институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Доклад Дослідження світового ринку туристичних послуг

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Доклад | Страниц: 18 | Год: 2008 | Размер: 75 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Доклад Дослідження світового ринку туристичних послуг

Вступ 2
1. Туристичні послуги світового ринку 2004-2008 роках 3
2. Огляд країн-експортерів та країн-імпортерів в рамках міжнародного туризму 9
Висновки 15
Список використаної літератури 16
Cмотрите также:
Посткризовий стан та тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг

Вступ 3 1. Загальні тенденції світового ринку туристичних послуг 4 2. Аналіз тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг за регіонами 6 3. Основні тренди світового туризму 8 Висновки 13 Список використаних джерел 14 Додатки 15

НАПРЯМКИ РОЗШИРЕННЯ ПРИСУТНОСТІ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти міжнародного туризму 6 1.1. Формування світового ринку туристичних послуг 6 1.2. Специфіка торгівлі міжнародними туристичними послугами 15 1.3. Види та форми міжнародного туризму 22 Розділ 2. Аналіз тенденцій світового ринку туристичних послуг 31 2.1. Структура ринку послуг міжнародного туризму 31 2.2. Система регулювання світового ринку туристичних послуг 38 2.3. Сучасні тенденції світового туризму 42 Розділ 3. Напрями ефективної реалізації потенціалу українських туристичних фірм в світовій торгівлі 46 3.1. Оцінка стану туристичного ринку України 46 3.2. Шляхи розвитку українського туристичного сектору 56 3.3. Співробітництво України з ЄС у галузі розвитку туризму 66 3.4. Шляхи щодо подолання проблем українського туристичного сектору 89 Висновки 106 Список використаної літератури 109 ДОДАТКИ 114

НАПРЯМКИ РОЗШИРЕННЯ ПРИСУТНОСТІ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти міжнародного туризму 6 1.1. Формування світового ринку туристичних послуг 6 1.2. Специфіка торгівлі міжнародними туристичними послугами 15 1.3. Види та форми міжнародного туризму 22 Розділ 2. Аналіз тенденцій світового ринку туристичних послуг 31 2.1. Структура ринку послуг міжнародного туризму 31 2.2. Система регулювання світового ринку туристичних послуг 38 2.3. Сучасні тенденції світового туризму 42 Розділ 3. Напрями ефективної реалізації потенціалу українських туристичних фірм в світовій торгівлі 46 3.1. Оцінка стану туристичного ринку України 46 3.2. Шляхи розвитку українського туристичного сектору 56 3.3. Співробітництво України з ЄС у галузі розвитку туризму 66 3.4. Шляхи щодо подолання проблем українського туристичного сектору 89 Висновки 106 Список використаної літератури 109 ДОДАТКИ 114

Шляхи розвитку туризму в Україні

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ – ОСНОВА РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 6 1.1 Функціонування ринку туристичних послуг 6 1.2 Класифікація туристичних ресурсів (сутнісний підхід) 9 РОЗДІЛ ІІ. СТРУКТУРА ТА ТЕРИТОРІАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 14 2.1 Основні тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг 14 2.2 Структура та типологія туристичних ринків 20 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ 24 3.1 Сучасний стан індустрії туризму в Україні 24 3.2 Шляхи створення нових туристичних зон 29 3.2 Преспективи розвитку ринку туристичних послуг в Україні 32 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТОК 42

Сучасні тенденції розвитку світового ринку фінансових послуг

Зміст Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади дослідження світового ринку фінансових послуг 4 1.1. Cвiтoвий ринок фінансових послуг як економічне поняття 4 1.2. Структура світового ринку фінансових послуг 7 1.3. Тенденції розвитку світового ринку фінансових послуг 11 Розділ 2. Особливості ринку фінансових послуг в Україні 15 2.1.Якісна характеристика розвитку ринку фінансових послуг України 15 2.2. Динаміка розвитку ринку фінансових послуг України 18 2.3 Регулювання ринку фінансових послуг України 25 Розділ 3. Перспективи покращення розвитку ринку фінансових послуг України 31 Висновки 37 Список використаної літератури 38 Додатки 41

Дослідження ринку туристичних послуг України та м. Києва зокрема з використанням методик маркетингового дослідження

Вступ 3 1. Методологія маркетингових досліджень 5 2. Характеристика туристичного ринку 6 3. Споживачі туристських послуг 10 4. Сегментування туристичного ринку 13 5. Асортимент послуг туристичного ринку 14 6. Дослідження динаміки і структури ринку туристичних послуг 16 7. Готельний бізнес України, як передумова розвитку туристичного ринку 19 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30-32

Ринок туристичних послуг

Вступ 3 1. Характеристика сучасного стану ринку туристичних послуг 4 2. Сегментування ринку 9 3. Маркетинговий комплекс для цільового ринку 18 4. Шляхи диференціації послуг 20 5. Стандарт обслуговування 23 Висновки 23 Література 24

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ 4 1.1 Міжнародний туризм: поняття та класифікація 4 1.2 Фактори розвитку міжнародного туризму 10 2. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 16 2.1 Загальні напрямки розвитку міжнародного туризму 16 2.2 Аналіз розвитку міжнародного туризму в різних регіонах світу 20 3. СУЧАСНИЙ СТАН МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 33 3.1 Динаміка розвитку міжнародного туризму в Україні 33 3.2 Проблеми міжнародного туризму та потенційні можливості їх вирішення 40 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 47 ДОДАТКИ 49

Напрями покращення туристичних послуг агенції на прикладі «Назва»

Доповідь Роздатковий матеріал Додатки ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 6 1.1. Сутність та значення туристичних послуг 6 1.2. Класифікація туристичних послуг 15 1.3. Дослідження процесу автоматизації туристичних агенцій 24 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 35 2.1. Організаційно-економічна характеристика агенції 35 2.2. Аналіз асортименту послуг агенції 44 2.3. Оцінка якості послуг агенції 51 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМІВ ПОКРАЩЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 60 3.1. Створення системи управлінського впливу на процес надання туристичних послуг 60 3.2. Створення ефективного сайту туристичної агенції: реклама туристичних послуг 70 3.3. Впровадження нових послуг в діяльність туристичної агенції 80 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 100 ДОДАТКИ 107-112

Правова регламентація ринку туристичних послуг

Предмет: міжнародне туристичне право ЗМІСТ Вступ 3 1. Вплив законодавчого та правового забезпечення 4 на підвищення ефективності туристичної діяльності в Україні. 4 2. Основні цілі та пріоритети державного регулювання туристичних послуг 7 3. Правова регламентація ринку туристичних послуг 11 Висновки 15 Список використаної літератури 16