институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 34 | Год: 2008 | Размер: 37 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ

ВСТУП 3
Розділ 1. Державне управління рекламною діяльністю 6
Розділ 2. Правове регулювання комерційної реклами 13
Розділ 3. Проблема правового регулювання прихованої реклами 28
висновки 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
Cмотрите также:
Правове регулювання комерційної діяльності в Україні

1. Основна частина 4 1.1. Правове регулювання комерційної діяльності як умова комерційного успіху 4 1.2. Законодавча база щодо забезпечення комерційної діяльності в Україні 9 1.3. Правове регулювання комерційної діяльності організації основних закупок 15 1.4. Правове регулювання комерційної діяльності з роздрібного продажу товарів 18 1.5. Правове забезпечення збереження комерційної таємниці в Україні 24 1.6. Правове забезпечення захисту прав споживачів 27 2. Заключна частина 30 2.1. Висновки і пропозиції 30 Список використаної літератури 32

Безпека в рекламній діяльності

ВСТУП 3 1. Правове регулювання рекламної діяльності 5 2. Безпека соціальної реклами у сучасному суспільстві 7 3. Міжнародний кодекс рекламної практики 9 4. Психологічна безпека реклами 10 ВИСНОВОК 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13

Організація та форми бібліотечної реклами

ВСТУП 3 1. ОСНОВА СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 1.1. Сутність та принципи бібліотечної реклами 7 1.2. Форми і методи бібліотечної реклами 12 2. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ БІБЛІОТЕК 16 2.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку та світовий досвід реклами 16 2.2. Маркетинг як активний метод трансформації бібліотеки 21 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 26 ВИСНОВКИ 30 ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35

Періодизація розвитку земельно-правового регулювання

1. Земельно-правове регулювання в давньоруській державі княжої доби 3 2. Земельно-правове регулювання часів феодальної роздробленості 5 3. Земельно-правове регулювання литовсько-польської доби 5 4. Земельно-правове регулювання часів доби російського протекторату 9 5. Земельно-правове регулювання часів УНР 13 6. Земельно-правове регулювання часів радянської доби 22 Список використаних джерел 28

Класифікація реклами

Зміст: Вступ 1. Маркетингова сутність реклами 2. Класифікація реклами 3. Вибір форми реклами 4. Підходи при виборі рекламних засобів 5. Характеристики аудиторій кожного засобу реклами 6. Принципові основи рекламної кампанії Висновки

Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.

1. Визначення конкретного виду реклами 3 2. Розгорнутий опис реклами. 5 3. Ілюстрації, приклади. 10 4. Цільова група населення цього виду реклами. 12 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 13 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємність 14 7. Вартість виготовлення 15 8. Обслуговування реклами 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами 17 10. Бібліографія 18

Реклама на електронних ЗМІ

1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23

Земельне право

1. Земельно-правове регулювання у давньоруській державі княжої доби. 3 2. Земельно-правове регулювання часів феодальної роздробленості. 4 3. Земельно-правове регулювання литовсько-польської доби. 6 4. Земельно-правове регулювання доби російського протекторату 10 4.1. Основні риси права у другій половині XVII ст. 10 4.2. Право України після ліквідації української державності (перша половина XIX ст.) 11 4.3. Земельне право України в період утвердження і розвитку капіталізму (друга половина XIX ст,) 13 4.4. Земельно-правове регулювання в Україні після реформи П.Столипіна. 16 5. Земельно-правове регулювання часів УНР. 21 6. Земельно-правове регулювання радянської доби. 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28

Контрольна з комерційної експлуатації транспорту

1. Рекламно-інформаційна робота на повітряному транспорті 2. Задачі реклами Література

Комерційна інформація та її використання у діяльності підприємств торгівлі

Зміст 1. Суть роботи. 1.1 Поняття комерційної інформації. 1.2 Класифікація та вимоги до комерційної інформації. 1.3 Поняття комерційної тайни. 1.4 Забезпечення захисту комерційної інформації.