институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: АНКЕТА ГОТЕЛЮ

Каталог пособий и учебных материалов | Гостиничное хозяйство | Контрольная | Страниц: 4 | Год: 2008 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

АНКЕТА ГОТЕЛЮ

1. Назва й адреса
2. Рік введення в експлуатацію
3. Форма власності
4. Організаційно-правова форма
5. Відомча підпорядкованість
6. Оргструктура
7. Тип і клас
8. Матеріально-технічна база
9. Характеристика клієнтури
10. Коефіцієнт завантаженості (вплив сезонності)
11. Характеристика номерного фонду
12. Тарифи (види, система знижок)
13. Підприємства харчування
14. Додаткові послуги (платні, безплатні)
15. Основні статті доходів та основні статті витрат
16. Рівень рентабельності
17. Чисельність працюючих, середні зарплати
18. Членство в асоціаціях, вихід на міжнародну арену
19. Шляхи активізиції клієнтів, маркетингова діяльність
20. Перспективи і плани розвитку
21. Висновки, пропозиції, зауваження
Cмотрите также:
Організація обслуговування в готельно-туристичному комплексі

1. Документація готельного підприємства 2 2. Форми управління готельними підприємствами в світі і в Україні 5 Анкета готелю „Дніпро” Анкета готелю „Супутник” Список використаної літератури 12

Організація обслуговування

1. Основні принципи діяльності готельного підприємства (законодавчі основи, планування роботи, статті доходів і витрат, розподіл прибутку). 3 2. Критерії та показники готельного комфорту. 10 АНКЕТА ГОТЕЛЮ 18 Література 24

Фірмовий стиль готелю

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в системі маркетингового комплексу 6 1.2. Характеристика основних форм і методів маркетингових комунікацій 12 1.3. Поняття фірмового стилю, його складові 20 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 25 2.2. Аналіз господарської діяльності готелю «Назва» 34 2.3. Аналіз фірмового стилю готелю «Назва» 42 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ГОТЕЛЮ «Назва» 45 3.1. Комунікаційні стратегії готелю «Назва» 45 3.2. План вдосконалення фірмового стилю готелю «Назва» 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 62-69

АНКЕТА ГОТЕЛЮ (на прикладі готелю)

1. Назва й адреса 2. Рік введення в експлуатацію 3. Форма власності 4. Організаційно-правова форма 5. Відомча підпорядкованість 6. Оргструктура 7. Тип і клас 8. Матеріально-технічна база 9. Характеристика клієнтури 10. Коефіцієнт завантаженості (вплив сезонності) 11. Характеристика номерного фонду 12. Тарифи (види, система знижок) 13. Підприємства харчування 14. Додаткові послуги (платні, безплатні) 15. Основні статті доходів та основні статті витрат 16. Рівень рентабельності 17. Чисельність працюючих, середні зарплати 18. Членство в асоціаціях, вихід на міжнародну арену 19. Шляхи активізиції клієнтів, маркетингова діяльність 20. Перспективи і плани розвитку 21. Висновки, пропозиції, зауваження

АНКЕТА ГОТЕЛЮ (на прикладі готелю)

1. Назва й адреса 2. Рік введення в експлуатацію 3. Форма власності 4. Організаційно-правова форма 5. Відомча підпорядкованість 6. Оргструктура 7. Тип і клас 8. Матеріально-технічна база 9. Характеристика клієнтури 10. Коефіцієнт завантаженості (вплив сезонності) 11. Характеристика номерного фонду 12. Тарифи (види, система знижок) 13. Підприємства харчування 14. Додаткові послуги (платні, безплатні) 15. Основні статті доходів та основні статті витрат 16. Рівень рентабельності 17. Чисельність працюючих, середні зарплати 18. Членство в асоціаціях, вихід на міжнародну арену 19. Шляхи активізиції клієнтів, маркетингова діяльність 20. Перспективи і плани розвитку 21. Висновки, пропозиції, зауваження

Контрольна робота економіка готельного та туристичного комплексу

1. Система розваг як складова туристичної індустрії 3 2. Матеріально-товарні ресурси готелю та шляхи їх ефективного використання 7 3. Історія туризму ХХ ст. 10 Тести: 16 1. Укомплектований за правилами візок покоївки має містити: 2. Автоматизований управлінський облік передбачає: 3. Інформаційні потоки готелю у відділі портьє містять інформацію: 4. До інформаційних потоків готелю у господарській службі готелю належить: Література 17

Звіт з практики готель

Вступ 3 1. Основні відомості про підприємство 5 2. Організаційна структура готелю 8 3. Функції окремих підрозділів готелю 11 4. Управління обслуговуванням гостей у готелі 16 5. Оцінка основних економічних показників господарської діяльності готелю „Назва" 23 Висновки та пропозиції 25 Список використаної літератури 27

Цінова політика готелю

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Поняття та сутність цінової політики 5 1.1 Характеристика ціноутворення та цінової політики 5 1.2 Характеристика ціноутворюючих факторів 9 1.3 Характеристика методів ціноутворення 25 РОЗДІЛ 2. Характеристика об’єкту дослідження та його цінової політики 33 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження 33 2.2 Особливості стану розвитку галузі, в якій здійснює діяльність готелю 35 2.3 Характеристика чинників, які впливають на ціну послуг готелю 39 РОЗДІЛ 3. Проблеми та перспективи управління ціновою політикою готелю „Сатурн” 57 3.1 Оцінка економічної ефективності цінової політики готелю 57 3.2 Формування цінової політики готелю „Сатурн” на сучасному етапі 62 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74 ДОДАТОК 1. Баланс готелю „Сатурн” на 31 грудня 2001 року 77 ДОДАТОК 2. Звіт про фінансові результати за 2001 рік 81 ДОДАТОК 3. Звіт про рух грошових коштів за 2001 рік 84 ДОДАТОК 4. Основні клієнти готелю „Сатурн” 87

Анкета маркетингового дослідження

Метою дослідження є визначення потреб споживачів дитячих іграшок на вітчизняному ринку іграшки з метою просування на ринок нового виду іграшки. Анкета

Формування ефективної цінової політики закладу розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Поняття та етапи формування цінової політики 6 1.2. Аналіз ціноутворюючих чинників при формуванні цінової політики 23 Таблиця 1.1 27 1.3. Характеристика методів ціноутворення, що використовуються у туризмі 34 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ ГОТЕЛЮ «Назва» 42 2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 42 2.2. Дослідження конкурентного середовища готелю «Назва» 59 2.3. Формування та аналіз цінової політики готелю «Назва» 64 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ГОТЕЛЮ «Назва» 70 3.1. Пропозиції щодо вдосконалення інфраструктури та цінової політики готелю «Назва» 70 3.2. Економічне обгрунтування цінової політики готелю «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 93 ДОДАТКИ 98