институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методика організації та проведення позакласових та позаурочних заходів з географії

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2003 | Размер: 42 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Методика організації та проведення позакласових та позаурочних заходів з географії

Зміст 2
Вступ 3
1. Форми і методи позакласної роботи з географії. 5
ЗМІСТ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 7
Вивчення історії географії 8
Вивчення геології 9
Вивчення загального землезнавства 12
2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ 14
Позакласне читання географічної літератури 15
Стінна газета 17
Географічні екскурсії і походи 18
Типи і види географічних екскурсій 19
Настільні і рухливі географічні ігри на місцевості 22
Уявлювані подорожі. Кіномандрівки 25
3. МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ПО ПРОВЕДЕННЮ ОЛІМПІАД 27
Висновки 33
Використана література 34
Cмотрите также:
Методика організації та проведення позакласних та позаурочних заходів з географії

ВСТУП 3 І. ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ МЕТОДИКИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 4 Зміст позакласної роботи з географії 4 Форми і методи позакласної роботи з географії 5 2. МЕТОДИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 6 Розповідь 7 Бесіда 8 Робота з науково-популярною літературою 8 Робота з картографічними посібниками 9 Робота з технічними засобами 11 Метод практичних робіт 14 Колекціонування 17 3. ОСОБЛИВОСТІ ГЕОГРАФІЧНОГО КРАЄЗНАВСТВА В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ 18 Форми і методи позаурочної роботи з вивчення свого краю 20 Екскурсії 20 Походи 29 ВИСНОВКИ 35 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 36

Система домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу "Я і Україна" (частина курсової)

Зміст Вступ 3 Розділ І. Домашнє завдання в педагогічній науці 6 1.1. Методика організації домашньої навчальної роботи 6 Об’єкт курсової роботи: методика організації домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу “Я і Україна”. Предмет курсової роботи: особливості домашньої навчальної роботи з курсу “Я і Україна”. Мета курсової роботи висвітлити зміст домашньої навчальної роботи з географії, подати методичні поради щодо вивчення географії, геології, загального землезнавства, природоохоронної справи домашніми методами, розкрити зміст і методику позакласних заходів, показати методи, які націлюють вчителя на проведення виховної роботи серед учнів, активізацію їх пізнавальної діяльності.

Опорні схеми, як засіб удосконалення вивчення географії в школі (на матеріалах курсу "Географія України" 8-9 класи)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СКЛАДАННЯ ОПОРНИХ СХЕМ – ОДИН З НАЙЕФЕКТИВНІШИХ МЕТОДІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В ШКОЛІ 5 1.1. Поняття опорних схем та особливості їх застосування 5 1.2. Опорні схеми на уроках географії 13 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ОПОРНИХ СХЕМ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ 17 2.1. Розробка уроку географії з використанням опорних схем у 8-му класі 17 2.2. Методичні рекомендації щодо використання опорних схем при викладанні курсу географії 22 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34

Організація комплексних дозвіллєвих програм в туристичних закладах

Вступ 3 1. Зародження та розвиток комплексних дозвіллєвих програм 5 1.1. Зародження та розвиток комплексних дозвіллєвих 5 1.3. Організація дозвілля на сучасному етапі 12 2. Види комплексних дозвіллєвих заходів у світі, та особливості їх організації та проведення 17 2.1. Сучасні форми анімаційних програм в світі 19 2.2. Особливості підготовки та проведення комплексних заходів у світі 21 3. Види комплексних дозвіллєвих заходів на Україні, особливості їх організації та проведення 25 3.1. Сценарна розробка комплексного заходу та методика його проведення 26 3.2. Організація комплексних заходів на прикладі туристичного закладу України та Європи 31 Висновок 35 Список використаної літератури та джерел 36

Історія розвитку методології викладання географії в школах в 20-му столітті

ВСТУП 3 1. ДОРЕВОЛЮЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ВИКЛАДАННЯ ГЕОГРАФІЇ 5 2. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ ЗА РАДЯНСЬКИХ ЧАСІВ 7 2.1. Програма викладання географії КПРС 1934 року для УРСР 10 V КЛАС 10 VI— VII і X КЛАСИ 12 VII— VIII КЛАСИ 13 2.2. Методологія виховання за радянських часів 16 2.3.. Особливості радянських шкільних картвидань 1940—50 років 20 3. ЗМІНИ В МЕТОДОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ЗА ПЕРІОД 40-80-х РОКІВ 23 3.1. Значення карти у викладанні географії 24 Контурні карти і робочі зошити 26 Використання карти на уроках географії 27 Округлення чисел 29 Конкретизація кількісних уявлень 30 Робота з окремими показниками 31 Про недоліки в організації опитування 32 Оцінка знань і норми оцінок 33 4. ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ УКРАЇНИ НА ПЕРІОД ЇЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ 35 4.1. Карти та атласи рідного краю 39 ВИСНОВКИ 42 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46

Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

ЗМІСТ Вступ 3 1. Ігрові форми навчання на уроці 5 1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5 1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7 2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11 2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11 2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16 2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Методика підготовки та проведення заходів фізкультурно-оздоровчої роботи серед засуджених

Вступ 2 1. Основні форми фізкультурно-оздоровчої роботи серед засуджених 3 2. Методика проведення фізкультурно-оздоровчих заходів 3 3. Методика планування фізкультурно-оздоровчої роботи у вихідні та святкові дні та залучення до неї засуджених 10 Висновки 12 Список джерел 13

Методика підготовки та проведення заходів фізкультурно-оздоровчої роботи серед засуджених

Вступ 2 1. Основні форми фізкультурно-оздоровчої роботи серед засуджених 3 2. Методика проведення фізкультурно-оздоровчих заходів 3 3. Методика планування фізкультурно-оздоровчої роботи у вихідні та святкові дні та залучення до неї засуджених 10 Висновки 12 Список джерел 13

Формування і розвиток шкільної географії та методики її навчання в Україні в ХVIII та XIX ст.”

1.ВСТУП 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ НАУКИ ГЕОГРАФІЇ ДО ХІХ СТ. 2.ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ В ХVIII ТА ХІХ СТ. 2.1 Навчальна географія до XVIII ст. 3.2 Географія в російській (українській) школі в XVIII ст. і першої половині XIX ст. 3.3 Географія в російській школі в другій половині XIX — початку ХХ ст. 3.МЕТОДИ ВИКЛАДЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В ХVIII ТА ХІХ СТ. 4.ВИСНОВОК 5.СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Організація і методика аудиту розрахунків по оплаті праці

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи організації методики аудиту оплати праці 6 1.1. Суть, зміст та принципи організації аудиту оплати праці 6 1.2. Нормативно-правове регулювання організації і метод аудиту розрахунків з оплати праці 11 Розділ 2. Орган проведення аудиту розрахунків з оплати праці 18 2.1. Складання плану і програми 18 2.2. Складення договору на аудит 20 2.3. Порядок оформлення результатів аудиту 22 Розділ 3. Методика проведення аудиту розрахунків з оплати праці 28 3.1. Методика і методи проведення аудиту нарахування заробітної плати 28 3.2. Аудит відрахувань із заробітної плати 33 3.3. Удосконалення проведення аудиту розрахунків за соціальним страхуванням 34 ВИСНОВКИ 40 Список використаної літератури 42 ДОДАТКИ 44