институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз національного телевізійного інформаційного простору

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент информационный | Контрольная | Страниц: 24 | Год: 2008 | Размер: 39 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз національного телевізійного інформаційного простору

Вступ 3
1. Телебачення в період становлення української незалежності 4
2. Комерціалізація телебачення в Україні. 7
3. Формування телепростору України з другої половини 90-х. 11
4. Проблеми і перспективи українського телепростору 16
Висновки 22
Література 23
Cмотрите также:
Проблеми захисту інформаційного простору

ВСТУП 3 Розділ 1. Значення інформаційного простору в житті суспільства 5 1.1 Перехід від «індустріального суспільства» до «суспільства інформаційного» 5 1.2. Основні компоненти інформаційного простору 14 Розділ 2. Безпека ІП 16 2.1 Значення безпеки інформаційного простору 16 2.2 Методи забезпечення безпеки інформаційного простору 18 ВИСНОВКИ 27 Література 29

Проблеми входження України до світового інформаційного простору

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ 6 1.1. Інформація як загальнонаукова та економічна категорія 6 1.2. Поняття світового інформаційного простору 7 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В СВІТОВИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР 10 2.1. Становлення та розвиток інформаційного простору України 10 2.2. Основні проблеми входження України в світовий інформаційний простір 14 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ ОСНОВНИХ ПРОБЛЕМ ВХОДЖЕННЯ УКРАЇНИ ДО СВІТОВОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ 19 3.1. Пропозиції щодо вирішення проблем інтеграції України у світовий інформаційний простір 19 3.2. Стратегія формування та розвитку єдиного інформаційного простору України 21 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29 ДОДАТКИ 32

Роль інформаційних потоків у проведенні виборів

ВСТУП 2 Розділ 1. Значення інформаційного простору в житті суспільства. 5 1.1. Основні компоненти інформаційного простору. 5 1.2 Вплив інформаційного простору на життя суспільства. 14 Розділ 2. Роль інформаційних потоків у проведенні виборів. 39 2.1 Інформаційний простір виборчої компанії 2007 р. 39 2.2 Документальні потоки як складова частина виборчої компанії 46 Розділ 3 Дослідження документальних потоків виборів 2007 року. 53 3.1 Характеристики документальних потоків виборів 2007 року. 53 3.2 Аналіз впливу документальних потоків на результати виборів. 64 ВИСНОВКИ 81 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 83-88

Інформаційна свобода і інформаційна безпека

Вступ 3 1. Свобода інформації як основа демократії 4 2. Сутність інформаційної безпеки 9 3. Захист національного інформаційного простору та ресурсів 11 Висновок 23 Література 24

Проблема інтеграції українських ЗМІ у світовий інформаційний простір

ПЛАН: 1. Сутність інформаційного простору та його ознаки на сучасному етапі 2. Проблема інтеграції українських ЗМІ в міжнародний економічний простір 2.1. Державна інформаційна політика України 2.2. Тенденції інформаційного простору України 2.3. Порівняння вітчизняних і зарубіжних ЗМІ 2.4. Аналіз можливостей та перспектив інтеграції України в світовий інформаційний простір 2.5. Вихідні умови інтеграції українських ЗМІ в міжнародний економічний простір Висновки

Телевізійний глядач. Дослідження цільової аудиторії

Вступ 3 1. Загальні особливості формування телевізійного інформаційного ринку 5 2. Обґрунтування та здійснення вивчення потреб глядача на різних телеканалах України 9 Висновки 15 Список використаних джерел 17

