институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оцінка конкурентоспроможності підприємства (Банк

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика | Курсовая | Страниц: 92 | Год: 2008 | Размер: 219 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

Оцінка конкурентоспроможності підприємства (Банк

План
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності банків 7
1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності 7
1.2. Аналіз конкурентного середовища в банківській сфері 19
1.3. Процес управління конкурентоспроможністю українських банків 28
2. Оцінка конкурентоспроможності банку « » 36
2.1. Роль і місце банку на фінансовому ринку України 36
2.2. Аналіз діяльності банку 43
2.3. Оцінка конкурентоспроможності банку 51
3. Формування системи управління конкурентоспроможністю банків 64
3.1. Конкурентні стратегії українських банків 64
3.2. Науково-методичні основи управління конкурентоспроможністю банку 68
3.3. Напрями підвищення конкурентоспроможності банку « » в умовах фінансової глобалізації 73
Висновки 80
Література 85


Cмотрите также:
Оцінка міжнародної конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3 1.Загальна характеристика підприємства 4 2.Оцінка міжнародної конкурентоспроможності продукції підприємства 5 3.Характеристика конкурентного середовища підприємства 6 4.Оцінка рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства 9 5.Характеристика конкурентних стратегій підприємства 13 6.Характеристика системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства 17 7.Розробка загальних рекомендацій щодо підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства 19 Висновки 21 Список літератури 22

Оцінка міжнародної конкурентної спроможності підприємства

Вступ 3 1.Загальна характеристика підприємства 4 2.Оцінка міжнародної конкурентоспроможності продукції підприємства 5 3.Характеристика конкурентного середовища підприємства 6 4.Оцінка рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства 6 5.Характеристика конкурентних стратегій підприємства 16 6.Характеристика системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства 18 7.Розробка загальних рекомендацій щодо підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства 20 Висновки 21 Список літератури 22

Дослідження конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3 1. Конкурентоспроможність організації та її визначення 4 2. Діагностика конкурентоспроможності підприємства 7 3. Методики визначення та оцінки конкурентоспроможності організації 9 4. Оцінка конкурентоспроможності підприємства «Селена» 15 Показники 17 Висновки 18 Список використаної літератури 20

Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 1. Теоретичні основи цінової конкурентоспроможності продукції. 5 1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності ……………..5 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції…………………………………………………………………….......10 1.3. Методи цінової конкуренції ………………………....................13 1.4. Огляд літератури …………………………………………………18 2. Аналіз і оцінка цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………….....22 2.1. Еколого-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб” …...22 2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства …………………29 2.3. Аналіз та оцінка цінової конкурентоспроможності продукції підприємства …………………………………………………………………….32 3. Шляхи підвищення цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………38 3.1. Зниження собівартості виробництва продукції ……………..…38 3.2. Побудова ефективної цінової політики підприємства ……….41 Виноски і пропозиції ………………………………………………...45 Список використаної літератури …………………………………….47

Організація праці і конкурентоспроможність підприємств: проблеми та напрями вирішення

Вступ 3 1. Теоретичні основи організації праці та конкурентоспроможності підприємства 4 1.1. Організація праці, як складова конкурентоспроможності підприємства 4 1.2. Конкурентоспроможність підприємства: сутність, критерії показники 6 2. Дослідження рівня конкурентоспроможності ТОВ “ ” 8 2.1. Коротка характеристика об’єкту дослідження 8 2.2 Оцінка технічних, організаційно-економічних та фінансових показників конкурентоспроможності підприємства 9 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства 15 Висновки 16 Список використаної літератури 18

Формування конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ВАТ " Житомирхліб")

ЗМІСТ ВСТУП...........................................................................................................3 РОЗІДЛ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства............................................................................................................5 1.1 Економічний зміст поняття „конкурентоспроможність” та стан розгляду в економічній літературі .....................................................................5 1.2 Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства ....................................................................................................10 1.3 Управління конкурентоспроможністю підприємства ................. 15 1.4 Правові засади функціонування підприємства ..............................22 РОЗДІЛ 2 Оцінка рівня конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................25 2.1 Організаційно-правова характеристика ВАТ „Житомирхліб”.....25 2.2 Стратегічний аналіз діяльності підприємства.................................28 2.3 Діагностика конкурентоспроможності підприємства ...................37 РОЗДІЛ 3 Формування конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................47 3.1 Обґрунтування стратегії і тактики забезпечення цільового рівня конкурентоспроможності підприємства ...........................................................47 3.2 Шляхи зниження собівартості виробництва продукції на підприємстві ..........................................................................................................52 3.3 Побудова ефективної цінової політики підприємства .................57 3.4 Напрями зміцнення фінансового стану підприємства ....................67 ВИСНОВКИ.................................................................................................77 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ..........................................81 ДОДАТКИ ...................................................................................................86

Дослідження конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість фірми, яка функціонує на конкурентному ринку 4 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства 9 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 16 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії ТОВ «АТЛ-Сервіс» 16 2.2. Аналіз конкурентоспроможності підприємства 24 2.3. Аналіз конкурентоспроможності продуктового портфелю ТОВ «АТЛ-Сервіс» 30 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 36 3.1. Концепція забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 36 3.2. Оцінка ефективності впровадження концепції підвищення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 46 ВИСНОВКИ 49 Список використаної літератури 51 Додатки 54

Оцінка конкурентоспроможності відчизняних товарів

Вступ 2 1. Оцінка конкурентоспроможності товара. 4 1.1. Цінові фактори конкурентоспроможності. 4 1.2. Нецінові фактори конкурентоспроможності. 6 2. Розрахунок конкурентноздатності ринку типочрафічних послуг. 17 2.1. Розрахунок конкурентоспроможності 17 2.2. Розробка конкурентної стратегії. 23 Висновок. 27

Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства

Зміст. Вступ Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства. 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності. 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції. 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми. 1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю. Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст". 2.1. Характеристика об’єкту дослідження. 2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства. 2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції. 2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції. Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки. 3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства. 3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем. 3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства. Додаток Висновок Література

Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ ЕМЗМеталіст

Зміст. Вступ Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства. 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності. 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції. 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми. 1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю. Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст". 2.1. Характеристика об’єкту дослідження. 2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства. 2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції. 2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції. Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки. 3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства. 3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем. 3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства. Додаток Висновок Література