ПРОГНОЗУВАННЯ В ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ 17 2.1. Побудова гіпотези як важлива складова інформаційно-аналітичної діяльності 17 2.2. Теорія рефлективності як новий підхід до оцінки і прогнозування ситуації 20 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ ПРОГНОЗУВАННЯ 22 3.1. Класифікація методів прогнозування 22 3.2. Результати прогнозів і вимоги до них 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Прогнозування фінансового стану підприємств

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОГНОЗУВАННЯ ФІНАНСОВОГО СТАНУ 5 1.1. Сутність, процес фінансового прогнозування 5 1.2. Моделі та методи фінансового прогнозування 8 РОЗДІЛ 2. ПРОГНОЗУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 19 2.1. Загальна характеристика фінансового прогнозування у ВАТ «Шахта імені Засядько» 19 2.2. Прогнозування показників фінансової звітності підприємства ВАТ «Шахта імені Засядько» 23 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 39 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 52

Державне регулювання економіки

1. Економічне зростання як об’єкт макроекономічного прогнозування та регулювання 3 2. Методи аналізу та прогнозування економічного зростання 4 3. Прогнозування економічного розвитку з урахуванням його циклічності 6 4. Методи та інструменти державного стимулювання економічного зростання 7 Список літератури 9

Прогнозування ПФТС-індексу

Вступ.....................................................................................................………………3 1. Індекс – індикатор фондового ринку…............................................……………5 1.1. Що таке індекси...........................................................................……………..5 1.2. Рзрахунок і характеристики фондових індексів.............................................9 1.3. ПФТС-індекс................................................................................……………14 2. Методи прогнозування фондового ринку.......................................…………...18 2.1. Фундаментальний аналіз............................................................... …………19 2.2. Технічний аналіз....................................................................……………......20 2.3. Статистико-математичні методи..............................................…………….24 2.3.1. Експоненційне згладжування……………………………………………..26 2.3.2. Процеси авторегресії - інтегрованого рухомого середнього……………30 3. Прогнозування індексу PFTS..........................................................……………37 3.1 Методи часових рядів..................................................................……………37 3.2 Економетричні моделі...……………………………..……………………….41 3.3 Комбінування прогнозів…………………………….……………………….43 Висновки………..………………………………………………………….……….