институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація бізнес-планування на підприємстві першої сфери (на прикладі ВАТ “Аналітприлад”)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент производственный | Курсовая | Страниц: 38 | Год: 2003 | Размер: 90 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Організація бізнес-планування на підприємстві першої сфери (на прикладі ВАТ “Аналітприлад”)

Вступ 3
1. Бізнес - планування як концепція забезпечення ефективного функціонування підприємства 5
2. Характеристика об'єкта дослідження і інвестиційного проекту 11
2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ "Аналітприлад" 11
2.2. Оцінка фінансового стану підприємства і зміни показників за звітний період 13
2.3. Обґрунтування інвестиційного проекту розширення виробництва і прогнозування можливих ризиків 23
3. Прогнозна оцінка і управління інвестиційним проектом 27
3.1. Прогнозування прибутку за рахунок інвестиційного проекту розширення виробництва 27
3.2. Комплексна оцінка ефективності інвестиційного проекту 32
Висновки 34
Використана література 36
Cмотрите также:
Бізнес-планування

1. Сутність бізнес-планування в ринковій системі господарювання його призначення 3 2. Організація розробки бізнес-плану 7 3. Зміст і структура бізнес-плану 13 Список використаної літератури 19

Бізнес планування – туристичної діяльності

(Випускна робота) Вступ 3 Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6 1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6 1.2. Структура і види бізнес-планів 10 1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19 Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22 2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22 2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33 2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39 Висновки 47 Список використаної літератури 51 Додаток 1 56

Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та значення інформаційного забезпечення бізнес-планування організації 5 1.2. Методологічні основи розробки бізнес-плану 8 1.3. Особливості інформаційного забезпечення бізнес-планування на туристичному підприємстві 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 19 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Назва» 19 2.2. Діагностика ефективності використання бізнес-планування на туристичному підприємстві «Назва» 25 2.3. Порівняльна характеристика інформаційно-аналітичного забезпечення бізнес-плану 34 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 39 3.1. Обґрунтування ефективності підприємства «Назва» 39 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення 41 3.3. Перспективи розвитку внаслідок вдосконалення системи інформаційно-аналітичного забезпечення 56 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6 1.1. Сутність бізнес-плану 6 1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10 1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26 2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26 2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28 2.3. Опис туристичної фірми 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44 3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44 3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 67-69

Формулювання стратегії розвитку підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Основне поняття стратегічного планування 5 1.2. Сутність та характеристика основних стратегій 6 1.3. Принципи планування 8 2. ФОРМУЛЮВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Процес формування стратегій 11 2.2. Етапи формування 13 2.3. Основні типи стратегій 18 3. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 3.1. Загальні поняття, зміст та структура бізнес-планування 20 3.2. Приклад розробки бізнес-плану інвестиційного проекту „Харчова промисловість” 23 ВИСНОВКИ 30 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32

Звіт з практики (на прикладі ТОВ)

1. Загальне ознайомлення з підприємством………………………….2 2. Аналіз ринку алкоголю в Україні…………………………………6 3. Господарський механізм, його галузеві особливості……….…..10 4. Організація менеджменту…………………………………………...11 5. Організація маркетингу на підприємстві………………………...19 6. Планування виробництва…………………………………………....21 7. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві………….26 8. Комп`ютеризація економічної роботи на підприємстві………..33 Перелік летератури………………………………………………….34 Додатки………………………………………………………………..35

Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти бізнес-планування 6 1.1. Роль та значення бізнес-планування в розвитку діяльності підприємства 6 1.2. Методичні підходи до бізнес-планування 12 1.3. Особливості застосування інформаційних технологій в бізнес-плануванні 36 Висновки до розділу 1 45 Розділ 2. Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ „...”) 47 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика базового підприємства 47 2.2. Обґрунтування основних напрямків розвитку діяльності підприємства та розробка бізнес-плану 66 2.3. Оцінка ефективності розробленого проекту 76 Висновки до розділу 2 83 Висновки 85 Список використаних джерел 88 Додатки 94 Додаток А. Техніко-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «...» 94 Додаток Б. Фінансова звітність ТОВ „..” 95 Додаток В. Бізнес-план розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 98 Додаток Г. Основні показники інвестиційного проекту 115

Суть та структура об’єктів планування на підприємстві

Зміст 1 Суть та структура об’єктів планування на підприємстві 3 2 Організація та порядок розробки плану підприємства 4 3 Планування випуску та реалізації продукції 6 4 Планування покриття потреби в матеріалах 8 5 Планування фінансової стійкості підприємства 10 6 Етапи розробки бізнес-плану підприємства 11 Використана література 14

Суть та структура об’єктів планування на підприємстві

Зміст 1 Суть та структура об’єктів планування на підприємстві 3 2 Організація та порядок розробки плану підприємства 4 3 Планування випуску та реалізації продукції 6 4 Планування покриття потреби в матеріалах 8 5 Планування фінансової стійкості підприємства 10 6 Етапи розробки бізнес-плану підприємства 11 Використана література 14

Модель і етапи процесу планування

План: Вступ 3 1. Методичні засоби планування на підприємстві 5 1.1. Сутність і необхідність планування 5 1.2. Основні принципи й функції планування 9 2. Організація процесу планування 13 2.1. Етапи процесу планування 13 2.2. Система планів 17 2.3. Методи планування 21 3. Модель планування на прикладі фірми “Меблісервіс” 26 Висновки 33 Список використаної літератури 35 Додаток 36