институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз ринку хлібопродуктів

Каталог пособий и учебных материалов | Психология гендерная | Курсовая | Страниц: 18 | Год: 2008 | Размер: 53 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз ринку хлібопродуктів

Вступ 3
Аналіз ринку хлібопродуктів 4
Висновки 18
Список літератури 19
Cмотрите также:
РЕІНЖИНІРИНГ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи реінжинірингу 6 1.1. Поняття реінжинірингу 6 1.2. Необхідність впровадження реінжинірингу 15 1.3. Створення структури реінженірингу 21 Розділ 2. Особливості реінжинірингу бізнес-процесів операцій в Україні 28 2.1. Правові аспекти здійснення інноваційної діяльності 28 2.2. Реінжиніринг як омолодження бізнес-процесів на підприємствах України 42 2.3. Проблеми впровадження реінжинірингу на українських підприємствах 48 Розділ 3. Впровадження реінжинірингу організаційної структури управління на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 56 3.1. Загальна характеристика діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 56 3.2. Комплексне дослідження та аналіз системи організаційного управління на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 70 3.3. Методика застосування реінжинірингу організаційної структури на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 79 3.4. Реінженіринг системи організаційного управління на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 87 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98 Список використаної літератури 102 додатки 110

Розробка маркетингової стратегії виходу фірми на зовнішній ринок. Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Стратегії маркетингу виходу фірми на зовнішній ринок 6 1.1. Маркетинг в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 6 1.2. Суть міжнародного маркетингу 15 1.3. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 22 1.4. Процес планування ринкової стратегії фірми 24 1.5. Напрямки маркетингової стратегії 32 1.6. Особливості стратегії росту малих, значних і середніх фірм 36 Розділ ІІ. Стратегії маркетингу виходу Новоукраїнського комбінату хлібопродуктів на зовнішній ринок 42 2.1. Загальні відомості про Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів 42 2.2. Конкурентоспроможність продукції Новоукраїнського комбінату хлібопродуктів 45 2.3. Продукція комбінату 49 2.4. Маркетингова стратегія виходу Новоукраїнського хлібокомбінату на зовнішній ринок 56 Розділ ІІІ Шляхи вдосконалення та перспективи розвитку підприємства 71 Висновки 90 Список використаних джерел 93 Додатки 95

АНАЛІЗ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Вступ 3 Розділ 1. Сутність і зміст стратегії діяльності на підприємстві 5 1.1. Особливості стратегічного планування 5 1.2. Планування реалізації стратегії підприємства 10 РОЗДІЛ 2. Особливості стратегії діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 14 2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 14 2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 17 2.3. Планування асортименту та обсягу продукції 23 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення планування і прогнозування на підприємстві 26 ВИСНОВКИ 33 Список використаної літератури 36

Управління товарними запасами підприємства, як складової здійснення зовнішньоекономічної діяльності

Розділ 1. Економічна сутність управління товариними запасами торговельного підприємства 1.1. Склад товарних запасів торговельного підприємства 1.2. Основні показники стану товарних запасів підприємства Розділ 2. Стан управління товарними запасами на ВАТ „Ужгородський завод хлібопродуктів” 2.1. Організаційно-економічна характеристика ВАТ “Ужгородський завод хлібопродуктів” та основі результати його діяльності 2.2. Стратегія управління товарними запасами на ВАТ “Ужгородський завод хлібопродуктів” 2.3. Аналіз управління товарними запасами на підприємстві Розділ 3. Вдосконалення управління товарними запасами на ВАТ „Ужгородський завод хлібопродуктів” за допомогою ПЕОМ 3.1. Нормування та планування товарних запасів на підприємстві за допомогою ПК 3.2. Удосконалення контролю за утворенням товарних запасів Висновки та пропозиції Список літератури

СТРАТЕГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Сутність і зміст стратегії діяльності на підприємстві 5 1.1. Особливості стратегічного планування 5 1.2. Планування реалізації стратегії підприємства 10 РОЗДІЛ 2. Особливості стратегії діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 14 2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 14 2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 17 2.3. Планування асортименту та обсягу продукції 23 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення планування і прогнозування на підприємстві 26 ВИСНОВКИ 33 Список використаної літератури 36 ДОДАТКИ 38 Додаток А 38 Додаток Б 41 Додаток В 44 Додаток Г 46

ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Вступ 3 Розділ 1. Сутність і зміст стратегії діяльності на підприємстві 5 1.1. Особливості стратегічного планування 5 1.2. Планування реалізації стратегії підприємства 10 РОЗДІЛ 2. Особливості стратегії діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 14 2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 14 2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 17 2.3. Планування асортименту та обсягу продукції 23 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення планування і прогнозування на підприємстві 26 ВИСНОВКИ 33 Список використаної літератури 36 ДОДАТКИ 38 Додаток А 38 Додаток Б 41 Додаток В 44 Додаток Г 46

Запровадження стратегічного планування на підприємстві

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6 1.1. Планування як функція управління підприємством 6 1.2. Особливості стратегічного планування 18 1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24 1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29 РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37 2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37 2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42 2.3. Планування процесу виробництва 52 2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57 2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67 ВИСНОВКИ 78 Список використаної літератури 82 ДОДАТКИ 85

Запровадження стратегічного планування на підприємстві

Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85


Планування діяльності підприємства громадського харчування

Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст планування на підприємствах громадського харчування 5
РОЗДІЛ 2. Особливості планування ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 14
2.1. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 14
2.2. Планування процесу виробництва 22
2.3. Планування асортименту та обсягу продукції 25
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення планування на підприємстві 27
ВИСНОВКИ 35
Список використаної літератури 38
ДОДАТКИ 40

ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ І ПРОГНОЗУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Економічна сутність і зміст фінансового планування та прогнозування на підприємстві 6 1.1. Економічна необхідність та зміст фінансового планування та прогнозування на підприємстві 6 1.2. Фінансовий план як основний стратегічний інструмент фінансового планування та прогнозування 22 1.3. Суть і зміст платіжного календаря, порядок його розробки 33 РОЗДІЛ 2. Особливості планування і прогнозування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42 2.1. Особливості фінансового планування і прогнозування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42 2.2. Аналіз фінансового планування і прогнозування процесу виробництва 53 2.3. Аналіз фінансового планування і прогнозування асортименту та обсягу продукції 63 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення реформування системи фінансового планування і прогнозування на підприємстві 66 ВИСНОВКИ 81 Список використаної літератури 86 ДОДАТКИ 89