институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАГАЛЬНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЇЇ ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Диплом | Страниц: 84 | Год: 2008 | Размер: 301 кб. | Стоимость: 170 грн. | Смотреть | Купить

МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАГАЛЬНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЇЇ ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3
1. Суть і роль мотивації як загальної функції менеджменту 6
1.1. Суть мотивації, її основні елементи 6
1.2. Характеристика теорій мотивації 12
1.3. Мотиваційні засоби та їх вплив на ефективність керування людськими ресурсами на прикладі туристичного підприємства
"Подорож-тур" 24
2. Дослідження мотивації праці співробітників туристичного підприємства "Подорож-тур" 33
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Подорож-тур" 33
2.2. Аналіз використання трудових ресурсів 41
2.3. Діагностика мотиваційних засобів, що застосовуються на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 46
3. Пропозиції щодо вдосконалення мотивації праці на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 53
3.1. Недоліки в мотивуванні працівників 53
3.2. Шляхи поліпшення мотивації праці 59
Висновки та пропозиції 73
Список використаної літератури та джерела 77
Додатки 80
Cмотрите также:
Принципи та функції менеджменту + Анотація

Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика функцій менеджменту 4 1.1. Планування як функція менеджменту 7 1.2. Організація взаємодії та мотивація як функції менеджменту 12 1.3. Контроль як функція менеджменту 17 Розділ 2. Характеристика принципів менеджменту та їх роль в економічному управлінні 21 2.1. Загальні принципи управління 21 2.2. Організаційні принципи менеджменту 24 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Теоретичний аспект та практичне використання функцій менеджменту

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичний аналіз функцій менеджменту. 4 1.1 Функція менеджменту планування 4 1.2 Функція менеджменту організація. 5 1.3 Функція менеджменту мотивація 7 1.4 Функція менеджменту контроль. 8 2. Практичне використання функцій менеджменту 12 Висновок 19 Література 20

Теоретичний аспект та практичне використання функцій менеджменту

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичний аналіз функцій менеджменту. 4 1.1 Функція менеджменту планування 4 1.2 Функція менеджменту організація. 5 1.3 Функція менеджменту мотивація 7 1.4 Функція менеджменту контроль. 8 2. Практичне використання функцій менеджменту 12 Висновок 19 Література 20

Операційний менеджмент Варіант № 2

1. Функції і мета менеджменту. 3 1.1. Планування як функція менеджменту 6 1.2. Організація як функція менеджменту 9 1.4. Мотивація як функція менеджменту 11 1.5. Контроль як функція менеджменту 13 1.6. Спеціальні функції менеджменту 14 2. Об'єкти виробничого менеджменту 15 3. Характеристика типів виробництва 16 4. Задача 17 Влітку щоденний попит на пляшки холодного пива „Веселий монах" в місцевому магазині може бути 50, 60 або 70 пляшок. Показати схематично і обґрунтувати дерево рішень, яке ілюструє альтернативи запасів 50, 60 або 70 пляшок холодного пива. Література. 19

Впровадження законів менеджменту в діяльність туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАКОНІВ МЕНЕДЖМЕНТУ 5 1.1. Еволюція менеджменту 5 1.2. Сутність законів менеджменту 11 1.3. Загальна характеристика законів менеджменту 17 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАКОНІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „НАЗВА” 30 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „НАЗВА” 30 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ „НАЗВА” 36 2.3. Діагностика впровадження законів менеджменту в діяльність ТОВ „НАЗВА” 40 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАКОНІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „НАЗВА” 56 3.1. Проблеми застосування законів менеджменту в діяльності ТОВ „НАЗВА” 56 3.2. Шляхи удосконалення впровадження законів менеджменту в діяльність ТОВ „НАЗВА” 58 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 74 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 80 ДОДАТКИ 85

Oсновні функції менеджменту

Вступ 3 1. Загальна характеристика функцій менеджменту 4 2. Планування як функція менеджменту 8 3. Організація взаємодії як функція менеджменту 10 4. Контроль як функція менеджменту 12 Висновок 15 Список використаних джерел 16

Аналіз чотирьох основних функцій менеджменту: планування, організація, мотивація та контроль

Зміст 1 Аналіз чотирьох основних функцій менеджменту: планування, організація, мотивація та контроль 1.1 Зміст планування як функції менеджменту 1.2 Поняття організації взаємодії як функції менеджменту 1.3 Мотивація як функція менеджменту 1.4 Контроль як функція менеджменту 2 Аналіз чотирьох основних функцій менеджменту на основі обраного об’єкту дослідження – магазину «Калина» Використана література

Аналіз чотирьох основних функцій менеджменту: планування, організація, мотивація та контроль

Зміст 1 Аналіз чотирьох основних функцій менеджменту: планування, організація, мотивація та контроль 1.1 Зміст планування як функції менеджменту 1.2 Поняття організації взаємодії як функції менеджменту 1.3 Мотивація як функція менеджменту 1.4 Контроль як функція менеджменту 2 Аналіз чотирьох основних функцій менеджменту на основі обраного об’єкту дослідження – магазину «Калина» Використана література

Мотивація як функція управління організацією

Вступ 3 1. Мотивація як функція управління організацією 6 1.1. Матеріальна мотивація праці 6 1.2. Нематеріальна мотивація праці 15 1.3. Мотивація споживача 22 1.4. Мотивація партнерів та посередників 27 2. Практика мотиваційного процесу в сучасних туристичних підприємствах України: особливості, здобутки та недоліки 29 3. Висновки та пропозиції 34 Список використаної літератури 37

Проектування організаційної структури туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність організаційної структури управління 7 1.2. Типи організаційних структур туристичного підприємства 11 1.3. Основи проектування організаційної структури туристичного підприємства 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29 2.1. Загальна характеристика підприємства 29 2.2. Організаційна структура управління туристичного підприємства 41 2.3. Недоліки організаційної структури туристичного підприємства 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (на базі ТОВ) 47 3.1. Проектування нової організаційної структури туристичного підприємства 47 3.2. Вплив запропонованих змін в організаційній структурі на діяльність туристичного підприємства 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66-69