институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Інтерв’ю: основні принципи професійного спілкування журналіста

Каталог пособий и учебных материалов | Гражданская оборона | Диплом | Страниц: 77 | Год: 2008 | Размер: 76 кб. | Стоимость: 250 грн. | Смотреть | Купить

Інтерв’ю: основні принципи професійного спілкування журналіста

Вступ 2
Розділ І. Інтерв’ю як жанр журналістики. 7
1.1. Інтерв’ю як жанр журналістики. 7
1.2. Різновиди інтерв’ю. 17
1.3. Форми організації інтерв ю. 21
Розділ ІІ. Професійне спілкування журналіста. 30
2.1. Професійне спілкування журналіста. 30
2.2. Інтерв’ю: більше ніж питання і відповіді. 34
2.3. Техніка психологічного інтерв’ю. 39
2.4. Професійно-етичні якості журналіста. 43
Розділ ІІІ. Етичне регулювання журналістської діяльності. 47
3.1. Про вік журналістської моралі. 47
3.2. Службова етика. 52
3.3. Кодекс, як механізм саморегуляції в журналістських суспільствах. 57
3.4. Ціннісно - етичне регулювання журналістської діяльності в Україні. 61
Висновки 71
Список використаної літератури 75

Cмотрите также:
СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Поняття професійного спілкування 5 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Інформаційно-аналітична діяльність журналіста

Вступ 3 1. Етапи аналітико-інтегруючої праці журналіста 4 2. Аспекти творчої діяльності журналіста 6 3. Типи аналізу в журналістиці 11 3.1. Пряма аналітична дія 11 3.2. Коментування 14 3.3. Аналіз у вигляді викладу логічного чи хронологічно-послідовного ланцюжка подій 16 3.4. Відтворення ходу власної думки 17 3.5. Інтерв'ю та посилання (цитати). 19 Висновок 21 Список літератури 22

Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах

ВСТУП 4 Розділ 1. Психолого-педагогічні особливості ведення професійного спілкування 1.1. Поняття професійного спілкування 7 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 10 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 11 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 14 Розділ 2. Психологічні закономірності професійного спілкування в системі спілкування “педагог-інтегрована група” 17 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 17 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 20 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 21 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 24 2.4.1. Стеріотипізація, проекція, ідентифікація, емпатія і рефлексія в професійному спілкуванні 25 РОЗДІЛ 3. Практична частина. Тренінг ефективного професійного спілкування в систем “педагог - інтегрована група” 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Мовна особистість (особливість) журналіста

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Поняття мовної особистості 5 1.2. Характеристики мовної особистості 7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЖУРНАЛІСТА 11 2.1. Журналістська інформація й людина, її що представляє 11 2.2. Сутність та основні характеристики мовної особистості журналіста 19 2.2. Аналіз особливостей мовлення ведучих інформаційних 22 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЖУРНАЛІСТА 28 3.1. Проблема мовної культури майбутнього журналіста 28 3.2. Підвищення ефективності мовної культури журналіста 32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38

Ділове спілкування

Назва роботи Ділове спілкування Розділ Ділове спілкування Вид роботи Контрольна Кількість сторінок 15 Ціна 0 Зміст Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 4 а) Загальна ціль спілкування 4 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 5 2. Види ділового спілкування 6 а) Прийом на роботу та інтерв’ю 6 б) Ділова бесіда 7 в) Дисциплінарне зауваження 10 г) Звільнення з роботи 10 3. Форма спілкування 11 а) Колективне спілкування 11 б) Індивідуальне спілкування 12 Висновки 14 Література: 15

Використання соціологічного інтерв’ю в соціальній роботі в будь якій країні

Вступ 3 1. Інтерв’ю – як усний вид опитування 4 2. Основні етапи організації та проведення 7 соціологічного інтерв’ю 7 3. Види інтерв’ю, необхідних для соціальної роботи 11 Висновок 16 Список використаної літератури 18

Стилі спілкування у професійній діяльності

1. Спілкування – як важливий чинник життя 2 2. Стилізація професійного спілкування 6 Список використаної літератури 14

Лінгвістичні особливості текстів-інтерв ю

Зміст Вступ 3 Розділ І. Інтерв‘ю як жанр публіцистичного стиля мовлення 6 1.1 Жанр інтерв‘ю в сучасній газеті 6 2.2 Інтерв‘ю як жанровий різновид діалогу 8 Розділ ІІ. Комунікативно-прагматичний аспект дослідження текстів інтерв’ю в сучасній пресі 13 1.1 Жанрова характеристика текстів-інтерв‘ю 13 1.2 Прагматичний аспект інтерв’ю в пресі 15 1.3 Специфіка тектів-інтерв‘ю 16 Розділ ІІІ. Структурні особливості текстів інтерв’ю 18 3.1 Композиція та стандартні засоби вираження в текстах-інтерв‘ю 18 3.2 Комунікативні блоки та мовленнєві акти в текстах-інтерв‘ю 20 3.3 Стилістичні засоби текстів інтерв’ю в сучасній пресі 22 Висновки 25 Список використаних джерел та літератури 27

Типологія спілкування: типи, функції, проблеми, компоненти психотехніка

Вступ 3 1. Сутність та значення спілкування 4 2. Види спілкування 8 3. Основні типи, принципи та суперечності спілкування. 11 4. Механізми спілкування 15 Висновки 18 Список використаної літератури 20

СТИЛІ СПІЛКУВАННЯ ТА ЇХ ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ

Вступ.....................................................................................................................3 1. Сучасні підходи до психологічного вивчення стилів спілкування.............4 2. Традиційний підхід до стилів спілкування....................................................8 3. Стилі педагогічного професійного спілкування.........................................10 Висновки..............................................................................................................13 Використана література......................................................................................14