институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетингове дослідження ТОВ „СІТ”

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Курсовая | Страниц: 72 | Год: 2008 | Размер: 149 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингове дослідження ТОВ „СІТ”

1.Аналіз макромаркетингового середовища ТОВ „СІТ” 3
2.Аналіз мікро маркетингового середовища ТОВ „СІТ”6
3.Проведення SWOT- аналізу ТОВ „СІТ” 27
4.Визначення цілей дослідження 33
5.Розробка пошукових питань 39
6.Аналіз джерел вторинної інформації 44
7.Опис методології 47
8.Розробка анкети 51
9.Проведення опитування і розробка результатів 55
Список літератури 70

Cмотрите также:
Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" (Маркетингове дослідження підприємств ЖКГ)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ЖУ "Південне ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд") 5 2. Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 10 3. Шляхи покращення діяльності ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

Вступ 2 1. Процес маркетингового дослідження 3 2. Постановка проблеми маркетингового дослідження 6 3. Проект маркетингового дослідження 10 4. Виконавці маркетингових досліджень 15 Висновок 17 Література 18 Практичне маркетингове дослідження 19 Маркетингове дослідження проведемо за допомогою таких методів як опитування та анкетування… Додатки 22

Маркетингове дослідження ринку теплоенергетики (на матеріалах ТЕЦ-5)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ТЕЦ-5) 4 2. Маркетингове дослідження ринку діяльності ТЕЦ-5 (теплоенергетика) 18 3. Шляхи покращення маркетингової діяльності ТЕЦ-5 24 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)

ЗМІСТ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ 2 2.1. Резюме компанії: товар, конкуренти, стратегія збуту, канали разподілу, цінова політика, позиціонування, основні проблеми 2 2.2. Пропозиція по виходу на ринок з новим товаром 6 2.3. Перше маркетингове дослідження: результати анкетування 6 2.4. Друге маркетингове дослідження: фокус-группа 9 2.5. Третє маркетингове дослідження: експеримент 10 ВИСНОВОК 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13 Додаток А. АНКЕТА 15

Маркетингове дослідження товару

Вступ 3 I. Теоретичні основи маркетингового дослідження 4 1.1 Поняття маркетингу та його значення в економіці 4 1.2 Методи маркетингового дослідження 7 II Маркетингове дослідження товару (парфуми) 13 2.1 Дослідження ринку парфумів в Україні та закордоном 13 2.2 Перспективи розвитку ринку парфумерних виробів в Україні 18 2.3 Розрахунок коефіцієнту конкурентоспроможності парфумерних виробів 20 2.4 Дослідження товару методом анкетування 23 Висновки 28 Література 30

Маркетингове дослідження якості послуг житлово-комунальних послуг (на прикладі підп)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження 5 2. Маркетингове дослідження якості послуг ЖКГ 9 3. Шляхи покращення якості послуг ЖКГ 14 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25

Маркетингове дослідження комерційної реклами

ВСТУП…………………………………………………………….3 1. Розробка концепції маркетингового дослідження ………….6 1.1. Визначення проблеми фірми і цілі маркетингового дослідження ……………………………………………………………6 1.2. Структуризація проблеми і побудова моделі основних причинно-наслідкових зв язків ……………………………………...10 Розділ 2. Маркетингове дослідження на підприємстві ……...15 2.1. Формулювання робочої гіпотези …………………………15 2.2. Розробка програми дослідження …………………………17 2.3. Кабінетні дослідження і аналіз вторинної інформації ….17 2.4. Планування польових досліджень ………………………..18 2.5. Формування вибірки ………………………………………20 2.6. Анкета яка розроблена для дослідження ………………..21 Розділ 3. Результати дослідження …………………………….26 3.1. Інструменти збору первинних даних …………………….26 3.2. Дані підготовлені до обробки …………………………...26 3.3. Складання результативних таблиць та графіків по кожному питанню ……………………………………………………27 Висновки та пропозиції ………………………………………..30 Список використаної літератури ……………………………...36

Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми

СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Назва на світовому ринку безалкогольних напоїв 13 2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Назва 15 3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21 3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21 3.2. Дослідження діяльності компанії Назва в Україні 24 ВИСНОВКИ 28 РЕКОМЕНДАЦІЇ 30 РЕЗЮМЕ 31 ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32 КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33 ДОДАТКИ 34 ІЛЮСТРАЦІЇ 38

Маркетингове дослідження практика

ВСТУП………………………………………………………………………..……...3 РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ………………………………….5 1.1. Дослідження проблем та перспективи розвитку готельного бізнесу……….5 1.2. