институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Моральні передумови спілкування: повага, співчуття, любов

Каталог пособий и учебных материалов | Этика, эстетика | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2008 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Моральні передумови спілкування: повага, співчуття, любов

Вступ 3
1. Повага 4
2. Співчуття 6
3. Любов 10
Висновок 14
Список використаної літератури 16

Cмотрите также:
Білети - професійна етика юриста

1. Предмет та завдання етики як науки 5 2. Походження моралі та її історичні типи. Моральні риси української національної культури 6 3. Сутність моралі, її структура та функції 6 4. Специфіка професійної етики юриста 7 5. Професійна мораль юриста: сутність, структура, функції 8 6. Моральний зміст професійної діяльності юриста. Вчинок як першоелемент моральної діяльності 8 7. Специфіка моральної свідомості юриста, її роль у духовному світі особи і регуляції професійної діяльності 9 8. Норма як елемент моральної свідомості. Структура моральних норм та їх зв’язок з нормами права. 9 9. Моральні почуття та їх види. Роль моральних почуттів у мотивації діяльності юриста. 10 10. Принцип гуманізму: сутність і специфіка вияву в праві і діяльності юриста. Гуманізм як моральний критерій права 12 11. Гуманізм і насилля. Проблема співвідношення мети та засобів у діяльності юриста 12 12. Принцип справедливості - правовий та моральний зміст. Специфіка вияву справедливості у діяльності юриста. 13 13. Справедливість у діяльності адвоката 13 14. Мораль і право, їх єдність, відмінність 14 15. Справедливість як ідеал права і моралі 15 16. Принцип законності і його моральний зміст. Законність та морально-правова позиція адвоката. 16 17. Законність у системі нормативного регулювання діяльності юриста. 16 18. Закон і моральна відповідальність юриста. 17 19. Законність і моральна культура процесуальної діяльності юриста. 18 20. Добро і зло як вихідні категорії етики, специфіка їх вияву у діяльності юриста 19 21. Моральне зло та його вияв у правоохоронній діяльності. Засоби боротьби зі злом. 20 22. Професійний та моральний обов'язок юриста: зміст, структура, функції. 20 23. Специфіка реалізації морального обов'язку адвокатом на різних стадіях судочинства. 21 24. Совість як категорія етики і моральна якість юриста. Структура совісті та її роль у регуляції професійної діяльності. 21 25. Поняття честі, її об'єктивні та суб'єктивні сторони. Особливості честі юриста. 22 26. Честь і гідність як цінності професійної моралі, їх єдність і відмінність. 22 27. Моральні конфлікти у діяльності юриста: сутність, структура і специфіка вияву. 23 28. Об’єктивні та суб’єктивні причини конфліктів у діяльності юриста. Засоби попередження та подолання конфліктів. 24 29. Типи конфліктних осіб та засоби спілкування з ними. 25 30. Правила безконфліктного спілкування, раціональний і морально-психологічні методи опанування собою. 26 31. Поняття моральної свободи і необхідності. Свобода дії, свобода вибору - свобода волі. 27 32. Сутність і структура морального вибору. Специфіка його реалізації діяльності юриста. 28 33. Морально-правова позиція адвоката і моральний вибір. 29 34. Свобода морального вибору і морально-правова відповідальність юриста. 30 35. Зміст професійної деформації юриста: структура і форми. 31 36. Об'єктивні та суб'єктивні причини професійної деформації юриста та шляхи її подолання. 32 37. Ризик у професійній діяльності юриста. Поняття і основні риси. 33 38. Класифікація типів розвитку діяльності юриста. Роль розвитку у моральному виборі. 34 39. Професійний ризик юриста і юридична відповідальність юриста. 35 40. Законодавчі гарантії права на ризик. Доцільність та недоцільність ризику. Обґрунтований та необґрунтований ризик. 36 41. Сутність, структура та специфіка моральної культури юриста. Співвідношення моральної та професійної культури. 37 42. Культура моральної свідомості та поведінки юриста. 38 43. Культура мови як елемент професійної культури юриста. Поняття та зміст мовного етикету. 39 44. Моральний кодекс ведення полеміки і професійна культура адвоката. 39 45. Моральні основи мистецтва переконувати і приваблювати до себе опонента. 40 46. Моральні передумови спілкування: повага, співчуття, милосердя, любов. 41 47. Манери та стиль спілкування як форми вияву культури юриста. 41 48. Перешкоди спілкування і засоби їх подолання. 41 Список використаної літератури 44

