институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Архітектоніка та режисура видання

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Разное | Страниц: 9 | Год: 2008 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Архітектоніка та режисура видання

1. Засоби композиції та їх застосування в друкованих виданнях. Властивості композиції та їх відбиття в друкованих виданнях 3
2. Техніцизми 7
Використана література 9

Cмотрите также:
Аналіз документних складових періодичного і неперіодичного видань

План: І. Книжкове видання 3 1.1. Бібліографічний опис 3 1.2. Характеристика видань соціального призначення 3 1.3. Характеристика читацького призначення 3 1.4. Характеристика внутрішньої і зовнішньої форми видання 3 1.5. Характеристика типу і виду видання 4 ІІ. Характеристика періодичного видання 4 2.1. Назва видання, його соціальне і читацьке призначення 4 2.2. Характеристика класу, типу, виду видань 4 2.3. Характеристика авторських продуктів 5 Література 6

Аналіз комунікативних складових друкованого видання

Вступ 3 1. Характеристика соціального і читацького призначення 9 2. Визначення класу, типу, виду видання 10 3. Характеристика вихідних даних 13 4. Характеристика зовнішньої і внутрішньої форми передачі матеріалу 13 5. Характеристика авторських продуктів 14 6. Відповідність форми і змісту читацькому і соціальному призначенню 15 7. Канали поширення видання. Умови зустрічі читача або користувача з даним виданням. 15 Висновки 16 Література 17

Аналіз комунікативних складових друкованого видання

План: Вступ 3 1. Характеристика соціального і читацького призначення 8 2. Визначення класу, типу, виду видання 10 3. Характеристика вихідних даних 11 4. Характеристика зовнішньої і внутрішньої форми передачі матеріалу 11 5. Характеристика авторських продуктів 12 6. Відповідність форми і змісту читацького та соціального призначення, наявність чи відсутність комунікативних бар’єрів 13 7. Канали поширення видання. Умови зустрічі читача або користувача з даним виданням 13 Висновки 13 Література 14

Історичний розвиток драматургії масових форм роботи

План ВСТУП 3 1. РОЗДІЛ: ДРАМАТУРГІЯ МАСОВИХ ФОРМ РОБОТИ 5 1.1. Масові заходи та їх компоненти 5 1.2. Особливості драматургії масових форм роботи 8 2. РОЗДІЛ: ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ДРАМАТУРГІЇ МАСОВИХ ФОРМ РОБОТИ 16 2.1. Масові свята, театралізовані дійства в Древній Греції і Древньому Римі 16 2.2. Театралізовані масові свята Середньовіччя і Відродження 21 2.3. Масові свята на Русі 28 2.4. Радянські масові свята 33 2.5. Сучасний стан драматургії масових форм роботи 40 ВИСНОВКИ 43 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46 Мета курсової роботи розглянути основні історичні періоди розвитку драматургії масових форм роботи та виділити основні сучасні особливості в цій галузі. Предметом курсової роботи є детальний розгляд всіх періодів історичного розвитку драматургії масового свята та видовища. Об’єктом курсової роботи є конкретизація особливостей драматургії масового свята як в історичному контексті так і в сьогоденні. Хронологічні рамки в курсовій роботі сягають найдавніших часів зародження цивілізації, а саме до Древньої Греції та Риму і доходять до наших днів. Літературна база курсової роботи будується в основному на працях російських дослідників, таких як Гребенюк В.П. Публічні видовища петровського часу і їхній зв'язок з театром, 1976 року; Вершковський Е.В. Режисура масових видовищ, 1977 року; Генкін Д.М. Масові свята, 1987 року; Туманов І.М. Режисура масового свята і театралізованого концерту, 1976 року; Шубіна І.Б. Організація дозвілля і шоу програм, 2004 року; Чечетін А.І. Основи драматургії театральних видовищ, 1981 року. Також можна виділити деяких українських дослідників даного питання. Це, насамперед, Горбов А.С. Режисура видовищно-театралізованих заходів, 2004 року; Зайцев В.П. Режисура естради та масових видовищ, 2003 року та Обертинська А.П. Історія масових свят, 1992 року. Структурно робота складається зі вступу, двох частин, висновків та використаної літератури.

Організація рекламної діяльності на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність, види та зміст рекламної діяльності підприємства 7 1.2. Методичні підходи до організації рекламної діяльності підприємства 15 1.3. Особливості рекламування друкованих ЗМІ 27 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 34 2.1. Стан ринку друкованих автомобільних видань в Україні 34 2.2. Оцінка маркетингу ТОВ «Назва» 47 2.3. Практика організації рекламної діяльності друкованого видання 57 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 76 3.1. Програма маркетингового дослідження друкованого видання 76 3.2. Медіаплан та медіабюджет рекламної кампанії друкованого видання 87 3.3. Бенчмаркінг рекламної діяльності 94 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107 ДОДАТКИ 113

1. Критерії редакторської оцінки авторського оригіналу технічного видання

1. Критерії редакторської оцінки авторського оригіналу технічного видання 2 Вступ 2 Основна частина 3 Висновки 9 2. Види ілюстраційних матеріалів у технічній літературі та їх зв’язок з текстом 11 Вступ 11

Сучасні реферативні видання в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕВОЛЮЦІЇ РЕФЕРУВАННЯ 5 1.1. Поняття про реферати та реферування 5 1.2. Еволюція концепцій наукового реферування 6 1.3. Наукові основи реферування 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕФЕРАТИВНИХ ВИДАНЬ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ 14 2.1. Становлення та розвиток українських реферативних видань 14 2.2. Сучасні реферативні видання України 18 2.3. Досвід автоматизації реферування 31 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ 42

Економічна теорія. Варіант 2

2. Кондитерська фабрика може випускати певний гатунок цукерок і тортів. Варіанти спільного випуску цих продуктів при фіксованих витратах на ресурси відображені на графіку: Яка альтернативна вартість збільшення виробництва цукерок з 4 до 7 тон? Якщо удосконалити випуск цукерок у 2 рази, як буде виглядати крива виробничих можливостей? Як зміниться альтернативна вартість виробництва цукерок? 5. Готується видання книги, орієнтовна ціна якої 15 грн. Постійні витрати на видання (редагування, оформлення, набір, управлінські витрати, оренда тощо) складуть 200 тис. грн. Змінні витрати на 1 екземпляр (папір, обкладинка, переплетні роботи, типографські витрати, збут) - 8 грн. Розрахуйте, при якому тиражі видання буде беззбитковим? 6. На основі даних Державного бюджету України за поточний рік дайте аналіз його структури. 7. До якого виду безробіття відноситься кожна з перерахованих ситуацій: Список використаної літератури

Законодавча база функціонування банківської системи України. Правові основи видання позик

1. Законодавча база функціонування банківської системи України. Проблематика і тенденції в її розвитку 3 2. Правові основи видання позик 12 Література 16

Подіумна пластика як засіб втілення дефіле (організація та режисура показу мод)

ВСТУП 3 Розділ І. Теоретичні основи вивчення подіумної пластики як засобу дефіле 6 1.1. Історія зародження та розвитку дефіле 6 1.2. Стан, проблеми та перспективи розвитку дефіле 7 Розділ 2. Методика розвитку подіумної пластики 11 2.1. Особливості виконання дефіле 11 2.2. Підготовка до дефіле 14 2.3. Вправи з розвитку подіумної пластики 19 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31