институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Курсовая | Страниц: 51 | Год: 2008 | Размер: 96 кб. | Стоимость: 225 грн. | Смотреть | Купить

Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення

Вступ 3
1. Поняття товарної політики пропозиції та принципи її формування в магазині 5
2. Фактори, що впливають на формування товарної пропозиції 8
3. Показники, що характеризують товарну пропозицію в магазині 10
4. Аналіз товарної пропозиції в магазині «Назва» та практика її формування і удосконалення 12
5. Формування товарної пропозиції у магазині «Назва 20
Висновки 32
Список використаної літератури 35
Додатки 37-51
Cмотрите также:
Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування товарної пропозиції 5 2. Організаційно – економічна характеристика підприємства 13 3. Аналіз формування пропозиції товарів 17 4. Дослідження факторів, що впливають на формування товарної пропозиції 29 5. Шляхи вдосконалення формування товарної пропозиції в магазині 34 Висновки 39 Список використаної літератури 42 Додатки 44

Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування товарної пропозиції 5 2. Організаційно – економічна характеристика підприємства 13 3. Аналіз формування пропозиції товарів 20 4. Дослідження факторів, що впливають на формування товарної пропозиції 30 5. Шляхи вдосконалення формування товарної пропозиції в магазині 35 Висновки 40 Список використаної літератури 43 Додатки 45

Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування асортименту товару 5 2. Аналіз формування асортименту товарів 17 3. Дослідження організації формування асортименту 26 4. Виявлення недоліків у формуванні товарного асортименту в магазині 33 5. Пропозиції, шляхи удосконалення формування асортименту в магазині 39 Висновки 45 Список використаної літератури 47

Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення (на прикладі "Назва")

Вступ 3 1. Сутність товарного асортименту та фактори, які впливають на його формування у магазинах 6 2. Дослідження конкурентного середовища магазину 10 3. Аналіз і оцінка товарного асортименту магазину 16 4. Дослідження стану товаропостачання 23 5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 24 Висновки 37 Використана література 40

Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення (на прикладі ТОВ "назва")

Вступ 3 1. Поняття товарного асортименту та його сутність 5 2. Етапи формування товарного асортименту у роздрібному торговому підприємстві 11 3. Аналіз комерційної діяльності ТОВ "ДЦ назва" 14 4. Оцінка товарного асортименту ТОВ "ДЦ назва" 23 5. Шляхи удосконалення формування товарного асортименту на ТОВ "ДЦ назва" 31 Висновки 41 Список використаних джерел 46 Додаток 1. Ідентифікаційні реквізити, місцезнаходження та засоби зв’язку ТОВ «назва» 49 Додаток 2. Асортимент продукції виробництва A.S. Watson Group (догляд за будинком) 50

Організація торгово-технологічного прпоцесу в супермаркеті

ВСТУП 3 1. Сутність торгово-технологічних процесів в магазині 6 2. Методи визначення ефективності комерційної діяльності торговельного підприємства 12 3. Дослідження організації торгово-технологічних операцій магазину "Назва" 17 4. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині "Назва" 33 5. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині "Назва" 36 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 49

Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ 5 1.1. Поняття та характеристика магазинів 5 1.2. Місце магазинів економ-класу в торговельному обслуговуванні населення 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ В МАГАЗИНІ ЕКОНОМ КЛАСУ ТОВ «Назва» 21 2.1. Характеристика магазину 21 2.2. Вивчення попиту та формування асортименту 24 2.3. Організація продажу товарів та обслуговування покупців 32 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ «Назва» 44 3.1. Автоматизація торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 44 3.2. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 46 3.3. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині «Назва» 49 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62

Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення

Вступ 2 1. Сутність товарного асортименту та фактори, які впливають на його формування у магазинах 4 2. Дослідження конкурентного середовища магазину 10 3. Аналіз та оцінка товарного асортименту магазину 12 4. Дослідження стану товаропостачання 17 5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 20 Висновки 27 Список використаних джерел 30 Додатки 32

Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення

Вступ 2 1. Сутність товарного асортименту та фактори, які впливають на його формування у магазинах 4 2. Дослідження конкурентного середовища магазину 10 3. Аналіз та оцінка товарного асортименту магазину 12 4. Дослідження стану товаропостачання 17 5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 20 Висновки 27 Список використаних джерел 30 Додатки 32

Технологічний процес в магазині та шляхи його вдосконалення

Вступ 3 1.Технологічного процес на підприємствах роздрібної торгівлі як складова комерційної діяльності 4 2. Попередні складові технологічного процесу 5 3. Технологічний процес у магазині 15 4. Шляхи удосконалення технологічного процесу в магазині 25 Висновки і пропозиції 30 Список використаної літератури 32