институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ВПЛИВ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИХ РЕСУРСІВ НА РОЗВИТОК ТУРИЗМУ

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Диплом | Страниц: 92 | Год: 2008 | Размер: 295 кб. | Стоимость: 185 грн. | Смотреть | Купить

ВПЛИВ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИХ РЕСУРСІВ НА РОЗВИТОК ТУРИЗМУ

Вступ 3
Розділ 1. Історико-культурні ресурси та їх вплив на формування туристичної інфраструктури
1.1. Сутність історико-культурних ресурсів 6
1.2. Вплив історико-культурних ресурсів на розвиток туризму в регіоні 19
Розділ 2. Характеристика історико-культурних ресурсів Кам'янець-Подільська на розвиток підприємств туристичної інфраструктури
2.1. Історичне минуле Кам'янець-Подільська 43
2.2. Історичні пам'ятки Кам'янець-Подільська 49
2.3. Історична архітектура Кам'янець-Подільська 57
2.4. Розвиток підприємств туристичної індустрії в регіоні 61
Розділ 3. Пропозиції щодо ефективного використання історико-культурних ресурсів Кам'янець-Подільська
3.1. Організація історико-культурних туристичних фестивалів 66
3.2. Розробка нових турів та екскурсій 72
Висновки 75
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 80
ДОДАТКИ 83
Cмотрите также:
Використання історико-культурних ресурсів в туристсько-екскурсійній роботі

Вступ 3 1. Історико-культурні ресурси як об’єкти світового туризму 6 1.1. Діяльність ЮНЕСКО з охорони історико-культурних світових ресурсів 6 1.2. Розвиток пізнавального туризму у ХХ-ХХІ століттях 14 2. Історико-культурні ресурси України як напрям туристсько-екскурсійної роботи 18 2.1. Нормативно-правова база формування та збереження історико-культурних ресурсів України 18 2.2. Туристичний потенціал історико-культурних ресурсів України 21 3. Напрями вдосконалення використання історико-культурних ресурсів 29 3.1. Напрями вдосконалення музейної діяльності 29 3.2. Маркетингові заходи з просування історико-культурних ресурсів України на туристичному ринку 33 Висновки 38 Література 41

Використання історико-культурних ресурсів в туристсько-екскурсійній роботі

Вступ 3 1. Історико-культурні ресурси як об’єкти світового туризму 6 1.1. Діяльність ЮНЕСКО з охорони історико-культурних світових ресурсів 6 1.2. Виявлення та вивчення пам’яток засобами туризму та екскурсій 14 2. Історико-культурна спадщина України та потенціал її використання в екскурсійній роботі 20 2.1. Класифікація історико-культурних ресурсів 20 2.2. Нормативно-правова база формування та збереження історико-культурних ресурсів України 22 2.3. Туристичний потенціал історико-культурних ресурсів України 26 3. Шляхи оптимізації використання історико-культурних ресурсів 34 3.1. Напрями вдосконалення музейної діяльності 34 3.2. Маркетингові заходи з просування історико-культурних ресурсів України на туристичному ринку 38 Висновки 46 Література 49

Огляд історико-культурних туристичних ресурсів Сумської області

Вступ 3 Огляд історико-культурних туристичних ресурсів Сумської області 4 Висновок 10 Список джерел 11 Додаток 1. Пам’ятки містобудування і архітектури 12 Додаток 2. Пам’ятки історії 16 Додаток 3. Пам’ятки археології 16 Додаток 4. Історико-культурні заповідники 17

Туристичні ресурси Туреччини

Вступ / Розділ І. Індустрія туризму, як об’єкт дослідження / 1.1. Поняття про індустрію туризму країни / 1.2. Чинники, які впливають на формування індустрії туризму / 1.3. Методика дослідження індустрії туризму країні / Розділ ІІ. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів як основи формування національної індустрії туризму / 2.1. Характеристика природно-рекреаційних ресурсів / 2.2. Характеристика історико-культурних ресурсів / 2.3. Характеристика етнічних ресурсів країні / Розділ ІІІ. Оцінка туристичної інфраструктури країні / 3.1. Готельна база та інші заклади з надання послуг розміщення / 3.2. Транспортно-туристична інфраструктура / 3.3. Туристичні підприємства і характер її пропозиції на туристичному ринку / Висновки / Список використаної літератури / Додаток

ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ, ЯК ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ

ЗМІСТ Вступ 4 Розділ І. Індустрія туризму, як об’єкт дослідження 6 1.1. Поняття про індустрію туризму країни 6 1.2. Чинники, які впливають на формування індустрії туризму 8 1.3. Методика дослідження індустрії туризму країні 10 Розділ ІІ. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів як основи формування національної індустрії туризму 13 2.1. Характеристика природно-рекреаційних ресурсів 13 Природно-рекреаційні ресурси для розвитку гірськолижних курортів. 18 2.2. Характеристика історико-культурних ресурсів 19 2.3. Характеристика етнічних ресурсів країні 25 Розділ ІІІ. Оцінка туристичної інфраструктури країні 27 3.1. Готельна база та інші заклади з надання послуг розміщення 27 3.2. Транспортно-туристична інфраструктура 35 3.3. Туристичні підприємства і характер її пропозиції на туристичному ринку 36 Висновки 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46

Використання історико-культурних ресурсів в туристичній та екскурсійній роботі

ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ ЕТАПИ ТУРИСТСЬКО-ЕКСКУРСІЙНОЇ РОБОТИ 6 1.1. Вибір маршрутів мандрівок краєзнавчого напрямку 6 1.2. Учасники туристично-екскурсійних дій, їх обов’язки 8 2. ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ТУРИСТСЬКО-ЕКСКУРСІЙНОЇ РОБОТИ 13 2.1. Сучасний стан краєзнавства в Україні 13 2.2. Значення історико-культурних ресурсів в розвитку туристичної галузі 16 3. РОЗРОБКА ТУРИСТИЧНО-ЕКСКУРСІЙНИХ МАРШРУТІВ НА ПРИКЛАДІ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 21 3.1. Історико-культурні ресурси Вінниччини 21 3.2. Туристично-екскурсійні маршрути Вінницької області 28 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

ЕКОНОМІЧНИЙ, СОЦІАЛЬНИЙ ТА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ НА РЕГІОН

ВСТУП 3 Розділ 1. Природні ресурси та стан туристичного розвитку Закарпаття 5 1.1. Характеристика природних ресурсів Закарпатської області 5 1.2. Стан розвитку туризму в Закарпатській області 10 Розділ 2. Економічний, соціальний та соціально-психологічний вплив туризму на розвиток Закарпатської області 15 2.1. Розвиток туристичної інфраструктури, інвестиційної діяльності та зовнішньоекономічного співробітництва 15 2.2. Вплив туризму регіону на зайнятість населення 18 2.3. Розвиток культурної спадщини регіону 22 2.4. Соціально-економічний ефект рекреаційних ресурсів 25 Розділ 3. Перспективи впливу підприємств галузі туризму на розвиток Закарпатської області 28 ВИСНОВКИ 31 Список використаної літератури 35

Історико-культурні ресурси Чернівецької області

ВСТУП 3 1.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 5 1.1. ФІЗИКО – ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕГІОНУ 5 1.2. СОЦІАЛЬНО – ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК РЕГІОНУ 8 1.3. ІСТОРІЯ КРАЮ 10 2. ІСТОРИКО – КУЛЬТУРНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТУРИЗМУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 12 2.1. ІСТОРИКО – КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ РАЙОНІВ ОБЛАСТІ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЇХ В ТУРИЗМІ 12 2.2 ТУРИСТИЧНІ КОМПЛЕКСИ НА БАЗІ РЕСУРСІВ ОБЛАСТІ 22 3. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 27 3.1 ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ 27 3.3 СІЛЬСЬКИЙ ЗЕЛЕНИЙ ТУРИЗМ 32 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 ДОДАТКИ 39

Історико-культурний потенціал розвитку туризму у Львівській області

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ЯК СКЛАДОВА РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТЕРИТОРІЇ 5 1.1. Пам’ятки та пам’ятні місця 5 1.2. Музейні комплекси 11 1.3. Меморіальні та культові споруди 14 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТУРИСТИЧНИХ РЕСУРСІВ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 19 2.2. Історико - культурні ресурси Львівської області 19 2.3. Історико - культурний потенціал Львівської області 22 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 26 3.1. Перспективи розвитку різних видів туризму в Львівській області 26 3.2. Перспективи розвитку іноземного туризму в Львівській області 33 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 43

Характеристика туристського потенціалу Автономної республіки Крим (організація пішохідного походу 1-ї категорії складності)

Вступ 3 Розділ І. Характеристика сучасного стану розвитку туризму АР Крим 5 1.1. Характеристика та особливості використання природних туристських ресурсів 5 1.2. Огляд визначних історико-культурних ресурсів 12 1.3. Розробка екскурсійної програми в межах пропонованого маршруту 14 Розділ II. Розробка туристсько - спортивного маршруту в регіоні та пропозиції по їх впровадженню 16 Висновки 43 Список використаних джерел 45 Додатки 47