институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організаційно-правові засади роздрібної торгівлі лікарськими засобами в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Курсовая | Страниц: 39 | Год: 2008 | Размер: 73 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Організаційно-правові засади роздрібної торгівлі лікарськими засобами в Україні

Вступ 3
1. Правова характеристика роздрібної торгівлі лікарськими засобами 7
1.1. Особливості формування ринку лікарських засобів 7
1.2. Правова характеристика ринку лікарських засобів в Україні 9
1.3. Ліцензування виробництва та торгівлі лікарськими засобами 11
2. Організаційні засади роздрібної торгівлі лікарськими засобами 13
2.1. Механізм ціноутворення 13
2.2. Вимоги до організації торгівлі лікарськими засобами в аптечних закладах 18
3. Теоретичні та організаційні аспекти удосконалення управління вітчизняним фармацевтичним ринком 25
3.1. Аналіз організаційних аспектів побудови вітчизняного фармацевтичного ринку 25
3.2. Удосконалення державного регулювання ринку лікарських засобів 29
Висновки 34
Література 37
Cмотрите также:
Оптова торгівля лікарськими засобами

Вступ 3 Розділ 1. Становлення фармацевтики України як галузі в сучасних ринкових умовах 4 Розділ 2. Організація оптової торгівлі лікарськими засобами 13 2.1. Основне поняття оптової торгівлі 13 2.2. Нормативно-правова база здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами 16 2.3. Умови здійснення оптової торгівлі на аптечному складі 22 2.4. Ліцензування оптової торгівлі лікарськими препаратами 26 Розділ 3. Проблеми правового регулювання оптової торгівлі лікарськими засобами 28 Висновки 33 Список використаної літератури 35

Основні тенденції та перспективи розвитку роздрібної торгівлі

ВСТУП 3 1. РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ: РОЛЬ, ФУНКЦІЇ, ВИДИ І ТИПИ РОЗДРІБНИХ ПІДПРИЄМСТВ 5 1.1 Сутність та фактори розвитку роздрібної торгівлі 5 1.2 Сучасний стан розвитку роздрібної торгівлі в Україні 7 1.3 Форми організації роздрібної торгівлі 9 2 РЕАЛІЗАЦІЯ ТОВАРІВ ПРИ РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ 13 2.1 Прогнозування попиту на товари 13 2.2 Організація роздрібних закупівель у зарубіжних країнах 16 3 ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ 21 4. ПЕРСПЕКТИВИ СПІВРОБІТНИЦТВА УКРАЇНИ У ТОРГІВЛІ З КРАЇНАМИ ЄС 24 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 Додаток 1 32 Додаток 2 33

Оптова торгівля, її поняття і роль в умовах ринкової економіки

Вступ 3 1.Значення роздрібної та оптової торгівлі для економіки 5 1.1. Роздрібна торгівля, її суть та значення 5 1.2. Поняття оптової торгівлі. Суб’єкти і об’єкти 8 2. Ефективність оптової та роздрібної торгівлі 12 2.1. Забезпечення товарами, продаж товарів у магазинах роздрібної торгівлі 12 2.2.Ефективність комерційної діяльності підприємства засобами самообслуговування. Супермаркети 15 3. Стратегічні напрями розвитку оптової торгівлі споживчими товарами 18 Висновки 26 Список використаної літератури: 28

УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНО-ПОЛІТИЧНОЮ СФЕРОЮ

ВСТУП 3 1. Організаційно-правові засади управління обороною 4 2. Організаційно-правові засади управління національною безпекою 7 3. Організаційно-правові засади управління внутрішніми справами 10 4. Організаційно-правові засади управління закордонними справами 12 5. Організаційно-правові засади управління юстицією 14 ВИСНОВОК 17 використанОЇ літературИ 18

Облік товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі

Вступ 3 1. Економічна сутність та значення товарів у діяльності підприємств роздрібної торгівлі 5 2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 9 3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 16 4. Ціни та ціноутворення на товари в торгівлі 21 5. Документальне оформлення надходження та реалізації товарів 30 6. Синтетичний та аналітичний облік товарообороту 36 7. Інвентаризація товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі 41 8. Шляхи удосконалення обліку товарів і тари 47 Висновки і пропозиції 52 Список використаних джерел 55 Додатки 58