Масова культура в дозвіллі людини

Вступ 3 1.Поняття про масову культуру. 5 2. Масова культура та етикет. 11 2.1. Моральні передумови спілкування. 11 2.2. Мовленнєве спілкування (культура слухання, говоріння, особливості мовлєнневого етикету). 15 2.3. Невербальні засоби спілкування та культура поведінки. 24 Класифікація невербальних засобів спілкування 25 3. Етикет неофіційних заходів. 29 3.1. Правила ввічливості у громадських місцях. 29 3.2. Прийом гостей. 36 ВИСНОВОК 40 Список використаної літератури 42 Метою даної роботи є вивчення передумов становлення української масової культури в дозвіллі людини, вивчення моральних передумов спілкування, невербальних засобів спілкування та культури поведінки

Технології спілкування в переговорному процесі

Вступ 3 1. Соціальна природа та сутність переговорів 4 2. Моральні принципи переговорного процесу 6 3. Технології ефективного спілкування 8 4. Комунікативні стилі і тактичні прийоми ведення переговорів 10 Висновки 15 Список літератури 16

Спілкування з підлеглими та співробітниками

Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 3 а) Загальна ціль спілкування 3 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 4 3. Форма спілкування 6 а) Колективне спілкування 6 б) Індивідуальне спілкування 6 Висновки 8 Література: 9

Ділове спілкування

Назва роботи Ділове спілкування Розділ Ділове спілкування Вид роботи Контрольна Кількість сторінок 15 Ціна 0 Зміст Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 4 а) Загальна ціль спілкування 4 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 5 2. Види ділового спілкування 6 а) Прийом на роботу та інтерв’ю 6 б) Ділова бесіда 7 в) Дисциплінарне зауваження 10 г) Звільнення з роботи 10 3. Форма спілкування 11 а) Колективне спілкування 11 б) Індивідуальне спілкування 12 Висновки 14 Література: 15

. Мораль і моральність в суспільстві, моральні цінності, норми і принципи

План 1. Мораль і моральність в суспільстві, моральні цінності, норми і принципи.....................................................................................................3 2. Структура і функції спілкування........................................................15 Література..................................................................................................18

Етико-ділове спілкування

1. Етика ділового спілкування як навчальна дисципліна та її завдання. 2 2. Спілкування як основа життєдіяльності людей та їх взаємодії. 3 3. Ділове спілкування його особливості. 5 4. Культура ділового спілкування. 7 5. Гуманістична спрямованість спілкування. 16 Список літератури 18

Комунікативний, інтерактивний та перцептивний аспекти спілкування, їх функції у конфлікті

Вступ 3 1. Зміст спілкування 4 2. Засоби спілкування 5 3. Функції (аспекти) спілкування 6 Комунікативна функція спілкування 6 Перцептивна функція спілкування 11 Інтерактивна функція спілкування 15 Список використаної літератури 20

Психологія управлінського спілкування

Вступ 3 1. Поняття управлінського спілкування 4 2. Види управлінського спілкування. 5 3. Управлінське спілкування як спосіб мотивації 11 4. Закони управлінського спілкування 15 5. Правила управлінського спілкування 17 Висновок 20 Список використаної літератури 21

СПІВВІДНОШЕННЯ СПІЛКУВАННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Спілкування і діяльність як одні з основних категорій в психології 5 1.1. Поняття спілкування і діяльності 5 1.2. Спілкування і взаємодія 6 1.3. Ділове спілкування 17 Розділ 2. Основні теоретичні підходи щодо співвідношення спілкування і діяльності 23 2.1. Єдність спілкування і діяльності 23 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28