институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробіть анкету на здійсніть опитування співробітників організації, в якій працюєте, з метою оцінювання існуючої системи мотивації персоналу, зазначте які засоби стимулювання доцільно запровадити

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2008 | Размер: 46 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Розробіть анкету на здійсніть опитування співробітників організації, в якій працюєте, з метою оцінювання існуючої системи мотивації персоналу, зазначте які засоби стимулювання доцільно запровадити

Розробіть анкету на здійсніть опитування співробітників організації, в якій працюєте, з метою оцінювання існуючої системи мотивації персоналу, зазначте які засоби стимулювання доцільно запровадити
ДОДАТКИ
Додаток 1.
АНКЕТА
Додаток 2.
Відносна задоволеність роботою під керівництвом
Cмотрите также:
СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ 5 1.1.Місце і роль оцінки персоналу в системі менеджменту на підприємстві 5 1.2. Загальна методологія організації процесу оцінювання персоналу 10 1.3. Основні методи оцінювання персоналу 15 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ТОВ “КОРІН” 20 2.1. Основні риси системи оцінювання персоналу досліджуваного підприємства 20 2.2 Аналіз існуючої системи оцінки персоналу на ТОВ “Корін” 23 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ТОВ “КОРІН” 25 3.1. Проектування організаційної структури системи оцінювання персоналу 25 3.2. Розробка критеріїв і методів оцінювання 28 ВИСНОВКИ 33 Список використаних джерел 35

Впровадження сучасних методів оцінки праці персоналу готельного комплексу

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ 5 1.1.Місце і роль оцінки персоналу в системі менеджменту на підприємстві 5 1.2. Загальна методологія організації процесу оцінювання персоналу 10 1.3. Основні методи оцінювання персоналу 15 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЮ „ТЕАТРАЛЬНИЙ” 20 2.1. Основні риси системи оцінювання персоналу досліджуваного підприємства 20 2.2 Аналіз існуючої системи оцінки персоналу готелю „Театральний” 23 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЮ „ТЕАТРАЛЬНИЙ” 25 3.1. Проектування організаційної структури системи оцінювання персоналу 25 3.2. Розробка критеріїв і методів оцінювання 28 ВИСНОВКИ 33 Список використаних джерел 35

Контрольна робота мотивація персоналу

1. Виконати аналіз стану матеріальної мотивації в організації 3 2. Провести опитування серед різних категорій співробітників на тему, що вас мотивує у трудовій діяльності. Проаналізувати результати і розробити пропозиції 7 3. Методи нематеріальної мотивації 12 4. Системи надбавок і доплат 15 Література 17

Менеджмент персоналу

1. Виконати аналіз стану матеріальної мотивації в організації. 3 2. Провести опитування серед різних категорій співробітників на тему що вас мотивує у трудовій діяльності. Проаналізувати результати і розробити пропозиції. 5 3. Аналіз тарифної системи яка діє в організації та виконання норм виробітку. Системи надбавок і доплат 15 Список літератури 20

Особливості мотивації персоналу організацій науково-технічної сфери

Вступ 2 1. Теоретичні основи мотивації персоналу організацій науково-технічної сфери 5 1.1. Сутність мотивації співробітників 5 1.2. Загальні фактори мотивації 7 1.3. Мотивація та соціальне партнерство 10 2. Аналіз застосування методів мотивації персоналу організацій науково-технічної сфери 12 2.1. Форми i методи мотивації персоналу в організаціях науково-технічної сфери України 12 2.2. Аналіз організаційних аспектів мотивації персоналу науково-технічної сфери 19 2.3. Застосування методів мотивації персоналу в організаціях науково-технічної сфери України 24 3. Напрямки i методи вдосконалення системи мотивації персоналу в організаціях науково-технічної сфери України 26 3.1. Застосування цільових угод в процесі мотивації працівників 26 3.2. Активізація мотиваційних чинників кадрового забезпечення. Економічна відповідальність та матеріальне стимулювання 29 Висновки 32 Список літератури 35 Додатки 37

Формування комплексної мотивації персоналу на досягнення кінцевих результатів фірми

Вступ 3 1. Теоретична частина 5 1.1. Визначення поняття мотивації 5 1.2. Основні мотиваційні теорії 10 1.2.1. Змістовні теорії мотивації 10 1.2.2. Процесні теорії мотивації 18 1.3. Іноземний та вітчизняний досвід впровадження теорій мотивації 25 1.3.1. Загальні фактори мотивації 25 1.3.2. Мотивація та соціальне партнерство 26 1.3.3. Мотивація персоналу щодо досягнення стратегічних цілей організації 28 2. Практична частина 35 2.1. Характеристика досліджуваного підприємства 35 2.2. Аналіз системи мотивації на підприємстві 38 2.3. Удосконалення системи мотивації співробітників ресторану 43 Висновки 52 Список використаних джерел 55

