институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Внутрішньо економічний механізм підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2008 | Размер: 32 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Внутрішньо економічний механізм підприємства

1 Поясніть сутність безпеки операційної діяльності й методику обчислення й рівня 3
2 Як ви розумієте гнучкість планів і, як вона досягається? 13
3 Тест 14
Для поточного оцінювання ефективності роботи підрозділу, що виготовляє один вид продукції з короткім виробничим циклом, найприйнятнішим с показник собівартості:
4 Задача 15
Список літератури 16
Cмотрите также:
Внутрішньо-економічний механізм підприємства (варіант В 6)

1. СТРУКТУРИЗАЦІЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 3 2. ОСОБЛИВОСТІ ВНУТРІШНЬОВИРОБНИЧОЇ МАТЕРІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ 11 ЗАДАЧА 1. 25 ЗАДАЧА 2. 26 Список використаної літератури 28

ВНУТРІШНЬО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ПІДПРИЄМСТВА МЕТОДИКИ РОЗРОБКИ ТА УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ВНУТРІШНІХ ЦІН

Вступ 3 1. Формування ціни у внутрішньоекономічному механізмі підприємства 6 1.1. Сутність внутрішньогосподарського ринку 6 1.2. Принципи формування внутрішньогосподарських цін 10 1.3. Методи встановлення внутрішньогосподарських цін 17 2. Аналіз формування внутрішніх цін на ВАТ «Назва» 26 2.1. Загальні відомості про підприємство 26 2.2. Торгівельна марка «Назва» на ринку морозива в Україні 28 2.3. Процес ціноутворення на підприємстві 32 3. Вдосконалення методики встановлення внутрішніх цін на підприємствах молочної промисловості 36 Висновки 43 Література 46 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2007 р. 49

Організаційно-економічний механізм зовнішньоекономічної діяльності ВАТ „Житомирський маслозавод”

Зміст: Вступ............................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організаційно-економічного механізму експортної діяльності підприємства................................................................... 5 1.1. Сутність і організація експортних операцій....................................5 1.2. Законодавча основа експортних операцій на Україні...................11 1.3. Основні тенденції експорту України та пріоритети зовнішньоекономічної політики..........................................................................14 Розділ 2. Організаційно-економічний механізм зовнішньоекономічної діяльності ВАТ „Житомирський маслозавод”..................................................20 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства...........20 2.2. Організаційно-економічний механізм експортної діяльності підприємства..........................................................................................................28 2.3. Аналіз ефективності експортних операцій на підприємстві......34 Розділ 3. Вдосконалення організаційно-економічного механізму зовнішньоекономічної діяльності ВАТ „Житомирський маслозавод”.........37 3.1. Шляхи вдосконалення організаційно-економічного механізму експортної діяльності підприємства..................................................................37 3.2. Формування експортної стратегії підприємства.........................38 3.3. Розрахунок економічного ефекту від впроваджених заходів...41 Висновки і пропозиції.............................................................................45 Список використаної літератури............................................................48

Діагностика економічного стану господарської діяльності ТОВ „Гудок”

Зміст Вступ……………………………………………………………………3 Розділ 1. Теоретичні основи формування та використання прибутку 1.1. Економічний зміст поняття „прибуток” та стан розгляду в економічній літературі ……………………………………………………..…5 1.2. Економічний механізм визначення прибутку …………..….13 1.3. Оподаткування прибутку підприємства ……………….……21 1.4. Правові засади регулювання прибутку ……………………...30 Розділ 2. Діагностика економічного стану господарської діяльності ТОВ „Гудок” 2.1. Організаційно-правова характеристика ТОВ „Гудок” ……..33 2.2. Економічний аналіз діяльності підприємства ……………… 39 2.3. Діагностика фінансового стану підприємства……………... 42 2.4. Аналіз формування та розподілу прибутку на підприємстві …………………………………………………………………..50 Розділ 3. Методологічні та організаційні засади побудови ефективної стратегії формування та розподілу прибутку ТОВ „Гудок” 3.1. Суб’єкти та об’єкти стратегії формування і розподілу прибутку на підприємстві …………………………………………………….62 3.2. Економічний механізм стратегії формування і розподілу прибутку підприємства …………………………………………………….72 3.3. Резерви вдосконалення методів формування і розподілу прибутку на підприємстві ………………………………………………...…78 Висновки та пропозиції …………………………………….………88 Список використаної літератури ………………………………..…93

