институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес-план «Фінансування розвитку ЗАТ "Назва" за допомогою випуску корпоративних облігацій»

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Бизнес-план | Страниц: 31 | Год: 2008 | Размер: 61 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес-план «Фінансування розвитку ЗАТ "Назва" за допомогою випуску корпоративних облігацій»

Титульна сторінка бізнес-плану 3
Резюме 4
Аналіз стану галузі 8
Суть запропонованого проекту 14
Виробничий план 18
План маркетингу 19
Організаційний план 25
Стратегія фінансування 25
Література 29
Cмотрите также:
Бізнес-план «Поповнення обігових коштів ТОВ «Назва» за допомогою випуску корпоративних облігацій»

Титульна сторінка бізнес-плану 3 Резюме 4 Аналіз стану галузі 9 Суть запропонованого проекту 17 Виробничий план 20 План маркетингу 27 Організаційний план 29 Стратегія фінансування 31 Література 33 практична робота

Поняття і види облігацій

Зміст Вступ 3 1 Поняття і види облігацій 4 1.1 Суть корпоративної облігації 4 1.2.Класификація корпоративних облігацій 8 2 Випуск, реєстрація і обіг корпоративної облігації 14 2.1 Емісія корпоративних облігацій 14 2.2. Обіг корпоративних облігацій на вторинному ринку 23 3 Основні напрями підвищення ефективності ринку корпоративних облігацій 26 Висновок 30 Використана література 36

Фінансування проектів за допомогою емісії облігацій

ВСТУП 3 1. ВИДИ ОБЛІГАЦІЙ 4 2. ЕМІСІЯ ОБЛІГАЦІЙ 5 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 14

РИНОК КОРПОРАТИВНИХ ЦІННИХ ПАПЕРІВ

Вступ 3 1. Характеристика ринку корпоративних цінних паперів 3 2. Поняття корпоративних облігацій 7 3. Розвиток ринку корпоративних облігацій 10 Висновок 16 Список використаної літератури 18

Стан ринку корпоративних і державних облігацій у світі

Вступ 3 1. Світовий ринок державних облігацій 4 2. Ринок корпоративних облігацій: тенденції та суперечності. 7 3. Особливості ринку облігацій 12 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Загальні принципи випуску облігацій

Вступ 3 1. Нормативно-правове регулювання випуску облігацій в Україні 3 2. Випуск облігацій 5 Висновки 8 Список використаної літератури 9

Розвиток корпоративних відносин на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу України

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН 6 1.2. Поняття корпоративних відносин 6 1.2. Сутність, складові корпоративного управління 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН В ГОТЕЛІ „Назва” 12 2.1. Загальна характеристика корпорації 12 2.2. Аналіз корпоративних відносин в готелі 16 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН 32 3.1. Напрямки вдосконалення корпоративних відносин в готелі „Назва” 32 3.2. Шляхи покращення формування системи ефективного корпоративного управління в Україні в цілому 41 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 52

Аудит випуску і реалізації готової продукції на підприємстві харчової промисловості

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти аудиту випуску і реалізації готової продукції 5 1.1. Визначення, оцінка та класифікація основних засобів 5 1.3. Огляд нормативної та законодавчої бази з аудиту орендованих основних засобів 7 Розділ 2. Методика аудиту випуску і реалізації готової продукції 10 2.1. Мета та завдання аудиту випуску і реалізації готової продукції 10 2.2. Джерела отримання аудиторських доказів аудиту випуску і реалізації готової продукції 11 2.3. Основні методи, прийоми та процедури аудиту випуску і реалізації готової продукції 13 2.4. Загальний аудиторський ризик та його складові 15 2.5. Послідовність проведення аудиту випуску і реалізації готової продукції 20 Розділ 3. Організація аудиту випуску і реалізації готової продукції ДП ВАТ «Назва» БКК 22 3.1. Техніко – економічна характеристика діяльності ДП ВАТ «Назва» БКК 22 3.2. План та програма аудиту випуску і реалізації готової продукції ДП ВАТ «Назва» БКК 26 3.3. Аудит випуску і реалізації готової продукції ДП ВАТ «Назва» БКК 28 Висновки та пропозиції 35 Список використаної літератури 37 Додатки 39

Корпоративні фінанси

1. Сутність, ознаки та принципи організації корпоративних фінансів. Формування і види доходів корпорацій 3 Задача. Ставка купона облігацій корпорації, що перебувають в обігу - 10%. Ставка купона облігацій нового випуску, що дорівнює поточній ринковій ставці - 8%. Премія інвесторам з розрахунку на одну облігацію 200 грн. Номінальна вартість облігації 1000 грн. Визначити чисту теперішню вартість (NPV) та з'ясувати чи вигідне рефінансування для компанії. Список використаної літератури: 8

Бізнес-план туристичного підприємства (на прикладі ресторану)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ В СФЕРІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 5 1.1. Сутність і призначення бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 8 1.3. Ресторанний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 15 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ 22 2.1. Резюме проекту 22 2.2. Опис продукції ресторану „назва” 24 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ БІЗНЕС-ПЛАНУ РЕСТОРАНУ „назва” І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 28 3.1. План маркетингу 28 3.2. План виробництва 34 3.3. Потенційні ризики й проблеми 46 3.4. Ефективність бізнес-плану ресторану 50 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 70