институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Ціноутворення

Каталог пособий и учебных материалов | Проектный анализ | Курсовая | Страниц: 17 | Год: 2008 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Ціноутворення

1. Розкрити види цінових стратегій фірми 3
2. Проаналізувати методи ринкового ціноутворення 8
3. Задача 15
Перелік використаної літератури 17
Cмотрите также:
Установка цін на товари: задачі і політика ціноутворення

Вступ 3 1. Особливості маркетингового підходу до ціноутворення 4 2. Принципи ціноутворення 5 3. Маркетингова політика ціноутворення 6 4. Ціноутворення в різних типах ринків 15 5. Закономірності формування цін на етапах життєвого циклу товару 18 Висновки 31 Література 32

Маркетингова цінова політика

Суть ціноутворення - 3 - Етапи ціноутворення - 3 - 1. Визначення мети ціноутворення. - 4 - 2. Визначення попиту. - 4 - 3. Аналіз витрат на виробництво та збут товару. - 5 - 4. Аналіз цін конкурентів. - 5 - 5. Вибір методу (методів) ціноутворення. - 6 - 6. Встановлення остаточної ціни. - 6 - Маркетингові стратегії ціноутворення. - 6 - Список використаної літератури - 14 -

Ціна та джерела регулювання ціноутворення

Вступ 3 1. Ціна, як економічна категорія 5 2. Методи ціноутворення, основані на витратах, попиті та конкуренції 8 2.1.Методи визначення ціни за витратного ціноутворення 9 2.2. Конкурентні методи встановлення ціни 11 2.3. Методи ціноутворення, що максимізують прибуток 14 3. Роль витрат в ціноутворенні. Ідентифікація та оцінка релевантних витрат 16 4. Маржинальний аналіз та ціноутворення. Аналіз беззбитковості 22 5. Формування стратегії ціноутворення 28 Висновки 34 Література 37

"Ціни на продукцію (послуги):види, методи встановлення та регулювання (на прикладі Державного комбінату ""Металхолдинг"")"

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4 1.1. Сутність цін, їх види та функції 4 1.2. Державний вплив на ціноутворення 8 Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13 2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13 2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18 2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23 Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29 3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29 3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30 3.3. Встановлення цін за знижками 31 Висновки 35 Список використаної літератури 37 Додатки 38

К/р ринкове ціноутворення

1. Ринковий механізм ціноутворення 2 2. Державне регулювання ціноутворення в Україні. 4 Список використаної літератури 6

Ціноутворення

Зміст 1.Сутність процесу ціноутворення 3 2. Методи ціноутворення з орієнтацією на конкурентів 12 Список використаної літератури 23

Ціни та ціноутворення в поліграфії

Вступ 3 1. Основні чинники формування ціни на товари в перехідній економіці 5 1.1. Поняття та функції ціни. Політика ціноутворення 5 1.2. Фактори і методи ринкового ціноутворення 7 2. Аналіз ціноутворення у поліграфії 13 2.1. Ціни та ціноутворення в Україні 13 2.2. Особливості ціноутворення в українській поліграфії 20 2.3. Історія і сучасний стан ВАТ «Назва» 24 2.4. Аналіз фінансовго стану ВАТ «Назва» 28 2.3. Аналіз цінової політики ВАТ «Назва» 36 Висновки 40 Література 43 Додаток 1. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2006 р. 45

Маркетингова цінова політика

ЗМІСТ Вступ 3 1. ЗАДАЧІ ЦІНОУТВОРЕННЯ В КОНТЕКСТІ ЦІЛЕЙ ФІРМИ 5 2. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЦЕС ЦІНОУТВОРЕННЯ 9 2.1. Зовнішні фактори 9 2.1.1. Попит 9 2.1.2. Конкуренція 11 2.1.3. Державне регулювання 12 2.2. Внутрішні фактори 14 2.2.1. Економічна цінність товару для покупців 14 2.2.2. Рівень втрат обсягів продукції 16 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ 18 4. УСТАНОВЛЕННЯ БАЗОВОЇ ЦІНИ. МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ 24 5. ТАКТИКА ЦІНОУТВОРЕННЯ В РАМКАХ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 31 Висновки 33 Література 35 Додатки 37

Інформаційна база ціноутворення. Методологія ціноутворення

1. Інформаційна база ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності 3 2. Методологія ціноутворення, її зміст 6 3. В умовах ринкової економіки ціна відіграє дестабілізуючу роль, якщо попит 14 Література 15

Прийняття рішень по питаннях ціноутворення

Вступ. 3 1. Ціна: визначення, функції, значення.. 3 2. Види цін та чинники ціноутворення. 5 4. Методи, основні фактори та етапи ціноутворення. 9 Висновок. 16 Література. 18