Організаційно-економічний механізм управління інноваційною діяльністю

Завдання: 1. Організаційно-економічний механізм управління інноваційною діяльністю 2. Венчурне підприємництво: сутність та роль у розвитку інновацій 3. Приклад інновації за будь-якою класифікаційною ознакою

Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства

Вступ 3 Розділ 1.Сутність конкурентоспроможності та основні підходи до її управління 5 1.1.Поняття конкурентоспроможності 5 1.2.Механізм управління конкурентоспроможність та основні методи оцінки конкурентоспроможності 10 Розділ 2.Оцінка конкурентоспроможності підприємства 18 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18 2.2.Аналіз конкурентоспроможності підприємства 20 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю 29 Висновки 34 Cписок використаної літератури 35

Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства

Вступ 3 Розділ 1.Сутність конкурентоспроможності та основні підходи до її управління 5 1.1.Поняття конкурентоспроможності 5 1.2.Механізм управління конкурентоспроможність та основні методи оцінки конкурентоспроможності 10 Розділ 2.Оцінка конкурентоспроможності підприємства 18 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18 2.2.Аналіз конкурентоспроможності підприємства 20 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю 29 Висновки 34 Cписок використаної літератури 35

Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах

Зміст Вступ ..............................................................................................................3 Розділ 1. Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах ....................................................................................................7 1.1. Економічна сутність поняття „прибуток” .......................................7 1.2. Методи та економічний механізм планування прибутку ........14 1.3. Економічний механізм формування валового прибутку ...........28 1.4. Розподіл валового прибутку ..........................................................34 1.5. Нормативно-правовова база формування та розподілу валовго прибутку ...............................................................................................................37 Розділ 2. Методика планування, формування та розподілу прибутку на АТЗТ „Фаворит” .............................................................................................42 2.1. Організаційна характеристика АТЗТ „Фаворит” .........................42 2.2. Організація економічної роботи на підприємстві .......................56 2.3. Економічний механізм планування, формування та розподілу валового прибутку на АТЗТ „Фаворит”...........................................................61 2.4. Шляхи удосконалення планування та формування валового прибутку та оцінка їх результатів ..................................................................72 Розділ 3. Охорона праці в АТЗТ „Фаворит” .........................................80 Розділ 4. Економічний механізм оцінки екологічної збалансованості діяльності та енергоносії АТЗТ „Фаворит”........................................................87 Висновки та пропозиції .............................................................................91 Список використаної літератури .............................................................95

Параметри стратегії. Економічний механізм управління

Вступ................................................................................................................3
1. Параметри стратегії....................................................................................4
2. Економічний механізм управління...........................................................8
Використана література................................................................................12

Витрати підприємства: економічний зміст та класифікація

Зміст Вступ...........................................................................................................3 1. Витрати підприємства: економічний зміст та класифікація …..5 1.1. Характеристика витрат та їх класифікація....................................5 1.2. Економічний зміст та види непрямих витрат ……………..........10 2. Механізм управління непрямими витратами .........................16 3. Гнучке планування і контроль непрямих витрат...................28 3.1. Основні положення гнучкого планування....................................28 3.2. Застосування технології гнучкого планування непрямих витрат................................................................................................................30 3.3. Використання АВС-методу для гнучкого планування непрямих витрат................................................................................................................31 Висновки..................................................................................................39 Список використаних джерел:.............................................................41