институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Реклама у підприємницькій діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 105 | Год: 2008 | Размер: 692 кб. | Стоимость: 250 грн. | Смотреть | Купить

Реклама у підприємницькій діяльності


ВСТУП 3

1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6

1.1. Еволюція рекламної діяльності 6
1.2. Реклама як засіб підвищення ефективності господарювання 18
1.3. Характеристика сучасного рекламного процесу на підприємстві 29

2. ДОСЛІДЖЕННЯ УМОВ ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ГАЛУЗІ 40

2.1. Особливості розвитку вітчизняної рекламної індустрії 40
2.2. Проблеми нормативного регулювання ринку реклами 48
2.3. Оцінка результативності рекламної діяльності 63

3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ЖУРНАЛУ «...» 76

3.1. Характеристика журналу «...» на вітчизняному ринку друкованих видань 76
3.2. Механізм організації рекламної кампанії для просування журналу «...» на ринок друкованих видань 81

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 94
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 99
ДОДАТКИ 102
Cмотрите также:
Контрольна з інформаційних технологій в підприємницькій діяльності

1. Інформаційний ринок підприємців 3 2. Системи співпраці підприємств 10 3. Реклама та презентації в Internet 17 Список використаних джерел 21

Головні проблеми в підприємницькій діяльності і методи їх вирішення

Вступ. 3 1. Основні проблеми в підприємницькій діяльності. 4 2. Методи вирішення проблем підприємницької діяльності. 7 Висновок. 12 Список використаних літературних джерел. 14

Договірні взаємовідносини і партнерські зв’язки у підприємницькій діяльності

Вступ. 1. Договірні взаємовідносини. 1.1. Поняття договору (контракту) і основні види договорів. 1.2. Зміст підприємницького договору, порядок його укладення. 1.3. Свобода договірних відносин, як основа партнерських зв’язків. 2. Партнерські зв’язки у підприємницькій діяльності. 2.1. Поняття та форми партнерських зв’язків. 2.2. Партнерські зв’язки та договірні відносини у міжнародній підприємницькій діяльності.. Висновки. Література.

Ризики у підприємницькій діяльності

Вступ 3 1. Основні причини виникнення ризику 4 2. Класифікація причин ризику 6 3. Аналіз можливих збитків 8 4. Ризик у підприємницькій діяльності 10 5. Основні підходи до процесу управління ризиком 15 Висновок 18 Список використаних джерел 19

Значення маркетингової діяльності в підприємницькій діяльності

Вступ 3 Значення маркетингової діяльності в підприємницькій діяльності 4 Висновки 14 Список використаних джерел 15

Ризик у підприємницькій діяльності

Ризик у підприємницькій діяльності Список використаної літератури

Сутність ризику в підприємницькій діяльності та його класифікація

Зміст Вступ 3 1. Сутність ризику в підприємницькій діяльності та його класифікація 4 2. Управління ризиком та методи зниження підприємницьких ризиків 10 Висновок 14 Література 15

Сутність ризику в підприємницькій діяльності та його класифікація

Зміст Вступ 3 1. Сутність ризику в підприємницькій діяльності та його класифікація 4 2. Управління ризиком та методи зниження підприємницьких ризиків 10 Висновок 14 Література 15

Сутність господарських ризиків та їх місце в підприємницькій діяльності

Зміст Вступ 3 1. Сутність господарських ризиків та їх місце в підприємницькій діяльності 4 2.Методи обліку ризиків в управлінні господарством 8 Висновки 14 Список використаної літератури 15