институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Історія розвитку методології викладання географії в школах в 20-му столітті

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 47 | Год: 2003 | Размер: 52 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Історія розвитку методології викладання географії в школах в 20-му столітті

ВСТУП 3
1. ДОРЕВОЛЮЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ВИКЛАДАННЯ ГЕОГРАФІЇ 5
2. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ ЗА РАДЯНСЬКИХ ЧАСІВ 7
2.1. Програма викладання географії КПРС 1934 року для УРСР 10
V КЛАС 10
VI— VII і X КЛАСИ 12
VII— VIII КЛАСИ 13
2.2. Методологія виховання за радянських часів 16
2.3.. Особливості радянських шкільних картвидань
1940—50 років 20
3. ЗМІНИ В МЕТОДОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ЗА ПЕРІОД 40-80-х РОКІВ 23
3.1. Значення карти у викладанні географії 24
Контурні карти і робочі зошити 26
Використання карти на уроках географії 27
Округлення чисел 29
Конкретизація кількісних уявлень 30
Робота з окремими показниками 31
Про недоліки в організації опитування 32
Оцінка знань і норми оцінок 33
4. ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ УКРАЇНИ НА ПЕРІОД ЇЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ 35
4.1. Карти та атласи рідного краю 39
ВИСНОВКИ 42
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46
Cмотрите также:
Формування і розвиток шкільної географії та методики її навчання в Україні в ХVIII та XIX ст.”

1.ВСТУП 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ НАУКИ ГЕОГРАФІЇ ДО ХІХ СТ. 2.ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ В ХVIII ТА ХІХ СТ. 2.1 Навчальна географія до XVIII ст. 3.2 Географія в російській (українській) школі в XVIII ст. і першої половині XIX ст. 3.3 Географія в російській школі в другій половині XIX — початку ХХ ст. 3.МЕТОДИ ВИКЛАДЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В ХVIII ТА ХІХ СТ. 4.ВИСНОВОК 5.СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Опорні схеми, як засіб удосконалення вивчення географії в школі (на матеріалах курсу "Географія України" 8-9 класи)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СКЛАДАННЯ ОПОРНИХ СХЕМ – ОДИН З НАЙЕФЕКТИВНІШИХ МЕТОДІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В ШКОЛІ 5 1.1. Поняття опорних схем та особливості їх застосування 5 1.2. Опорні схеми на уроках географії 13 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ОПОРНИХ СХЕМ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ 17 2.1. Розробка уроку географії з використанням опорних схем у 8-му класі 17 2.2. Методичні рекомендації щодо використання опорних схем при викладанні курсу географії 22 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34

Методика організації та проведення позакласних та позаурочних заходів з географії

ВСТУП 3 І. ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ МЕТОДИКИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 4 Зміст позакласної роботи з географії 4 Форми і методи позакласної роботи з географії 5 2. МЕТОДИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 6 Розповідь 7 Бесіда 8 Робота з науково-популярною літературою 8 Робота з картографічними посібниками 9 Робота з технічними засобами 11 Метод практичних робіт 14 Колекціонування 17 3. ОСОБЛИВОСТІ ГЕОГРАФІЧНОГО КРАЄЗНАВСТВА В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ 18 Форми і методи позаурочної роботи з вивчення свого краю 20 Екскурсії 20 Походи 29 ВИСНОВКИ 35 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 36

Спеціальна методика викладання грамоти в дошкільному закладі (дитсадок) із затримкою психічного розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 5 1.1. Підготовка до викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 5 1.2. Використання дидактичних ігор при навчанні дітей із затримкою психічного розвитку грамоти 8 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 11 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В ДИТЯЧОМУ САДКУ 13 2.1. Проведення дослідження методики викладання грамоти дітям із затримкою психічного розвитку у дитячому садку 13 2.2. Спеціальна методика викладання грамоти для дітей із ЗПР 16 2.3. Ефективність використання спеціальної методики викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 25 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 28 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 35

Методика організації та проведення позакласових та позаурочних заходів з географії

Зміст 2 Вступ 3 1. Форми і методи позакласної роботи з географії. 5 ЗМІСТ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 7 Вивчення історії географії 8 Вивчення геології 9 Вивчення загального землезнавства 12 2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ 14 Позакласне читання географічної літератури 15 Стінна газета 17 Географічні екскурсії і походи 18 Типи і види географічних екскурсій 19 Настільні і рухливі географічні ігри на місцевості 22 Уявлювані подорожі. Кіномандрівки 25 3. МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ПО ПРОВЕДЕННЮ ОЛІМПІАД 27 Висновки 33 Використана література 34

Методика викладання математики в закладах для дітей дошкільного віку (дитсадок) із затримкою психічного розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОСНОВ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 5 1.1. Математичний розвиток у структурі цілісного розвитку дитини-дошкільника з ЗПР 5 1.2. Особливості методики викладання математики для дітей дошкільного віку з ЗПР 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 12 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 13 2.1. Завдання, етапи дослідження 13 2.2. Результати експерименту 17 2.3. Вдосконалення методики викладання математики на основі одержаних результатів 33 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 42 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Методики викладання лексикології у вищій школі

Вступ 3 1. Лексікологія як предмет викладання 4 2. Експериментальне викладання дисципліни «лексикологія англійської мови» за модульно-рейтинговою системою 6 Висновок 12 Література 13

Економічна історія

1. Економічний розвиток Стародавньої Індії в VI – II столітті до н.е. 3 2. Прусський шлях розвитку сільського господарства 10 Список використаної літератури 18

Західні теорії розвитку освіти

Поява і початковий розвиток теорій освіти в ХІХ столітті 3 Ідеї розвитку освітніх теорій в ХХ столітті 6 Перелік використаної літератури 11

СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ МЕТОДІВ ТА ПРИЙОМІВ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 1.1 КРИЗА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ І ПОШУКИ ШЛЯХІВ ЇЇ ПОДОЛАННЯ 5 1.2 Класифікація методів та прийомів викладання зарубіжної літератури 9 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ 16 2.1 Програма вивчення зарубіжної літератури та основні вимоги до методів викладання 16 2.2 Дослідницький та евристичний методи викладання зарубіжної літератури. Бесіда та її роль у вивченні зарубіжної літератури 20 2.3 Використання методів та прийомів викладання творчості Джека Лондона 27 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39