институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Діагностика інтелектуальних здібностей, тести Векслера, матриці Равена

Каталог пособий и учебных материалов | Психодиагностика | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2008 | Размер: 57 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Діагностика інтелектуальних здібностей, тести Векслера, матриці Равена

Вступ 3
Тести Векслера 4 – 9
Матриці Равена 10 – 13
Висновок 14
Література 15
Cмотрите также:
ЗДІБНОСТІ

Вступ 3 Розділ 1. Психологічна характеристика здібностей особистості 6 1.1. Здібності людини: понятійно-категоріальний апарат 6 1.2. Загальні та спеціальні здібності: взаємозв’язки і взаємозалежності 9 1.3. Творчі здібності: поняття, дефініції, генеза 13 Розділ 2. Емпіричне дослідження здібностей особистості в юнацькому віці 18 2.1. Загальний аналіз методів діагностичного вивчення здібностей 18 2.2. Організація та результати діагностичного дослідження здібностей 29 2.3. Рекомендації згідно результатам дослідження 35 Висновки 39 Список використаної літератури 41 Додатки 44 Методика вивчення комунікативних і організаторських умінь Прогресивні матриці Равена (тест Равена)

Характеристика тестів інтелекту

Зміст Вступ 3 1. Теоретичний огляд діагностики інтелекту 3 1.1. Діагностика інтелекту 3 1.2. Оцінка інтелекту 7 2. Характеристика тестів інтелекту 9 2.1. Тест Векслера 9 2.2. Тест Равена (прогресивні матриці). Тест інтелекту Амтхауера 13 3. Експериментальна частина 16 3.1. Методи психодіагностики 16 3.2. Універсальна методика для вивчення рівня та структури інтелекту 17 3.2.1. Процедура відбору тестового матеріалу 18 3.2.2. Основні принципи відбору субтестів 19 3.2.3. Короткий опис субтестів 20 3.2.4. Модифікація тесту 22 Висновки 28 Список використаних джерел 28

Оцінка інтелекту у психодіагностиці

Зміст Вступ 3 1. Теоретичний огляд діагностики інтелекту 4 1.1. Діагностика інтелекту 4 1.2. Оцінка інтелекту 8 2. Характеристика тестів інтелекту 9 2.1. Тест Векслера 9 2.2. Тест Равена (прогресивні матриці). Тест інтелекту Амтхауера 14 3. Експериментальна частина 17 3.1. Методи психодіагностики 17 3.2. Універсальна методика для вивчення рівня та структури інтелекту 18 3.2.1. Процедура відбору тестового матеріалу 19 3.2.2. Основні принципи відбору субтестів 20 3.2.3. Короткий опис субтестів 21 3.2.4. Модифікація тесту 23 3.2.5. Обробка результатів 26 3.2.6 Основи інтерпретації та практичне використання 27 Висновки 30 Список використаних джерел 31

Методи діагностики інтелекту

1. Поняття інтелекту. Проблеми тестування інтелекту 2. Матриці Равена (короткий опис діагностичної методики) 3. Діагностика структури інтелекту тестом Амтхауера 4. Методика діагностики інтелекту дітей "Що тут зайве?"

Психологічна характеристика творчої особистості

План 1.Діагностика інтелектуальних здібностей 2.Вивчення креативності як риси особистості 3.Дослідження творчої оригінальності -вивчення інтенсивності та рівня пізнавальної потреби -визначення рівня прояву здібностей -вивчення рівня розвитку Список використаної літератури Мета дослідження. Дати психологічну характеристику творчої особистості. Об’єкт дослідження. Структура інтелекту творчої особистості. Місце проведення дослідження. Українська академія мистецтв, Смирнова-Ласточкіна вул.20; факультет Образотворчого мистецтва. Контингент. 20 студентів(10 чол., 10 жін.). Вік від 18 до 24 років. Проведення дослідження. Для діагностики інтелекту ми використовуємо дорослий варіант методики Д. Векслера (WAIS), проведеної ЗАТ «Іматон». Список використаної літератури. 1.Блейхер В.М., Бурлачук Л.Ф. Психологическая диагностика интеллекта и личности.–К.,1978.–175с. 2.Елисеев О.П. Конструктивная типология и психодиагностика личности.–Псков,1994.–421с. 3.Корольчук М.С., В.І. Осьодло. Психодіагностика. –К.,2004.–400с. 4.Мельников В.М., Ямпольский Л.Т. Введение в эксперементальную психологию личности.–М.,1985.–319с. 5.Развитие и диагностика способностей. Под ред. В.Н. Дружинина.–М.,1991.–179с.

Здібності

Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретична частина 5 1.1. Поняття про здібності та їх походження 5 1.2. Види здібностей 7 1.3. Спеціальні здібності 9 1.4. Проблема здібностей в психодіагностиці 15 1.5. Діагностика здібностей та інтелекту 28 1.6. Характеристика тестів здібностей 34 Розділ ІІ. Експериментальна частина 42 2.1. Універсальна методика для вивчення рівня та структури 43 здібностей 43 2.2. Обробка результатів та практичне використання 51 Висновки 54 Список використаних джерел 56

Інтелектуальна підготовка дитини до школи

Вступ 3 1. Аналіз наукової літератури щодо особливостей розумового та психологічного розвитку дітей дошкільного віку 5 2. Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у дошкільника 10 3. Розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дітей засобами образотворчого мистецтва 14 4. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 17 5. Цілеспрямований вплив на формування здібностей дітей на заняттях і в повсякденному житті (формуючий експеримент) 24 6. Аналіз результатів проведеної роботи 29 Висновки та рекомендації 34 Література 36 Додатки 37

Характеристика тесту інтелекту Д.Векслера

I. Характеристика тесту інтелекту Д.Векслера. 1.1. Тест інтелекту Векслера. ІІ. Тест малюнкової фрустрації С. Розенцвейга. 2.1. Проективна методика дослідження особистості. Список використаної літератури

Психофізіологічна характеристика здібностей

Вступ 3 1. Сутність поняття здібностей 4 2. Структура та різновиди здібностей 7 3. Психофізіологічне оцінювання здібностей 11 Висновки 15 Список літератури 16

Тестові завдання щодо комплексного контролю силових здібностей учнів

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади фізичної підготовки школярів та виявлення силових здібностей дітей 6 1.1. Науково-методичний аналіз літератури з фізичної підготовки учнів 6 1.2. Робота над фізичними здібностями школярів 10 Розділ 2. Тестові завдання щодо комплексного контролю силових здібностей учнів 15 2.1. Тести фізичної підготовленості: "ЕВРОФИТ" 15 2.2. Державні тести фізичної підготовленості населення України 17 2.3. Загальні положення та оцінка індивідуальних результатів тестування 26 Розділ 3. Комплексний контроль силових здібностей школярів 28 3.1. Завдання, методи й організація комплексного контролю силових здібностей учнів в загальноосвітній школі 28 3.2. Фізична підготовка школярів середньої загальноосвітньої школи № 1 м. Очакова 30 3.3. Аналіз отриманих результатів комплексного контролю силових здібностей учнів 31 3.4. Розробка програми спрямованої на фізичну підготовку учнів 39 3.5. Методичні вказівки, спрямовані на розвиток рухових фізичних якостей 41 Висновки та пропозиції 43 Список використаної літератури 45