институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетингові комунікації в туризмі на прикладі Украіни (бакалавр)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Курсовая | Страниц: 80 | Год: 2008 | Размер: 164 кб. | Стоимость: 350 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингові комунікації в туризмі на прикладі Украіни (бакалавр)

ВСТУП
РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В ТУРИЗМІ 6
1.1. Поняття і види маркетингових комунікацій 6
1.2. Маркетингові комунікації на туристичному ринку 11
1.3. Управління комунікаційною діяльністю 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ "назва". 28
2.1. Загальна характеристика ВАТ «назва» 28
2.2. Аналіз ефективності маркетингової діяльності ВАТ «назва» 33
2.3. Стимулювання збуту в готельної мережі "назва" як ефективний інструмент зростання на конкурентному ринку. 45
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ "назва" 53
3.1. Дослідження маркетингових комунікацій лідерів готельного ринку 53
3.2. Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг. 59
3.3. Формування програм підвищення ефективності маркетингових комунікацій готельних мереж 61
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 68
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 71
ДОДАТКОК 75-80
Cмотрите также:
Види комунікацій

ПЛАН 1. Сутність комунікацій, їх класифікація за ознаками 2. Комунікації між організацією і її середою 3.Міжрівневі комунікації в організаціях 4.Комунікації між рівнями і підрозділами 5. Комунікації між різними відділами (підрозділами) 6. Комунікації керівник-підлеглий 7. Комунікації між робітником і робочою групою 8. Неформальні комунікації Література

Види комунікацій

ПЛАН 1. Сутність комунікацій, їх класифікація за ознаками 2. Комунікації між організацією і її середою 3.Міжрівневі комунікації в організаціях 4.Комунікації між рівнями і підрозділами 5. Комунікації між різними відділами (підрозділами) 6. Комунікації керівник-підлеглий 7. Комунікації між робітником і робочою групою 8. Неформальні комунікації Література

Контрольна з менеджменту

Вступ 3 1. Теоретична частина. 4 1.1. Процес комунікації 4 1.2. Міжособові і організаційні комунікації 5 1.3. Управління комунікаційними процесами 9 2. Практична частина. 11 Прийоми комунікації є використання наглядних пособій, на прикладі підприємства Висновки 14 Література 16 Додатки 17

Прогнозування попиту в практичній діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність та основні характеристики попиту 6 1.2. Методика дослідження та прогнозування попиту в туризмі 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "НАЗВА" 29 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 29 2.2. Аналіз ринку ТОВ "Назва" 32 2.3. Маркетингові дослідження потенційних покупців турпродукту в ТОВ "Назва" 39 РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "НАЗВА" 48 3.1. Оцінка попиту на турпродукти ТОВ "Назва" 48 3.2. Шляхи прогнозування попиту 56 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 69

Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства

Вступ 3 1. Методологічні основи маркетингових досліджень в умовах перехідної економіки України 6 1.1. Об'єктивна необхідність маркетингових досліджень в процесі розвитку ринкових відносин 6 1.2. Суть та методологічні принципи проведення маркетингових досліджень 12 1.3. Маркетингові дослідження в системі прийняття управлінських рішень 16 2. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 20 2.1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 20 2.2. Система маркетингових досліджень в туризмі 25 2.3. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 33 3. Організація та проведення маркетингових досліджень напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства 35 3.1. Маркетингові дослідження туристичного продукту в АР Крим 35 3.2. Шляхи вдосконалювання системи маркетингових досліджень туристсько-рекреаційного продукту в А.Р. Крим 42 Висновки 45 Література 47

Маркетингові проекти

Вступ 3 Маркетингові проекти 4 1. Аналіз як основа маркетингових проектів 4 2. Маркетинговий проект на прикладі інноваційної галузі 11 Висновки 18 Література 19

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ЗАТ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ «Назва»)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Місце збутової політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 5 1.2. Методи і канали збуту в туризмі 7 1.3. Управління збутовими каналами туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «Назва» 20 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ЗАТ «Назва» 20 2.2. Аналіз зовнішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 28 2.3. Аналіз внутрішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 41 3.1. Маркетингові дослідження ефективної збутової політики туристичного підприємства 41 3.2. Напрямки вдосконалення збутової політики 45 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 50 Додатки 52-58 бакалавр

Комунікації у менеджменті

Вступ 1. Поняття і роль комунікації 2. Види і форми комунікацій 3. Процес комунікації 4. Налагодження міжособових і організаційних комунікацій. Перешкоди у комунікації Висновки Використана література

Процес комунікації та ефективного управління

ЗМІСТ ВСТУП 1. Процес комунікації в управлінні 1.1. Поняття процесу комунікації 1.2. Методи комунікації 2. Форми та спрямованість комунікацій 2.1. Формальні та неформальні комунікації. 2.2. Спрямованість організаційних комунікацій. 3. Комунікаційні процеси на підприємстві. 3.1. Управління комунікаційними процесами 3.2. Стиль та стратегія міжособових комунікацій. 3.3. Ефективність управління та комунікації. ВИСНОВКИ Перелік використаної літератури

Розробка і прийняття Цивільного кодексу Украіни

Розробка і прийняття Цивільного кодексу Украіни. 2 Характеристика основних положень. 10 Перелік використаної літератури 21