институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Комплексне дослідження ринку

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Курсовая | Страниц: 14 | Год: 2008 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Комплексне дослідження ринку

1. Комплексне дослідження ринку 3
2. Комплексне дослідження ринку транспортних послуг 11
Список використаної літератури: 15
1.
1. Комплексне дослідження ринку 3
2. Комплексне дослідження ринку транспортних послуг 11
Список використаної літератури: 15
1.
Cмотрите также:
Комплексне дослідження ринку

План 1. Дослідження поведінки покупців на споживчому ринку. 2. Моделювання купівельної поведінки організації-споживача. 3. Аналіз ринкових можливостей підприємства. 4. Сегментація ринку і позиціонування товару.

Комплексне дослідження ринку пива

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Розгляд теоретичних засад комплексного дослідження ринку 5 1.1 Дослідження поведінки покупців на споживчому ринку 5 1.2 Моделювання купівельної поведінки організації-споживача 12 1.3 Аналіз ринкових можливостей підприємства 18 1.4 Сегментація ринку і позиціонування товару 23 Розділ 2. Аналіз та дослідження ринку пива в Україні та світі 31 2.1 Сучасний стан світового ринку пива: обсяги виробництва, основі виробники, сучасні тенденції 31 2.2 Сучасний стан ринку пива в Україні 35 2.3 Основні виробники на ринку пива в Україні 41 2.4 Нормативно-правове регулювання ринку пива в Україні 45 Розділ 3. Тенденції розвитку ринка пива в Україні 46 3.1 Прогноз споживання пива в Україні 46 3.2 Прогноз виробництва та просування пива 47 3.3 Споживацькі переваги 48 3.4 Експорт зростає — імпорт скорочується 50 Висновки 53 Список використаної літератури 55

Контрольна робота маркетинг

1. КОМПЛЕКСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ І ЙОГО ОСНОВНІ НАПРЯМКИ 3 2. ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 14 ЛІТЕРАТУРА 25

Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку

ВСТУП 3 1. ПРОЦЕС МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 7 3. ПРОЕКТ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 11 4. ВИКОНАВЦІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 16 ВИСНОВОК 18 ЛІТЕРАТУРА 19

Дослідження ринку туристичних послуг України та м. Києва зокрема з використанням методик маркетингового дослідження

Вступ 3 1. Методологія маркетингових досліджень 5 2. Характеристика туристичного ринку 6 3. Споживачі туристських послуг 10 4. Сегментування туристичного ринку 13 5. Асортимент послуг туристичного ринку 14 6. Дослідження динаміки і структури ринку туристичних послуг 16 7. Готельний бізнес України, як передумова розвитку туристичного ринку 19 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30-32

Маркетингове дослідження телевізорів Березка

1. Визначення предмета дослідження і збір вихідних даних 3 2. Дослідження товару 5 3. Визначення місткості ринку 12 4. Сегментація ринку 15 5. Позиціювання товару на ринку 24 6. Розробка маркетингової стратегії 26 7. Дослідження кон’юнктури ринку 28 8. Вибір стратегії ціноутворення 30 9. Формування каналів збуту і системи руху товарів 32 10. Розробка рекламної програми 34 11. Бюджет реалізації маркетингової програми 36 Список літератури 37

Проведення маркетингового дослідження ринку товарів і послуг власними силами

Вступ 3 Розділ 1. Основні напрями комплексного дослідження ринку 4 1.1. Фактор мікро та макросередовища, де працює даний підрозділ 4 1.2. Сегментування ринку та позиціювання товарів 7 1.3. Конкурентна спроможність товарів 10 1.4. Методи просування товарів на ринку 11 Розділ 2. Дослідження товарної політики підприємства 14 2.1. Визначення конкурентної спроможності товару (ранговий метод) 14 Висновки 18 Література 22

Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичне обгрунтування проведення дослідження цільового ринку підприємства 5 1.1 Етапи та методи дослідження цільового ринку підприємства 5 1.2 Сегментація ринку як головний етап аналізу цільового ринку підприємства 9 1.2.1 Принципи сегментації ринку 9 1.2.2 Причини проведення досліджень та аналізу цільового ринку підприємства 13 Розділ ІІ. Організація проведення дослідження цільового ринку на прикладі туристичної фірми «Лайт» 21 2.1 Коротка характеристика господарської діяльності туристичної фірми «Лайт». 21 2.2 Вибір цільового ринку туристичної фірми «Лайт» 23 Висновки 35 Література 37

Дослідження ринку миючих засобів в Україні

Вступ3 1. Поняття, види і особливості ринку миючих засобів3 2. Дослідження ринку миючих засобів в Україні9 Рис. 1. Виробництво мила в Україні11 3. Дослідження динаміки мийних засобів в м. Дніпропетровську17 Список використаних джерел22

Товарознавчі аспекти дослідження ринку йогуртів

ВСТУП 3 1. Загальні методологічні підходи до дослідження ринку споживчих товарів 2. Аналіз ринку кисломолочних товарів в Україні 5 3. Оцінка якості та конурентоспроможності йогуртів на споживчому ринку 30 4. Актуальні завдання по формуванню ринку кисломолочних напоїв в Україні 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48 ДОДАТКИ 53