Облік товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі

Вступ 3 1. Економічна сутність та значення товарів у діяльності підприємств роздрібної торгівлі 5 2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 9 3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 16 4. Ціни та ціноутворення на товари в торгівлі 21 5. Документальне оформлення надходження та реалізації товарів 30 6. Синтетичний та аналітичний облік товарообороту 36 7. Інвентаризація товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі 41 8. Шляхи удосконалення обліку товарів і тари 47 Висновки і пропозиції 52 Список використаних джерел 55 Додатки 58

Облік фінансових результатів діяльності підприємства роздрібної торгівлі

Анотація 3 ВСТУП 4 1. Економічна сутність фінансових результатів підприємства 5 2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 12 3. Організаційно-економічна характеристика підприємства роздрібної торгівлі 24 4. Організація обліку фінансових результатів підприємства 36 4.1 Аналітичний облік фінансових результатів 36 4.2 Синтетичний облік фінансових результатів підприємства 38 5. Методика обліку фінансових результатів підприємства роздрібної торгівлі та його оптимізації на основі застосування сучасних інформаційних технологій 41 6. Шляхи удосконалення обліку фінансових результатів підприємства роздрібної торгівлі 47 Висновки і пропозиції 49 Список використаної літератури 51 Додатки 53

Облік товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі

Вступ 3 1. Економічна сутність та значення товарів в діяльності підприємств роздрібної торгівлі 6 2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 12 3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 17 4. Оцінка товарів в роздрібній торгівлі 22 5. Документальне оформлення надходження і реалізації товарів й тари 29 6. Бухгалтерський облік руху товарів і тари на підприємствах 34 7. Інвентаризація товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі 41 8. Шляхи удосконалення обліку товарів і тари 43 Висновки і пропозиції 46 Список використаних джерел 48 Додатки 50-57

Торгівля

Вступ / 1. Поняття роздрібної торгівлі, її види / 2. Типи магазинів, їх характеристика / 3. Вимоги до розміщення торгових мереж / 4. Особливості розміщення магазинів м. Ужгорода / 5. Поняття культури торгівлі / 6. Стан роздрібної торгівлі м. Ужгорода / 7. Шляхи поліпшення роздрібної торгівлі міста / Висновки / Список використаної літератури

Територіальні особливості торгівельного обслуговування України

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретико-методичні особливості дослідження торгівлі в Україні 5 1.1. Сутність функціонування торгівлі в Україні 5 1.2. Елементи та форми територіальної організації торгівлі в Україні 6 1.3. Методика дослідження тооргівлі в Україні 9 2. Оцінка факторів розвитку та розміщення торгівлі в Україні 12 2.1. Техніко-економічні особливості торгівлі в Україні 12 2.2. Природньо-ресурсні фактори торгівлі в Україні 17 2.3. Соціально-демографічні фактори торгівлі в Україні 25 3. Аналіз та преспективи торгівлі в Україні 30 3.1. Оцінка динаміки структури та рівня розвитку торгівлі в Україні 30 3.2. Головні елементи територіальної організації торгівлі в Україні та характеристика 32 3.3. Проблеми і оцінка переспектив розвитку розміщення торгівлі в Україні 33 Висновок 39 Література 42 Додаток. Звіт Dragon Capital Роздрібна торгівля в Україні 45 Метою дослідження є обґрунтування й розробка теоретичних та методичних підходів щодо територіальної організації торгівельного обслуговування, шляхів підвищення його ефективності. Реалізація поставленої мети зумовила необхідність вирішення таких завдань: - визначення теоретико-методичних особливостей дослідження торгівлі в Україні та її територіальної організації; - оцінка факторів розвитку та розміщення торгівлі в Україні; - визначення проблем і оцінка переспектив розвитку розміщення торгівлі в Україні Об’єктом дослідження є економічні процеси розвитку роздрібної торгівлі України. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти підвищення ефективності територіальної організації роздрібної торгівлі. Часовий відрізок дослідження – останнє десятиліття.