институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Взаємодія школи і батьків як умова ефективності соціально-педагогічної роботи у закладах середньої освіти

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 35 | Год: 2008 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Взаємодія школи і батьків як умова ефективності соціально-педагогічної роботи у закладах середньої освіти

Вступ 3
1. Становлення та розвиток сім’ї як суспільного інституту 5
2. Співпраця вчителів, батьків і громадськості у вихованні дітей 12
2.1. Виховна функція сім’ї 12
2.2. Форми співробітництва школи і сім ї у вихованні дітей 15
2.3 Основні питання спільної роботи родини й школи 20
2.4. Принципи гуманістичної педагогіки 25
3. Індивідуальна робота школи з батьками 27
Висновки 32
Список використаної літератури 34

Cмотрите также:
Педагогічна просвіта батьків в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів

Вступ 3 Розділ І. Педагогічна культура батьків як важлива умова ефективного навчально–виховного процесу 6 1.1 Особливості методів педагогічної роботи з батьками 6 1.2 Залучення батьків до навчально-виховної роботи закладу 9 Розділ ІІ. Методологічні особливості педагогічної роботи з батьками 16 2.1 Основні форми педагогічної просвіти батьків 16 2.2 Програма батьківського всеобучу 18 Висновки 28 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 32

Соціально-педагогічна діяльність з дітьми-інвалідами

Вступ 2 1. Напрями соціально-педагогічної діяльності в шкільних закладах де є діти з особливими потребами 5 1.1. Основні засади інтеграції дітей-інвалідів у сфері освіти 5 1.2. Стан освіти і фахової підготовки інвалідів у нашій країні 7 1.2.1. Дошкільна і шкільна освіта 7 1.2.2. Професійно-технічна освіта та підготовка до навчання у вищих навчальних закладах 9 1.3. Захист прав дітей-інвалідів 11 2. Аналіз досвіду соціально-педагогічної діяльності з дітьми-інвалідами 13 2.1. Інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 13 2.2. Досвід Львівської школи № 95 з адаптації до навчання дітей із вадами слуху 17 2.3. Рекомендації стосовно вдосконалення освіти і фахової підготовки дітей-інвалідів 21 2.3.1 Заходи загального характеру спрямовані на удосконалення освіти і фахової підготовки інвалідів 21 2.3.2. Заходи щодо вдосконалення шкільної освіти дітей-інвалідів 23 2.3.3. Заходи щодо вдосконалення професійно-технічної освіти підлітків-інвалідів 24 Висновки 25 Список літератури 27

О.А Захаренко засновник авторської школи - творець оригінальної педагогічної системи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУЧАСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АВТОРСЬКИХ ОСВІТНІХ ШКІЛ В УКРАЇНІ 5 1.1 Дослідження розвитку авторських освітніх шкіл в Україні 5 1.2 Авторська школа академіка О.А.Захаренка 11 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ О.А.ЗАХАРЕНКА 17 2.1 Педагогічна робота О.А.Захаренка у Сахнівській школі 17 2.2 Інноваційний виховний метод у діяльності Сахнівської середньої школи 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Проблеми фінансування середньої освіти в Україні

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Проблеми і перспективи розвитку середньої освіти в Україні 5 1.1. Управління освітою 6 1.2. Підвищення якості й доступу до освіти 15 Розділ 2. Проблеми фінансування середньої освіти в Україні 25 2.1. Загальна середня освіта - пріоритетний напрям державної політики України 25 2.2. Пошук альтернативних шляхів фінансування середньої освіти через фандрайзінг та побудову партнерських відносин 32 Висновки 38 Список використаної літератури 42

Підвищення ефективності викладання основ економіки а закладах середньої освіти України

Вступ 3 1. Основні завдання економiчної освiти в загальноосвiтнiй школi в умовах сучасної України 6 2. Розвиток змiсту i методики навчання в галузi економiчної освiти в школi 10 3. Удосконалення навчально-методичної бази i пiдготовки кадрiв економічної освiти школи 15 3.1. Вдосконалення навчально-методичної бази економічної освіти в середній школі 15 3.2. Особливості й перспективи підготовки майбутніх вчителів-економістів у ВНЗ України 29 Висновки 42 Список літератури 44

Теоретичні основи соціальної роботи у закладах системи освіти + ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Вступ с. 2 – 7 1. Характеристика системи освіти в Україні с. 8 – 22 2. Зміст та напрямки соціальної роботи в закладах системи освіти в Україні с. 23 – 42 Висновки с. 43 – 48 Список використаної літератури с. 49 –51

Теоретичні основи соціальної роботи у закладах системи освіти

Вступ 2 1. Характеристика системи освіти в Україні 8 2. Зміст та напрямки соціальної роботи в закладах системи освіти в Україні 23 Висновки 43 Список використаної літератури 49

СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ЗОШ 6 1.1 Сутність, мета, завдання художньо-творчої діяльності на уроках образотворчого мистецтва 6 1.2 Специфіка організації творчої діяльності учнів в ЗОШ 8 РОЗДІЛ 2. СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ 12 (НА ПРИКЛАДІ ХУДОЖНЬОЇ ШКОЛИ) 12 2.1. Організаційно-педагогічні особливості здійснення образотворчої діяльності в системі позашкільної освіти 12 2.2. Характеристика різновидів художньо-творчої роботи в позашкільних закладах художньо-естетичного напрямку 14 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК 32

Етичні засади соціально-педагоічної роботи соціального педагога

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні засади соціально-педагогічної роботи 5 1.1 Наукові підходи до визначення етичних засад соціально-педагогічної роботи 5 1.2 Аналіз нормативно-правової документації щодо дотримання етичних засад соціально-педагогічної роботи 8 Розділ 2. Особливості дотримання соціальним педагогом етичних засад під час роботи в ЗНЗ 12 Розділ 3 Професійна етика соціального педагога: суть, зміст, функції 19 3.1 Специфіка моральних відношень у соціально-педагогічній діяльності 19 3.2 Етика відношення соціального педагога до своєї праці 21 3.3 Педагогічний такт як особлива форма функціонування соціально-педагогічної моралі 24 Висновки 28 Список використаних джерел 30

Соціально-педагогічні умови профілактики наркоманії в загальноосвітніх закладах

Вступ 2 РОЗДІЛ 1. Соціально-педагогічні умови профілактики наркоманії в загальноосвітніх закладах 4 1.1 Визначення основних понять у сфері наркотичної залежності 4 1.2 Методологія соціально-педагогічної роботи з метою профілактики наркоманії 6 1.3 Соціально-педагогічні умови ефективної профілактики наркоманії серед молоді 20 РОЗДІЛ 2. Дослідження динаміки розвитку профілактики наркоманії як частини виховної роботи та профілактичний тренінг 28 2.1 Проблема профілактики наркоманії у виховній роботі 28 2.2 Аналіз отриманих результатів 29 2.3 Тренінг Профілактика наркоманії у підлітків 33 Висновки 40 Список використаних джерел 41