институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз туристичного ринку регіону Америка

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Реферат | Страниц: 9 | Год: 2008 | Размер: 94 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз туристичного ринку регіону Америка

Аналіз туристичного ринку регіону Америка
Список використаних джерел
Cмотрите также:
УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЖИТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 5 1.1. Сутність концепції життєвого циклу туристичного регіону 5 1.2. Характеристика етапів життєвого циклу туристичного регіону 10 1.3. Сутність управління життєвого циклу туристичного регіону 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 19 2.1. Характеристика ресурсного потенціалу Київського регіону 19 2.2. Характеристика туристичних потоків Київського туристичного регіону 23 2.3. Аналіз інфраструктури Київського туристичного регіону 30 РОЗДІЛ 3. РОЗПОДІЛ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РЕГІОНУ 41 3.1. Прогноз розвитку кривої життєвого циклу Київського регіону 41 3.2. Пропозиції щодо розвитку туристичного регіону згідно його стадії життєвого циклу 46 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 68

Стратегії залучення туристично-рекреаційного потенціалу одного з регіонів світу до створення туристичного продукту українських туроператорів (Єгипет)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАЛУЧЕННЯ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ 5 1.1. Сутність регіонального туристичного продукту 5 1.2. Роль туристично-рекреаційного потенціалу у формуванні туристичного продукту регіону 10 1.3. Методика дослідження туристичного продукту регіону 15 РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЇ ЗАЛУЧЕННЯ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЄГИПТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ 26 2.1. Загальна характеристика регіону 26 2.2. Оцінка та сучасний стан туристичного ринку Єгипту 32 2.3. Аналіз попиту і пропозиції туристичного продукту Єгипту на сучасному ринку України 39 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ЗАЛУЧЕННЯ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЄГИПТУ НА УКРАЇНСЬКОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ 45 3.1. Сучасні тенденції розвитку туристичного продукту Єгипту 45 3.2. Шляхи підвищення зацікавленості населення України туристичним продуктом Єгипту 51 ВИСНОВКИ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 ДОДАТКИ 61

Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентного середовища туристичного регіону (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНУ 5 1.1. Сутність маркетингового дослідження конкурентоспроможності туристичного регіону 5 1.2. Організація маркетингового дослідження туристичного регіону 7 1.3. Методи маркетингових досліджень конкурентоспроможності туристичного регіону 12 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 18 2.1. Загальна характеристика Карпатського регіону 18 2.2. Аналіз основних маркетингових показників туристичного регіону 22 2.3. Оцінка конкурентоспроможності українських регіонів у туристичній сфері 30 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ І ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 40 3.1. Стратегії підвищення конкурентоспроможності регіону 40 3.2. Напрями реалізації стратегії 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 52 Додатки 55-62

Рекреаційно-туристичний комплекс Карпатського регіону України

Вступ 3 1. Суть, структура і значення рекреаційно-туристичного комплексу у розвитку господарства країни 5 2. Передумови розвитку та розміщення рекреаційно-туристичного комплексу Карпатського регіону України 13 3. Аналіз сучасного рівня розвитку рекреаційного-туристичного комплексу Карпатського регіону України 18 4. Особливості регіонального розміщення комплексу 24 5. Проблеми і перспективи розвитку рекреаційно-туристичного комплексу Карпатського регіону України 33 Висновки та пропозиції 37 Список літератури та використаних джерел 39

Структура туристичного ринку. Оцінка кон’юктури та місткості ринку

Вступ - 3 - 1. Поняття, ознаки та види ринку туристичних послуг - 4 - 2. Територіальні структури туристичного ринку - 7 - 3. Кон’юнктура туристичного ринку - 9 - 4. Місткість туристичного ринку - 12 - Висновки - 15 - Список використаної літератури - 16 -

Туристично-екскурсійні ресурси Гонконгу

Вступ 3 1. Загальна характеристика Гонконгу 5 1.1.Фізико-географічна характеристика регіону 5 1.2. Короткий нарис історії Гонконгу 6 1.3. Державно-адміністративний устрій 10 1.4. Соціально-економічний розвиток 11 2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси регіону 14 2.1. Природний потенціал Гонконгу 14 2.2. Історико-культурні пам'ятки регіону 16 3. Характеристика туристичної галузі Гонконгу: сучасний стан і перспективи розвитку 22 3.1. Основні етапи розвитку туризму Гонконгу 22 3.2. Туристичне районування регіону 24 3.3. Аналіз туристичного ринку Гонконгу 25 Висновки 29 Список використаної літератури та джерел 31 Додатки. Туристичне районування Гонконгу 32-34

Маркетинг

1. Визначте основні маркетингові функції державних національних і регіональних органів управління туризмом 2 2. Охарактеризуйте всі чинники, що впливають на ціну туристичного продукту 8 3. Поясніть сутність виставково-ярмаркової діяльності туристичного підприємства 10 Завдання: 14 1. Запропонуйте перелік комунікаційних засобів, що може використати туристична агенція в таких ситуаціях: 14 A. Необхідно викликати інтерес цільового ринку до певного туристичного регіону для того, щоб у найближчому сезоні включити тури до цього регіону в асортимент. Б. Потрібно терміново продати тури до Єгипту, щоб окупити вартість чартерного авіарейсу B. Необхідно відкорегувати імідж туристичного підприємства 2. Проаналізуйте зовнішнє середовище реального підприємства 16 Список використаної літератури 27

Дослідження попиту та пропозиції на туристичному ринку України

Зміст 1 Вступ 2 1. Поняття, сутність, структура туристичного ринку 4 2. Аналіз туристичного ринку України 13 2.1 Дослідження структури туристичного попиту в Україні 13 2.2 Дослідження структури туристичної пропозиції 25 3. Перспективи розвитку туристичного ринку 28 Висновок 40 Література 43

Організація та проведення маркетингових досліджень ринку туристичного підприємства

курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 6 1.1. Економічна сутність туристичного ринку і його складові 6 1.2. Чинники формування попиту та пропозиції в туризмі 11 1.3. Методологія досліджень ринкової кон’юнктури 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 29 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 29 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Назва» 43 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» З УРАХУВАННЯМ РЕЗУЛЬТАТІВ РИНКОВОЇ ДОСЛІДЖЕННЯ 53 3.1. Аналіз ринку туристичного підприємства ТОВ «Назва» 53 3.2. Напрямки вдосконалення маркетингового комплексу туристичного підприємства ТОВ «Назва» 61 Усі вищенаведені пропозиції здатні покращити проведення маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «Назва». 69 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 74 ДОДАТКИ 79-89 звітність

Аналіз туристичного ринку міста Києва (2 частина)

2. Аналіз туристичного ринку міста Києва 3 2.1. Фактори та передумови розвитку туристичного ринку на території міста Києва 3 2.2. Аналіз попиту на туристичний продукт міста Києва 10 2.3. Аналіз туристичної пропозиції міста Києва 17 Література 25