институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Aналіз організації доставки хліба та хлібобулочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва").

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 54 | Год: 2008 | Размер: 94 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Aналіз організації доставки хліба та хлібобулочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва").

Вступ 2
1. Основні економічні показники діяльності підприємства 5
2. Порядок оформлення документів при доставці хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу 23
3. Технологія продажу хліба 26
4. Методика оптимального планування доставки хліба в торговельну мережу 27
5. Пріоритетні напрямки розвитку асортиментної програми хлібопекарської промисловості 36
6. Розвиток інфраструктури галузі й організаційних заходів щодо збільшення обсягів реалізації хліба 38
Висновок 49
Література 51
Cмотрите также:
Організація доставки хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва")

Вступ 3 1. Сутність та основи вимог до товаропостачання на підприємствах роздрібної торгівельної мережі 6 2. Господарчі зв'язки супермаркетів з постачальниками товарів. Порядок оформлення документів при доставці хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу 17 3. Аналіз товаропостачання хліба та хлібо-булочних виробів ТОВ "Назва" 23 4. Оцінка ефективності комерційних угод з товаропостачання хліба та хлібобулочних виробів ТОВ "Назва" 30 5. Шляхи підвищення ефективності товаропостачання хліба та хлібо-булочних виробів ТОВ "Назва" 36 Висновки та пропозиції 44 Література 47 Додаток 1. Рейтинги торговельних мереж 50 Додаток2. Товарно-транспортна накладна на відпуск хлібобулочних виробів 52

"Одеський коровай" на ринку хліба та хлібобулочних виробів

План Вступ 4 Розділ 1. Загальна характеристика ринка хлібу та хлібобулочних виробів. 9 1.1. Основні виробники хліба в Україні. 9 1.2. Виробництво хліба в Одеському регіоні. 13 1.3. Динаміка виробництва основних сортів хліба в Одеській області в 2005-2007 гг. 18 1.4. Державне регулювання ринку: регіональний аспект. 20 Розділ 2. ВАТ "Одеський коровай" на ринку хліба та хлібобулочних виробів Одеського регіону. 26 2.1. Загальна характеристика підприємства. 26 2.2. Основні показники виробничої діяльності підприємства у 2004-2006 рр. 29 2.3. Проблемні питання функціонування підприємства та можливі шляхи їх вирішення. 37 2.4. Перспективні напрямки подальшого розвитку підприємства. 41 Розділ 3. Проект розвитку ВАТ "Одеський коровай" на основі освоєння технології виробництва хліба "Ризький". 46 3.1. Опис проекту організації нового виробництва. 46 3.1.1. Побудова логіко-структурної матриці при розробці проекту. 49 3.2. Опис технології виробництва хліба "Ризький". 52 3.3. Опис технологічного обладнання, необхідного для організації виробництва. 56 3.4. Розрахунок економічної ефективності проекту. 58 Висновок 61 Перелік літератури 62

Товарознавчі складові оптимізації технології товароруху хлібобулочних товарів

ВСТУП 4 1. ПОНЯТТЯ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ТОВАРОРУХУ 6 1.1. ПЛАНУВАННЯ ТОВАРОРУХУ 6 1.2.КЕРУВАННЯ КАНАЛАМИ ТОВАРОРУХУ 8 1.3.ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ СИСТЕМИ ТОВАРОРУХУ 9 1.4. ОПТОВА І РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ 11 1.4.1. Соціально-економічна сутність оптової торгівлі 12 1.4.2. Роздрібна торгівля в ринковій економіці 14 1.4.3. Склад і структура роздрібного товарообігу 15 2. ТОВАРОЗНАВЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ХЛІБОБУЛОЧНИХ ТОВАРІВ 16 2.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДІВ І АСОРТИМЕНТУ ХЛІБА 16 2.2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ 20 2.2.1.Конкуренція та ціноутворення 20 2.2.2.Конкурентноспроможність хлібобулочних виробів 21 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22 3.1. ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДДІЛУ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22 3.2. ПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІНИ ЯКОСТІ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ В ПРОЦЕСІ ТОВАРОРУХУ 29 4. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІСНУЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТОВАРОРУХУ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ 31 ВИСНОВОК 33 ЛІТЕРАТУРА 35

Дослідження асортименту якості хліба та хлібобулочних виробів

Дослідження асортименту якості хліба та хлібобулочних виробів

Система технологій

1. ВАТ «Київхліб» - основний виробник хлібобулочних виробів 3 2. Технології виробництва хлібобулочних виробів 6 3. Перспективи розвитку 10 4. Шляхи вдосконалення технології 12 Література 18

Загальна технологія харчових виробів

1. Основи збалансованого харчування та шляхи його реалізації 2 2. Технологія житньо-пшеничних сортів хліба. Якісні показники хліба 10 Література 13

Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення (на прикладі ТОВ "назва")

Вступ 3 1. Поняття товарного асортименту та його сутність 5 2. Етапи формування товарного асортименту у роздрібному торговому підприємстві 11 3. Аналіз комерційної діяльності ТОВ "ДЦ назва" 14 4. Оцінка товарного асортименту ТОВ "ДЦ назва" 23 5. Шляхи удосконалення формування товарного асортименту на ТОВ "ДЦ назва" 31 Висновки 41 Список використаних джерел 46 Додаток 1. Ідентифікаційні реквізити, місцезнаходження та засоби зв’язку ТОВ «назва» 49 Додаток 2. Асортимент продукції виробництва A.S. Watson Group (догляд за будинком) 50

Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6 1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 12 1.3. Імідж організації як фактор підвищення її конкурентоспроможності 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ НА БАЗІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ „Назва” 22 2.1. Загальна характеристика підприємства 22 2.2. Стратегія компанії по формуванню іміджу 25 2.3. Оцінка маркетингового дослідження іміджу ТОВ „Назва” 28 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ТОВ „Назва” 32 3.1. Шляхи і засоби розвитку іміджу сучасної організації 32 3.2. Оцінка ефективності технологій створення іміджу сучасної організації на перспективу 40 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48 ДОДАТКИ 51

Внутрішнє та зовнішнє середовище організації (на прикладі)

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства 6 1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 10 1.3. Методичні основи проведення аналізу стану внутрішнього середовища підприємства 13 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ „Назва”) 18 2.1. Коротка характеристика діяльності ТОВ „Назва” 18 2.2. Аналіз зовнішнього середовища ТОВ „Назва” 20 2.3. Дослідження внутрішнього середовища ТОВ „Назва” 29 РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ „Назва” З УРАХУВАННЯМ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 34 3.1. SWOT-аналіз ТОВ „Назва” для визначення сильних і слабких сторін, загроз і можливостей 34 3.2. Шляхи подальшого розвитку ТОВ „Назва” на основі аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища 38 3.3. Формування стратегії подальшого розвитку ТОВ „Назва” 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації (на прикладі готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ 5 1.1. Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації 5 1.2. Сучасний стан розвитку індустрії гостинності в Україні 11 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «Назва») 22 2.1. Загальна характеристика готелю „Назва” 22 2.2. Організація роботи підприємства готельного господарства „Назва” 28 2.3. Аналіз тенденцій розвитку послуг індустрії гостинності на прикладі готелю „Назва” 35 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ В ГОТЕЛІ «Назва» 42 3.1. Удосконалення роботи готелю „Назва” у контексті обслуговування 42 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 47 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТКИ 59