институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вплив самооцінки на успішну діяльність студентів-психологів

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Диплом | Страниц: 70 | Год: 2008 | Размер: 101 кб. | Стоимость: 225 грн. | Смотреть | Купить

Вплив самооцінки на успішну діяльність студентів-психологів

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 8
1.1. Самооцінка як чинник людської особистості і її витоки 8
1.2. Професійна самосвідомість в підготовці спеціаліста 14
1.3. Взаємозв'язок самооцінки і успішності професійної діяльності студентів-психологів 18
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 23
2.1. Методи дослідження рівнів самооцінки і домагань особистості 23
2.2. Організація емпіричного дослідження 25
РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 33
3.1. Результати дослідження та їх інтерпретація 33
3.2. Програма психологічної корекції самооцінки та усвідомлення власної особистості 41
ВИСНОВОК 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 63
ДОДАТКИ 67-70
Cмотрите также:
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ УЯВИ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ УЯВИ 5 1.1. Аналіз літератури за проблемою дослідження 5 1.2. Психологічні особливості творчої уяви 9 1.3. Творча уява у студентів-психологів 12 Висновки до першого розділу 15 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ УЯВИ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 18 2.1. Аналіз та обґрунтування методів дослідження 18 2.2. Проведення емпіричного дослідження та його результати 19 Висновки по другому розділу 25 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 34

Самооцінка і рівень прагнень особистості та їх вплив на професійну кар’єру

ВСТУП 2 1. Формування самооцінки та її вплив на розвиток особистості 3 1.1. Формування самооцінки 3 1.2. Визначення своїх якостей і здібностей 9 1.3. Самооцінка і професійна діяльність 12 2. Мотивація праці та професійна кар’єра 13 2.1. Психологічний аспект мотивації праці 13 2.2. Вплив керівника на рівень самооцінки і направленість на виконання поставлених завдань 19 3. Рівень амбіційності та її вплив на професійну кар’єру 21 3.1. Амбіційність та прагнення до кар'єрного зросту 21 3.2. Особистісна претензійність як інструмент впливу на кар’єрні відносини 24 3.2. Направленість особистості на здійснення кар’єрного зросту 31 ВИСНОВОК 34 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 36

Розвиток комунікативних здібностей у студентів - майбутніх психологів

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................3 Розділ 1. Проблеми спілкування. Спілкування як обмін інформацією...….......6 1.1.Специфіка обміну інформацією в комунікативному процесі...……......…...6 1.2 Спілкування системі суспільних і міжособистісних відносин...…….........13 1.3. Єдність спілкування і діяльності...…………………………………….........15 Висновки до розділу .....……………………………………………………..........17 2.Розділ 2. Дослідження розвитку комунікативних здібностей у студентів - майбутніх психологів.........................………………………………………........18 2.1. Вивчення методики "КОС-1"...……………………………….…………......19 2.2. Тестування й обробка результатів ..................................................................20 Висновки до розділу 2...……………………………………………………….. ...26 ЛІТЕРАТУРА...……………………………………………………………….........27

Домагання дитини

Вступ. Розділ І. Домагання дитини. Дитина та його неуспіх. Індивідуальне вивчення школярів. 1.3. Взаємини дитини. Розділ ІІ. Рівень домагань дитини. 2.1. Вивчення самооцінки та рівня домагань дитини. Розділ ІІІ. Особливості самооцінки молодших школярів. 3.1. Завищена або занижена самооцінка. 3.2. Навчальна діяльність і формування самооцінки. Висновок. Список використаної літератури

Самооцінка підлітків.

Зміст Вступ 1. Поняття самооцінки в зарубіжній психології, в вітчизняній психології А) Властивості самооцінки Б) Фактори, що визначають самооцінку В) Її роль в становленні особистості 2. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підліткового віку. 3. Особливості розвитку самооцінки дітей старшого підліткового віку Висновки Список використаних джерел

Основні фактори, що впливають на формування самооцінки особистості

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ. 5 І.1.Формування самосвідомості та „Я” - концепція особистості 5 І.2. Генетична обумовленість основ формування позитивного само оцінювання 12 І.3. Навчання та виховання – продовжувачі у становленні особистості 16 І.4. Соціальне оточення як основний фактор впливу на розвиток самооцінки 22 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ САМООЦІНКИ. 24 ІІ.2. Практична частина. Тренінг 24 ВИСНОВОК 31 ЛІТЕРАТУРА 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 36

Основні фактори, що впливають на формування самооцінки особистості

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ. 5 І.1.Формування самосвідомості та „Я” - концепція особистості 5 І.2. Генетична обумовленість основ формування позитивного само оцінювання 12 І.3. Навчання та виховання – продовжувачі у становленні особистості 16 І.4. Соціальне оточення як основний фактор впливу на розвиток самооцінки 22 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ САМООЦІНКИ. 24 ІІ.2. Практична частина. Тренінг 24 ВИСНОВОК 31 ЛІТЕРАТУРА 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 36

Самостійна робота студентів. Основні форми організації роботи студентів

Зміст 1.Самостійна робота студентів. Основні форми організації роботи студентів 3 2. Науково-дослідницька робота студентів як шлях у формуванні самостійної роботи студентів 13 Список використаних джерел 15

Особливості формуванням адекватної самооцінки молодших школярів

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості психологічного розвитку самооцінки молодших школярів 4 1.1. Розвиток контрольно-оцінних здібностей учнів 4 1.2. Загальна характеристика самооцінки 14 1.3. Розвиток самосвідомості молодшого школяра 16 1.4. Розвиток спонукальної сфери молодшого школяра 20 Розділ 2. Особливості формуванням адекватної самооцінки молодших школярів 24 2.1. Формуванням адекватної самооцінки молодшого школяра 24 2.2. Заняття для батьків "Самооцінка школяра як складова готовності дитини до навчання у школі" 26 Висновки 33 Список використаної літератури 34

Вплив ситуації фрустрації на самооцінку пацієнтів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ФРУСТРАЦІЇ НА СОМООЦІНКУ ІНДИВІДА 7 1.1. Фрустрація як особливий психічний стан 7 1.2. Пояснення природи фрустрації 10 1.3. Зв’язок самооцінки, рівня домагань особистості та фрустрації 21 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ 32 2.1. Методика дослідження самооцінки особистості та фрустрації 32 2.2.1. Загальна схема експериментального дослідження 32 2.1.2. Методика діагностування рівня домагань 35 2.1.3. Методика дослідження самооцінки особистості 43 2.1.3 Методика тестування на наявність стану фрустрації 54 2.2. Результати дослідження 55 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 73 Додатки 78