институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОБУТОВИХ ПОСЛУГ В ГОТЕЛІ

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 35 | Год: 2008 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОБУТОВИХ ПОСЛУГ В ГОТЕЛІ

ВСТУП 3
Розділ 1. Загальна характеристика додаткових побутових готельних послуг 6
1.1. Характеристика послуг побутового обслуговування в готелі 6
1.2. Технологія надання додаткових побутових послуг в готелі 10
Розділ 2. Технологія надання додаткових побутових послуг в готелі "Зірка" 20
2.1. Технологія діяльності служб готелю "Зірка" по обслуговуванню клієнтів 20
2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду в готелі "Зірка" 27
Розділ 3. Удосконалення надання додаткових побутових послуг в готелі "Зірка" 29
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
Cмотрите также:
Організація надання туристичних та додаткових послуг у готелях категорії ***

Розділ 1. Аналіз організації надання туристичних та додаткових послуг в готелі «Салют» 3 1.1. Характеристика додаткових послуг в готелі «Салют» 3 1.2. Аналіз процесу надання туристичних і додаткових послуг в готелі «Салют» 12 Розділ 2. Пропозиції щодо удосконалення туристичних і додаткових послуг у готелі «Салют» 24 Висновки та пропозиції 34 Список використаної літератури 36 Додатки 38

Організація та технологія надання послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 6 1.1. Сутність поняття та значення готельного господарства 6 1.2. Характеристика різновидів послуг у сфері готельного господарства 7 1.3. Законодавче регулювання готельного господарства 11 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ГОТЕЛІ „ ” 14 2.1 Організаційна характеристика готелю 14 2.2. Аналіз процесу надання послуг в готелі “ ” 22 2.3. Аналіз основних економічних показників в готелі 30 2.4. Дослідження факторів, що впливають на надання послуг у готелі 32 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГУ ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 37 3.1. Використання новітніх методик організації готельних послуг 37 3.2. Обгрунтування запропонованих заходів 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 44 ДОДАТКИ 46

Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Порядок надання готельних послуг та сертифікація їх якості в Україні 6 1.2. Основні поняття та визначення якості в сфері готельних послуг 20 1.3. Cтан розвитку туризму та готельного господартсва м. Києва та управління якістю готельних послуг 26 1.4. Використання інноваційних технологій в готельній сфері. 37 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «Назва» 43 2.1. Організаційна характеристика та фінансовий аналіз діяльності ЗАТ «Назва» 43 2.2. Характеристика основних і додаткових послуг готелю 61 2.3. Аналіз технології надання послуг в готелі 76 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ЗАТ «Назва» 89 3.1. Удосконалення технологічної структури управління якістю послуг в готелі ЗАТ «Назва» 89 3.2. Використання новітніх технологій надання готельних послуг у роботі готелю «Назва» 99 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 114 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 118 ДОДАТКИ 125

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИБИРАННЯ НОМЕРІВ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ УЖГОРОД

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 5 1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 5 1.2. Надання побутових послуг в готелі 9 Розділ 2. Організація діяльності санітарної служби в готелі "Ужгород" 12 2.1. Організація діяльності служб готелю "Ужгород" по обслуговуванню клієнтів 12 2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду 19 2.3. Технологія прибирання номерів в готелі "Ужгород" 21 Розділ 3. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Ужгород" 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

ВПРОВАДЖЕННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи надання додаткових послуг ресторану 5 1.1. Значення ресторанного господарства у сучасних умовах 5 1.2. Розвиток послуг кейтерингу у ресторанному бізнесі 8 Розділ 2. Аналіз організації надання послуг кейтерингу ресторану "Ужгород" 14 2.1. Характеристика місця, де здійснюється організація надання послуг з кейтерингу, контингенту споживачів, особливостей його попиту 14 2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання сировинних, продовольчих та трудових ресурсів при наданні послуг з кейтерингу 21 2.3. Аналіз логічного виконання та ефективності підготовчо-заключної роботи 25 2.4. Дослідження ефективності процесів надання послуг кейтерингу 28 Розділ 3. Розробка шляхів подолання недоліків та підвищення якості надання споживачам додаткових ресторанних послуг 30 Висновки 33 Список використаної літератури 36

ВПРОВАДЖЕННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи надання додаткових послуг ресторану 5 1.1. Значення ресторанного господарства у сучасних умовах 5 1.2. Розвиток послуг кейтерингу у ресторанному бізнесі 8 Розділ 2. Аналіз організації надання послуг кейтерингу ресторану "Ужгород" 14 2.1. Характеристика місця, де здійснюється організація надання послуг з кейтерингу, контингенту споживачів, особливостей його попиту 14 2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання сировинних, продовольчих та трудових ресурсів при наданні послуг з кейтерингу 21 2.3. Аналіз логічного виконання та ефективності підготовчо-заключної роботи 25 2.4. Дослідження ефективності процесів надання послуг кейтерингу 28 Розділ 3. Розробка шляхів подолання недоліків та підвищення якості надання споживачам додаткових ресторанних послуг 30 Висновки 33 Список використаної літератури 36

ТЕХНОЛОГІЯ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Організація прийому та розміщення в готельному бізнесі 5 1.1. Сутність готельних послуг 5 1.2. Основні і додаткові послуги готелю 7 Розділ 2. Технологія прийому та розміщення в готелі 11 2.1. Технологія роботи адміністративної служби та служби управління номерним фондом 11 2.2. Технологія бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг в готелі 16 2.3. Особливості технології прийому та обслуговування груп туристів 18 Розділ 3. Резерви вдосконалення організації прийому в готелі 20 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30

Ефективність надання додаткових послуг на підприємствах ресторанного бізнесу

Вступ 3 Розділ І Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6 Розділ II Характеристика досліджуваного підприємства 18 Розділ III Аналіз роботи досліджуваного підприємства з надання додаткових послуг 23 Розділ IV. Резерви вдосконалення роботи на ГК «__» 35 Висновки і пропозиції 39 Список використаної літератури 44 Метою роботи є розробка економічного механізму ефективного надання додаткових послуг підприємствами харчування в системі готельно-туристичних комплексів. Реалізація поставленої мети обумовила необхідність вирішення в роботі наступних задач: - визначення місця сфери послуг в економіці України на сучасному етапі та тенденцій її розвитку; - оцінку ролі ресторанного господарства в інфраструктурі туризму та визначення перешкод його розвитку; - визначення сучасних тенденцій розвитку додаткових послуг ресторанного господарства; - аналіз додаткових послуг ресторанного господарства ГК «___»; - визначення напрямів вдосконалення додаткових послуг ресторанного господарства ГК «___».

Вплив психологічних аспектів на ефективність роботи підприємств готельного господарства

Вплив психологічних аспектів на ефективність роботи підприємств готельного господарства Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації в Україні 6 1.2. Характеристика психологічних аспектів надання послуг гостинності 11 Розділ ІІ. Характеристика досліджуваного підприємства 14 2.1. Загальна організація послуг в готелі 14 2.2. Аналіз організації гостинності у ході надання основних та додаткових послуг у готелі 18 Розділ ІІІ. Аналіз психологічних аспектів функціонування готелю «Хрещатик» 22 3.1. Соціально-психологічні особливості діалогу з відвідувачами у готелі 22 3.2. Соціально-психологічні методи управління у готелі 25 3.3. Правила поведінки персоналу готелю «Хрещатик» 28 ІV. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства 31 4.1. Покращення інтер’єру приміщень вестибюльної групи 31 4.2. Підвищення рівня внутрішньої безпеки на підприємстві 35 Висновки та пропозиції 38 Список використаної літератури 41 Додатки 43

ТЕХНОЛОГІЯ СПОРТИВНО-РЕКРЕАЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

ВСТУП 3 Розділ 1. Технологія обслуговування в готелі 6 1.1. Класифікація готельних послуг 6 1.2. Технологія культурно-масового та спортивно-рекреаційного обслуговування в готелі 9 Розділ 2. Технологія спортивно-рекреаційне обслуговування в готельному комплексі "Славутич-Закарпаття" 13 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 13 2.2. Технологія спортивно-рекреаційного обслуговування в готелі "Славутич-Закарпаття" 16 Розділ 3. Удосконалення технології спортивно-рекреаційного обслуговування 21 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28