Система мотивації роботи маркетингового персоналу підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Мотивація в системі оцінювання ефективності роботи служби маркетингу підприємства 6 1.1. Маркетинг як стимулюючий чинник ефективного розвитку підприємства 6 1.2. Мотивація персоналу як складова ефективності маркетингової діяльності підприємства 12 1.3. Специфіка діяльності маркетингового персоналу на вітчизняному ринку мобільного зв’язку 26 РОЗДІЛ 2. Аналіз і оцінювання системи мотивації роботи маркетингового персоналу "..." 33 2.1. Маркетингові характеристики виробничо-господарської діяльності підприємства 33 2.2. Оцінювання ефективності маркетингової служби підприємства 40 2.3. Діагностика системи мотивації роботи маркетингового персоналу в «...» 51 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення ефективності маркетингової діяльності підприємства 75 3.1. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності за рахунок впровадження системи мотивації персоналу служби маркетингу підприємства 75 3.2. Особливості застосування мотивуючого оцінювання ефективності роботи маркетингового персоналу 82 3.3. Економічна доцільність запропонованих заходів 89 ВИСНОВКИ 91 ЛІТЕРАТУРА 94 Додаток А. Перелік нормативно-правових документів, які використовуються в організації менеджменту персоналу компанії 98

Система мотивації роботи маркетингового персоналу підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Мотивація в системі оцінювання ефективності роботи служби маркетингу підприємства 6 1.1. Маркетинг як стимулюючий чинник ефективного розвитку підприємства 6 1.2. Мотивація персоналу як складова ефективності маркетингової діяльності підприємства 12 1.3. Специфіка діяльності маркетингового персоналу на вітчизняному ринку мобільного зв’язку 26 РОЗДІЛ 2. Аналіз і оцінювання системи мотивації роботи маркетингового персоналу ... 33 2.1. Маркетингові характеристики виробничо-господарської діяльності підприємства 33 2.2. Оцінювання ефективності маркетингової служби підприємства 40 2.3. Діагностика системи мотивації роботи маркетингового персоналу в ... 51 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення ефективності маркетингової діяльності підприємства 75 3.1. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності за рахунок впровадження системи мотивації персоналу служби маркетингу підприємства 75 3.2. Особливості застосування мотивуючого оцінювання ефективності роботи маркетингового персоналу 82 3.3. Економічна доцільність запропонованих заходів 89 ВИСНОВКИ 91 ЛІТЕРАТУРА 94 Додаток А. Перелік нормативно-правових документів, які використовуються в організації менеджменту персоналу компанії ... 98

Мотиви ефективності виробництва і продуктивності праці (на прикладі підприємства)

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні засади формування системи мотивації продуктивності персоналу та ефективності використання робочої сили 5 1.1. Поняття мотивації і стимулювання продуктивності персоналу та ефективності використання робочої сили 5 1.2. Мотивація управлінського персоналу 9 1.3. Аналіз впливу мотивації управлінського персоналу на зміст та результативність стратегії підприємства 12 Розділ ІІ. Аналіз мотивації персоналу ВАТ «__» 17 2.1. Загальна характеристика 17 2.2. Організаційна структура підприємства 19 2.3. Аналіз мотивації на підприємстві 26 Розділ ІІІ. Напрями вдосконалення системи мотивації продуктивності ефективної праці 33 3.1. Удосконалення матеріального стимулювання продуктивності персоналу 33 3.2. Формування системи мотивації управлінського персоналу на базі сучасних інформаційних технологій 36 3.3. Методичні основи визначення і оцінки ефективності мотивації трудової діяльності 39 Висновки 42 Література 45

КОНСТРУЮВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

Вступ 3 РОЗДІЛ1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ 5 1.1.Зміст поняття мотивації 5 1.2. Еволюція наукових поглядів на мотивацію трудової діяльності 12 РОЗДIЛ 2. КОНСТРУЮВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ „КОРІН” 15 2.1. Конструювання моделі системи мотивації та управління 15 2.2. Система оцінювання як основа системи мотивації персоналу 22 Розділ 3. Шляхи покращення мотивацій персоналу в туристичній фірмі «Корін» 27 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32 Додатки 34