Інформаційний маркетинг

Вступ 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ 5 1.1. Сутність та завдання системи комунікацій на підприємстві 5 1.2. Етапи та методи комунікаційної системи на підприємствах 11 1.3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 16 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 18 2.1. Інформаційні технології на сучасному підприємстві 18 2.2. Методологія використання інформаційних технологій 26 2.3. Оцінка потреб підприємства в автоматизації управління 29 3. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ В УКРАЇНІ 35 3.1. Європейський досвід регулювання маркетингових комунікацій 35 3.2. Проблеми захисту інформації в Україні 41 3.3. Становлення єдиного національного інформаційного простору України 44 Висновок 46 Література 46 Додатки 47-49 Об’єктом дослідження є механізм розвитку інформаційних технологій на сучасному підприємстві. Предметом роботи виступають відносини, що складаються на підприємстві в процесі формування комунікаційної системи. Метою роботи є вивчення механізму маркетингових комунікацій на сучасному підприємстві, дослідження закордонного досвіту та вітчизняної практики. Дослідження даної теми проведено на основі підручників: Котлера Ф. „Основы маркетинга”, Кондрашової С.С. „Інформаційні технології в управлінні”, Крилова І. „Інформаційні технології: теорія і практика” , Лайона Д. „Інформаційне суспільство: проблеми та ілюзії”, Лук’янця Т. „Маркетингова політика комунікацій” та інших авторів

Глобальна мережа інтернет як джерело оперативної інформації

ЗМІСТ ВСТУП 2 1. ВИНИКНЕННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ТА ЇЇ ПЕРЕВАГИ ПРИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ 5 2. ВАЖЛИВІСТЬ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СФЕРИ У ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВИ 10 3. ІНФОРМАЦІЙНИЙ СОЦІУМ ТА ЙОГО СТРУКТУРА 17 4. ІНФОРМАЦІЙНА ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ 19 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 24 Предметом дослідження курсової роботи є основи і складові інформаційного інтернет простору та питання глобального інформаційного обміну у суспільстві. Тільки формуючи незалежний національний інформаційний простір у суспільних відносинах може нормально функціонувати незалежна держава. Об’єктом дослідження є організація оперативного інформаційного обміну у глобальній мережі Інтернет та його значення у діяльності суспільства, формування інформаційної взаємодії в концепції глобальної відкритості інформаційного простору. Основною метою курсової роботи є вивчення понять відкритого поширення інформації і функціонування мережі Інтернет та її впливу на відкритість суспільних відносин; формування нового інформаційного суспільства; ролі засобів масової комунікації у формуванні незалежного інформаційного простору. Хронологія та стан дослідження теми. Враховуючи актуальність обраної теми на сьогодні у вітчизняних та західних джерелах за останні десятиліття починаючи з 1980-х років приділяється досить багато уваги питанням та проблемам, що стосуються глобальної мережі Інтернет і організації інформаційної діяльності у суспільних відносинах та інструменту впливу на формування інформаційної політики. Під час написання роботи було використано наступні джерела: Алексеева И. Ю. Возникновение идеологии информационного общества; Иноземцев В.Л. Технологический прогресс и социальная поляризация в ХХI столетии; Копылов В.А. Информация как объект правового регулирования; Крол Эд Всё об Internet та інші. Було розглянуто також статті у періодичних виданнях з даної тематики: Литвиненко О. Інформаційна безпека - складова національного суверенітету Політика і час.- 1997.- № 4; Панарин А. Глобальное информационное общество: вызовы и ответы Власть. – 2001. – № 1; Поздняков В. Цифровая пропасть Компьютерное обозрение. – № 34. – 5 сентября 2001.

Аналіз формування та використання національного багатства

Зміст Вступ 3 1. Поняття національного багатства 4 1.1 Структура національного багатства 4 1.2 Формування фонду споживання та структура фонду нагромадження 11 2. Аналіз формування та використання національного багатства 15 2.1 Оцінка структури джерел національного багатства, його розподіл 15 2.2 Аналіз розподілу і перерозподілу національного багатства 21 3. Напрями оптимізації структури національного багатства 28 Висновки 30 Література 31

Аналіз формування та використання національного багатства

Зміст Вступ 3 1. Поняття національного багатства 4 1.1 Структура національного багатства 4 1.2 Формування фонду споживання та структура фонду нагромадження 11 2. Аналіз формування та використання національного багатства 15 2.1 Оцінка структури джерел національного багатства, його розподіл 15 2.2 Аналіз розподілу і перерозподілу національного багатства 21 3. Напрями оптимізації структури національного багатства 28 Висновки 30 Література 31