институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес планування на прикладі кафе. Бізнес-план кафе

Каталог пособий и учебных материалов | Основы бизнеса | Бизнес-план | Страниц: 18 | Год: 2008 | Размер: 57 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес планування на прикладі кафе. Бізнес-план кафе

1. Загальна характеристика закладу ресторанного господарства (кафе) 3
2. Виконавче резюме 4
3. Дослідження ринку продукції та послуг ресторанного господарства 5
4. План, стратегія маркетингу 6
5. Виробничий план 9
6. Організаційно-юридичний план 13
7. Фінансовий план 15
8. Оцінка і страхування ризику 18
Cмотрите также:
БІЗНЕС – ПЛАН Кафе

Назва роботи БІЗНЕС – ПЛАН Кафе Розділ Економіка Вид роботи Матеріал Кількість сторінок 10 Ціна 0 Зміст Без змісту

Бізнес планування – туристичної діяльності

(Випускна робота) Вступ 3 Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6 1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6 1.2. Структура і види бізнес-планів 10 1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19 Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22 2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22 2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33 2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39 Висновки 47 Список використаної літератури 51 Додаток 1 56

Організація виробництва на прикладі Інтернет-Кафе "Чат"

ЗМІСТ Вступ 4 1. Поняття організації, її структура та типи 5 1.1 Поняття організації, організаційної структури, типи організаційних структур 5 1.2 Стратегія і практична діяльність фірми 14 1.3 Внутрішньогосподарська структура підприємства й оборот його виробничих фондів 19 2. Організація діяльність мережі комп’ютерних клубів "Чат" 23 2.1 Загальна техніко-економічна характеристика підприємства Інтернет-Кафе "Чат" 23 2.2 Організаційна структура підприємства 24 2.3. Оцінка стратегії підприємства та фінансові результати діяльності 28 3. Шляхи поліпшення ефективності діяльності Інтернет-кафе "Чат" 36 3.1. Технічні аспекти підвищення ефективності роботи Інтернет-кафе 36 3.2. Шляхи збільшення рентабельності Інтернет-кафе 40 Висновки 45 Список використаної літератури 48

"Бізнес-план кафе-ресторану ""Гурман"""

1. Резюме 4 2. Аналіз стану галузі 7 3. Сутність проекту 8 4. Ринок збуту 11 5. Виробничий план 13 6. План маркетингу 17 7. Організаційний план 18 8. Юридичний план 22 9. Оцінка ризику 27 10. Фінансовий план 29 11. Стратегія фінансування 39 Перелік літератури 40

Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 11 1.3. Туристичний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 27 2.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 27 2.2. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану 36 2.3. Бізнес-план 40 РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 54 3.1. Розрахунок показників ефективності бізнес-плану туристичної фірми 54 3.2. Характеристика бізнес-плану 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 69

Бізнес-план туристичного підприємства (на прикладі ресторану)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ В СФЕРІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 5 1.1. Сутність і призначення бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 8 1.3. Ресторанний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 15 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ 22 2.1. Резюме проекту 22 2.2. Опис продукції ресторану „назва” 24 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ БІЗНЕС-ПЛАНУ РЕСТОРАНУ „назва” І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 28 3.1. План маркетингу 28 3.2. План виробництва 34 3.3. Потенційні ризики й проблеми 46 3.4. Ефективність бізнес-плану ресторану 50 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 70

Технологія виробництва страв з картоплі

Вступ 3 1. Характеристика продуктів. Первинна обробка сировини. Приготування напівфабрикатів 5 1.1. Значення овочів у харчуванні людини 5 1.2. Технологічний процес обробки овочів в діючому кафе-ресторані „...” 7 1.3. Форми нарізування картоплі і її кулінарне використання 9 2. Теплова кулінарна обробка картоплі 13 2.1. Процеси, що відбуваються в картоплі під час теплової кулінарної обробки 13 2.2. Правила варіння 14 2.3. Правила смаження, тушкування та запікання картоплі 15 3. Аналіз технології виробництва страв з картоплі на прикладі діючого підприємства 18 3.1. Загальна характеристика кафе-ресторану „...” 18 3.2. Страви з картоплі, що готує кафе-ресторан 21 3.3. Пропозиції щодо розширення меню кафе-ресторану „...” 24 Висновок 28 Література 30

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91