институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Курсова робота "міжнародний маркетинг"

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 22 | Год: 2008 | Размер: 37 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Курсова робота "міжнародний маркетинг"

1. Коротка характеристика підприємства 3
2. Характеристика факторів зовнішнього середовища Азербайджана. 3
2.1. Характеристика географічних факторів Азербайджану 3
2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 4
2.3. Характеристика соціальних та демографічних факторів 4
2.4. Рівень економічного розвитку і основні економічні показники Азербайджану 4
2.5. Рівень розвитку в Азербайджані галузі електронної техніки 5
2.6. Характеристика факторів мікросередовища для ТПГ «Назва» 6
3. Розробка стратегії виходу на міжнародний ринок 11
3.1. Сприятливі фактори для ТПГ «Назва»: 11
3.2. Несприятливі фактори для ТПГ «Назва» 11
: 11
3.3. Наявні ризики для ТПГ «Назва»: 12
3.4. Переваги діяльності ТПГ «Назва» на міжнародному ринку 13
3.5. Мета та цілі діяльності ТПГ «Назва» на міжнародному ринку 14
3.6. Форма економічної діяльності ТПГ «Назва» на міжнародному ринку 16
3.7. Товарна політика для виходу на міжнародний ринок ТПГ «Назва» 17
3.8. Основні принципи цінової політики ТПГ «Назва» 20
3.9. Канали дистрибьюції ТПГ «Назва» 20
3.10. Основні види комунікацій ТПГ «Назва» 20
3.11. Форма відшкодування транспортних витрат 21
Література 22
Cмотрите также:
Контрольна робота міжнародний маркетинг

1. Чому знання логіки процесу мотивації ще не дає менеджеру достатніх підстав для ефективного управління цим процесом? 3 2. Які фактори не дозволяють формалізувати процес мотивації? 4 3. Маркетингове дослідження ринку в цілому 5 Список використаних джерел 24

Контрольна робота з міжнародних економічних відносин

3. Міжнародний поділ праці 3 13. Міжнародна торгівля послугами 5 23. Міжнародний рух капіталу як форма МЕВ 10 33. Валютне регулювання зовнішньоекономічної діяльності 13 43. Сутність і види міжнародного бізнесу 17 Список використаної літератури 23

Контрольна робота на тему «Маркетинг у видавництві»

.Маркетинг у видавництві. Сегментація і позиціювання......3 Література....................................................................................

"МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ"

ПЛАН 1. ПРИЧИНИ ВИХОДУ КОМПАНІЙ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ 3 2. ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ НА СВІТОВОМУ РИНКУ 6 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг. 2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка” 3. Оцінка конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

МІЖНАРОДНІ РИНКИ: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ВПЛИВ НА СВІТОВУ ЕКОНОМІКУ

ПЛАН 1. Основні риси транснаціоналізації. Розвиток транснаціональних корпорацій. Стратегічні альянси транснаціональних фірм. 2. Міжнародний ринок товарів та послуг. 3. Міжнародний ринок інвестицій. 4. Міжнародний фінансовий ринок. 5. Міжнародний ринок праці.

Міжнародний маркетинг

1. Особливості формування вітчизняної, інтернаціональної та глобальної продуктової стратегії 3 2. Основні напрями державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності 17 Література 29

МІЖНАРОДНИЙ РУХ КАПІТАЛУ

План. 1.Міжнародний рух капіталів. 2.Світовий ринок позичкових капіталів. 3.Міжнародний кредит, класифікація і його роль у світовій економіці. 4.Суть іноземних інвестицій, види та форми. 5.Проблеми іноземного інвестування в Україну.

Міжнародний маркетинг

Вступ 3 1. Характеристика об’єкту дослідження 5 2. Характеристика чинників зовнішнього середовища країни 11 2.1. Характеристика географічних чинників 11 2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 12 2.3. Характеристика соціальних і демографічних чинників 14 2.4. Рівень економічного розвитку і основні економічні показники 15 2.5. Характеристика чинників мікросередовища підприємства 16 3. Розробка стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок 18 3.1. Сприятливі чинники для підприємства 18 3.2. Несприятливі чинники для підприємства 18 3.3. Ризики, які повинне врахувати підприємство 18 3.4. Переваги, які може принести підприємству діяльність на міжнародному ринку 19 3.5. Мета, яку ставить перед собою підприємство 19 3.6. Форма економічної діяльності підприємства на зовнішньому ринку 19 3.7. Товарна політика для виходу підприємства на міжнародний ринок 19 3.8. Основні принципи цінової політики підприємства 20 3.9. Канали дистриб’юції підприємства 22 3.10. Основні види комунікацій підприємства 22 Висновки 24 Список використаної літератури 28

Основи підприємницької діяльності менеджменту та маркетингу

1. Етика підприємницької діяльності 3 2. Суть менеджменту, його еволюція 6 3. Міжнародний маркетинг 10 Список використаної літератури 13