институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз обсягу продукції та її якості

Каталог пособий и учебных материалов | Финансы предприятия | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2008 | Размер: 57 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз обсягу продукції та її якості

Вступ 3
1 Аналіз обсягів і динаміки виробництва продукції 4
2 Аналіз асортименту продукції 6
3 Аналіз рітмічності виробництва 9
4 Аналіз якості продукції 13
Висновки 17
Список літератури 18
Cмотрите также:
Аналіз виконання плану по обсягу реалізації продукції

Вступ 3 1.Загальні теоретичні та методологічні положення аналізу виконання плану по обсягу реалізації продукції 4 1.1. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки 4 1.2. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва 6 1.3. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції 9 2. Аналітична частина 10 2.1. Загальна характеристика ВАТ «Сири Бурлука» 10 2.2. Аналіз динаміки випуску і реалізації продукції 12 2.3 Аналіз асортименту і структури продукції 16 2.4. Аналіз якості виконаної продукції. 20 2.5. Аналіз ритмічності роботи ВАТ «Сири Бурлука» 24 3. Проектна частина 26 3.1. Фактори збільшення обсягу виробництва і реалізації продукції 26 3.2. Резерви збільшення випуску і реалізації продукції 28 Висновки 32 Використана література: 34

АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «...»

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ ТА СТРУКТУРИ РОБІТ АБО ПОСЛУГ 5 1.1 Показники якості та структури послуг гостиничного бізнесу 5 1.2 Форми і методи оцінки та аналізу обсягу, якості та структури послуг 11 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «КИЇВ» 30 2.1 Основні техніко-економічні показники ВАТ «Київ» 30 2.2 Аналіз обсягу, якості і структури послуг на ВАТ «Київ» 40 РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ЯКОСТІ, ТА ЗМІНИ СТРУКТУРИ ПОСЛУГ 51 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58

АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «...»

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ ТА СТРУКТУРИ РОБІТ АБО ПОСЛУГ 5 1.1 Показники якості та структури послуг гостиничного бізнесу 5 1.2 Форми і методи оцінки та аналізу обсягу, якості та структури послуг 11 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «КИЇВ» 30 2.1 Основні техніко-економічні показники ВАТ «Київ» 30 2.2 Аналіз обсягу, якості і структури послуг на ВАТ «Київ» 40 РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ЯКОСТІ, ТА ЗМІНИ СТРУКТУРИ ПОСЛУГ 51 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58

Аналіз виконання плану з обсягу реалізації продукції підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ОБСЯГУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1. Економічна сутність аналізу виконання плану з обсягу реалізації продукції 5 1.2. Фактори, які впливають на обсяг реалізації продукції 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ОБСЯГУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ВАТ "Назва") 12 2.1 Аналіз динаміки обсягу реалізації продукції 12 2.2. Аналіз впливу факторів на зміну обсягу реалізації продукції 21 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЗРОСТАННЯ ОБСЯГІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.1. Резерви збільшення обсягу реалізації продукції 24 3.2. Шляхи удосконалення реалізації продукції 28 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ДОДАТКИ 38

Аналіз вироб. продукції. Аналіз якості продукції. Аналіз ритмічн. та якості орган. виробництва

Вступ / 1. Значення і завдання аналізу виробництва продукції / 2. Аналіз якості продукції / 3. Аналіз ритмічності та якості організації виробництва / Задачі / Висновок / Використана література

„Аналіз якості випущеної продукції” на матеріалах ВАТ "Вінницький хлібзавод №2"

План Вступ....................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні основи якості випущеної продукції..............................5 1.1. Поняття та оцінка рівнів якості продукції.......................................5 1.2. Теорія та фактори управління якістю продукції............................10 Розділ 2. Практичне застосування оцінки якості продукції на підприємстві ВАТ "Вінницький хлібзавод №2"..............................................15 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства.............15 2.2. Аналіз якості та конкурентоспроможності продукції підприємства.............................................................................................20 Розділ 3. Шляхи вдосконалення якості і конкурентноздатності продукції підприємства......................................................................................28 Висновки..............................................................................................................32 Список використаної літератури......................................................................34 Додатки

Контроль якості продукції та його значення в загальній системі управління якістю

ВСТУП 3 1. ВНУТРІШНЬОВИРОБНИЧИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. Суть та показники оцінювання якості продукції 4 1.2. Методи оцінювання якості продукції 9 1.3. Конкурентоспроможність продукції. 10 1.4. Категорії управління якістю продукції 14 2. АНАЛІЗ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ PROCTER&GAMBLE . 18 2.1. Контроль якості та вимоги нормативних документів 18 2.2. Характеристика продукції Procter&Gamble на ринку України. Основні об’єкти. 18 2.3. Класифікація засобів для прання та миття 25 2.4. Товарознавча характеристика асортименту та якості відповідних груп товарів 28 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ І СПОСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ І КОНКУРЕНТОЗДАТНСТІ ПРОДУКЦІЇ. 34 ВИСНОВОК 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 40

Ефективні шляхи підвищення якості продукції на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Сутність якості продукції та її значення в умовах ринкових відносин 5 1.1. Поняття якості та її значення 5 1.2. Характеристика основних факторів якості 10 1.3. Роль стандартизації і сертифікації в системі якості 14 РОЗДІЛ 2. Аналіз діючої системи якості на підприємстві та її основні недоліки 31 2.1. Загальна характеристика підприємства 31 2.2. Аналіз якості продукції та її недоліки 35 РОЗДІЛ 3. Основні напрямки підвищення якості продукції на підприємстві 45 ВИСНОВОК 52 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 54

Аналіз якості продукції підприємства та її впливу на інші показники

Вступ 3 1. Якість продукції як визначальний чинник його конкурентоспроможності 6 1.1. Економічна суть якості продукції 6 1.2. Система управління якістю підприємства 11 1.3. Оцінка, контроль та управління якістю продукції на підприємствах в умовах конкурентного середовища 14 2. Аналіз впливу якості продукції на діяльність ВАТ «Назва» 19 2.1. Вдосконалення якості як джерело виходу з кризи та динамічного зростання 19 2.2. Аналіз впливу якості продукції на фінансовий стан підприємства 26 2.3. Напрями вдосконалення діяльності ВАТ «Назва» 35 Висновки 39 Література 42

Управління якістю продукції на підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38