институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Соціально-психологічні шляхи подолання компютерної залежності як психологічного феномену

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Диплом | Страниц: 81 | Год: 2008 | Размер: 104 кб. | Стоимость: 165 грн. | Смотреть | Купить

Соціально-психологічні шляхи подолання компютерної залежності як психологічного феномену

Вступ 3
1. Комп'ютерна залежність і її психологічна характеристика 6
1.1. Характеристика комп'ютерної залежності 6
1.2. Історія вивчення комп'ютерної залежності як психологічного феномену 15
1.3. Психологічні наслідки комп'ютерної залежності 18
2. Соціальні причини комп'ютерної залежності та їх наслідки 30
2.1. Соціальні причини виникнення: сім'я, ЗМІ, дозвілля 30
2.2. Соціальні наслідки комп'ютерної залежності 46
2.3. Соціально-психологічні методи профілактики та терапії комп'ютерної залежності 55
3. Проведення дослідження комп'ютерної залежності серед студентів 63
ВИСНОВКИ 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
ДОДАТКИ 79
Cмотрите также:
Соціально-психологічні методи управління туризмом

План ВСТУП 3 1. СКЛАДОВІ МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИЗМУ 5 1.1. Соціальна сутність туризму 7 1.2. Психологія як інструмент управління туристичним підприємством 8 2. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ МЕТОДИ В УПРАВЛІННІ ТУРИЗМОМ 11 3. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА СТРУКТУРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА, ЇЇ ВИВЧЕННЯ Й ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ 18 3.1. Конфлікти в організації. Їхні види і методи вирішення 23 3.2. Стреси і шляхи їхнього подолання 27 4. ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ В КОЛЕКТИВІ СПІВРОБІТНИКІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. 29 4.1. Поняття соціально-психологічного клімату 32 4.2. Структура соціально-психологічного клімату туристичної компанії 33 4.3. Моделі соціально-психологічного клімату на туристичному підприємстві 36 4.4. Роль керівника в соціально - психологічному кліматі колективу 38 4.5. Створення сприятливого психологічного клімату в колективі 38 ВИСНОВКИ 41 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 43 Мета курсової роботи - розглянути питання управління персоналом і виробництвом, вивчення прийомів взаємодії з персоналом, поліпшення стилю управлінської діяльності на туристичному підприємстві за допомогою соціально-психологічних методів. Також розглядається місце і роль конфліктів в управлінському процесі і причини їх виникнення. Предметом курсової роботи є детальний аналіз соціальних та психологічних особливостей в управлінні туристичним підприємством. Об’єктом курсової роботи є вивчення і характеристика соціально-психологічного клімату в турфірмі. Хронологічні рамки в курсовій роботі чітко не виділяються, але мова йде про умови розвитку тур підприємств за сучасних умов. Для написання курсової роботи автором було використано наступну літературну базу: Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основи менеджменту – підручник для написання будь-якої роботи по менеджменту, Столяренко Л.Д. Основи психології – для висвітлення психологічних проблем в управлінні, Липсиць І.В. Секрети вмілого керівника, Козирєв В. Почни з управлінської культури, Панасюк А.Ю. Управлінське спілкування, Фатеев Н. М. Як провести соціально-психологічне дослідження в колективі та ін.

Соціально-психологічний тренінг як метод активного психологічного впливу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ 5 1.1. Поняття та види соціально-психологічного тренінгу 5 1.2. Цілі та задачі соціально-психологічного тренінгу 8 1.3. Методи впливу в процесі проведення соціально-психологічного тренінгу 11 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 15 2.1. Основні етапи проведення тренінгу 15 2.2. Попередня діагностика комунікативної установки членів групи за методикою В.В.Бойко 17 2.3. Основні етапи та методологія соціально-психологічного тренінгу ділового спілкування. 23 Розділ 3. Особливості проведення тренінгу 27 3.1. Процедура тренінгу 27 3.2. Висловлювання учасників тренінгу. 32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Конфлікт, як інструмент розвитку організації

Вступ 3 1. Сутність і види конфліктів в організації 5 2. Джерела та причини виникнення конфліктів. Характеристика поведінки людини в конфліктній ситуації 10 3. Наслідки та способи подолання конфліктів 20 3.1. Позитивні наслідки конфліктів 20 3.2. Негативні наслідки конфліктів 22 3.3. Способи і методи подолання конфліктів в організації 24 4. Формування прийнятного соціально-психологічного клімату в організації 28 4.1. Ознаки соціально-психологічного клімату 28 4.2. Вплив групової динаміки на стабільність виробничого колективу. 29 Висновки 32 Список використаної літератури 34

Роль психологічного клімату в колективах організацій

План Вступ 3 1.Соціально-психологічний клімат як психологічна характеристика трудового колективу 4 1.1. Поняття соціально-психологічного клімату 4 1.2. Основні фактори формування соціально-психологічного клімату 6 2. Соціально-психологічний клімат колективу і соціальне керування 7 2.1 Взаємозв'язок соціально-психологічного клімату колективу і характеру праці 7 2.2 Відношення до праці членів колективу 10 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Формування психологічного контакту у педагогічному діалозі

Вступ 3 I. Роль і місце діалогу в міжособистісному спілкуванні 5 1.1. Загальне визначення поняття діалогу 5 1.2. Співвідношення діалогу і монологу в педагогічному спілкуванні 7 II. Методичні підходи до встановлення психологічного контакту у педагогічному діалозі 11 2.1. Характеристика комунікативної діяльності педагога в процесі навчання 11 2.2. Шляхи корекції та вдосконалення педагогічної діяльності в структурі міжособистісного спілкування 13 III. Проблеми і ускладнення при встановленні психологічного контакту в педагогічному діалозі та шляхи їх подолання 18 3.1. Визначення і характеристика ускладненого діалогового спілкування 18 3.2. Аналіз та подолання психологічних бар’єрів в діалоговому спілкуванні 20 Висновки 25 Література 27

Формування сприятливого психологічного клімату

План Вступ 1 1. Поняття психологічного та соціально-психологічного клімату в організації, його показники 2 2. Оптимальне управління діяльністю і соціально-психологічним кліматом 3 3. Формування сприятливого психологічного клімату 6 Висновки 11 Використана література 11

Формування сприятливого психологічного клімату

План Вступ 1 1. Поняття психологічного та соціально-психологічного клімату в організації, його показники 2 2. Оптимальне управління діяльністю і соціально-психологічним кліматом 3 3. Формування сприятливого психологічного клімату 6 Висновки 11 Використана література 11

Сутність соціально-психологічного клімату організації

1. Соціально-психологічний клімат організації 2 2. Аналіз соціально-психологічного клімату організації 3 3. Структура соціально-психологічного клімату організації 5 Список використаної літератури 14

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПРОТИПРАВНОЇ ПОВЕДІНКИ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи психологічного забезпечення профілактики девіантної поведінки 7 1.1. Психологічна характеристика процесу формування особистості злочинця 12 1.2. Делінквентна поведінка та механізми її формування 16 Розділ 2. Профілактика протиправної поведінки 24 2.1. Теорія профілактики девіантної поведінки 24 2.2. Місце психологічного забезпечення профілактики девіантної поведінки у змісті роботи практичного психолога 30 Розділ 3. Особливості соціально-психологічної проблеми формування протиправної поведінки у підлітків 35 3.1. Соціально-демографічна характеристика особистості злочинця 37 3.2. Психологія неповнолітніх злочинців 46 3.3.. Психологічні особливості прояву девіантної поведінки 51 ВИСНОВКИ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 69

Управління конфліктами в організації

Вступ 4 Розділ І. Управління конфліктами в системі менеджменту підприємства 9 1.1. Конфлікти в організації: поняття, сутність, структура, процес перебігу 9 1.2. Типологія конфліктів та особистостей в них 15 1.3. Формування соціально-психологічного клімату в організації як умова запобігання конфліктам в організації 22 Розділ ІІ. Особливості соціально-психологічного клімату в організації 28 2.1. Загальна характеристика підприємства "Санаторій "Україна" 28 2.2. Емпіричне дослідження особливостей соціально-психологічного клімату в колективі санаторію "Україна" 31 2.3. Розробка програми оптимізації соціально-психологічного клімату у колективі товариства 60 Розділ ІІІ. Методи виходу з конфліктних ситуацій в організації 70 3.1. Шляхи попередження та вирішення конфліктних ситуацій 70 3.2. Стратегії і тактики ведення переговорів у конфліктних ситуаціях 80 Висновки 84 Список використаної літератури 91 Додатки 97