институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини

Каталог пособий и учебных материалов | Психодиагностика | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2008 | Размер: 30 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини

Вступ 3
Розділ І. Теоретичне обґрунтування досліджуваної теми 6
1. Емоції. Природа емоцій 6
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження емоційно особистісної сфери дітей 7
2.1. Дослідження емоційної сфери дітей за методикою «Неіснуюча тварина» 7
2.1. Аналіз отриманих результатів на основі діагностичного дослідження емоційної сфери дітей шкільного віку 10
(На основі даних діагностування порівняли відмінності психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку (6 – 10 років) та шкільного віку (11 – 16 років))
Висновки 14
Список використаної літератури: 15
Cмотрите также:
Контрольна робота патопсихологія

Вступ 3 1. Формування мети і задачі патопсихологічного дослідження 4 2. Аномалії емоційно-особистісної сфери 7 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Емоційно-вольові особливості психології пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози

Вступ 3 I. Загальні медико-психологічні аспекти захворювань щитовидної залози 5 1.1. Анатомія і фізіологія щитовидної залози 5 1.2. Роль психічних факторів в етіології і патогенезі захворювань щитовидної залози 7 II. Зміна емоційно-вольової сфери пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози 14 2.1. Емоційно-вольова сфера пацієнтів з явищами гіпертиреозу 14 2.2. Емоційно-вольова сфера пацієнтів з явищами гіпотиреозу 18 III. Експериментальне дослідження емоційно-вольової сфери пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози 23 Висновки 32 Література 35 Додатки 37

Психокорекція емоційно-вольової сфери наркозалежної особистості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНОЇ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Фізична звичка і психологічна залежність особистості 5 1.2. Психосоматичний стан наркозалежної особистості 7 1.3. Особливості наркоманій в підлітковому віці 8 1.4. Психологічні методи корекції та реабілітації наркозалежних осіб 13 РОЗДІЛ 2. РОБОТА ПСИХОЛОГА З ДІАГНОСТУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНИХ ПІДЛІТКІВ 17 2.1. Організація та методи дослідження 17 2.2. Результати первинного діагностичного дослідження та їх інтерпретація 22 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ КОРРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНИХ ПІДЛІТКІВ 32 3.1. Особливості корекції наркозалежних підлітків 32 3.2. Зміст занять групової психологічної корекції 35 ВИСНОВОК 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48 ДОДАТКИ 51

Практичне заняття: Психологія емоційно вольової сфери

1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 3 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 8 2.1. Дослідження імпульсивності особистості 8 2.2. Діагностика емпатії. Оцінка психологічної активації, інтересу, емоційного тонусу, напруги і комфортності 12 ВИСНОВКИ 15 ЛІТЕРАТУРА 16

ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ ПІДЛІТКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТУ РОЗЕНЦВЕЙГА

ВСТУП 3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка 8 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 8 1.2. Розвиток пізнавальної та емоційно-вольової сфери підлітка 35 Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку особистості в підлітковому віці 76 2.1. Характеристика методики Розенцвейга 76 2.2. Аналіз результатів дослідження 79 ВИСНОВКИ 87 Список використаної літератури 90

Проблеми взаємовідносин дітей-інвалідів з ровесниками та дорослими

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні підходи до впливу взаємовідносин на особистісний розвиток дитини-інваліда 5 1.1. Значення взаємовідносин у формуванні особистості в дитинстві 5 1.2. Особливості розвитку особистості в підлітковому віці 9 1.3. Біхевіористська модель переживань дитини-інваліда внаслідок труднощів взаємовідносин дітей-інвалідів з ровесниками та дорослими 12 розділ 2. Дослідження рівня особистісної адаптованості дітей-інвалідів 15 2.1. Методика дослідження 15 2.2. Результати діагностування 19 2.3. Рекомендації щодо корекційної роботи по підвищенню особистісної адаптованості дітей-інвалідів 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТОК 32 СЛОВНИК 33

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТИХ РИС ПІДЛІТКА.

ВСТУП 3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка 7 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 7 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка 20 Розділ ІІ. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Шмішека 61 Розділ ІІІ. Аналіз отриманих результатів діагностичної та колекційної роботи 64 ВИСНОВКИ 69 Список використаної літератури 72 ДОДАТКИ 74

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТИХ РИС ПІДЛІТКА

ВСТУП 3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка 7 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 7 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка 34 Розділ ІІ. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Шмішека 75 Розділ ІІІ. Аналіз отриманих результатів діагностичної та колекційної роботи 78 ВИСНОВКИ 83 Список використаної літератури 86 ДОДАТКИ 88

Розвиток у дитини почуття любові до природи в процесі спостереження

Вступ 2 1. Актуальність теми на сучасному етапі розвитку суспільства 4 2. Особливості розвитку моральної сфери дитини в період дошкільного дитинства 6 3. Роль спостережень природничого змісту у формуванні у дитини почуття любові до природи 13 4. Методика роботи з розвитку у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 16 5. Дослідження методики спостереження за акваріумною рибкою в старшій групі дитячого садка 22 6. Досвід роботи з формування у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 25 Висновки та педагогічні рекомендації 28 Список використаної літератури 30

Становлення емоційно-вольової сфери в підлітковому віці

Вступ 2 Розділ І. Становлення емоційної сфери підлітків як психологічна проблема 5 Розділ ІІ. Дослідження емоційної зрілості у підлітковому віці 11 Висновки 19 Список використаних джерел 22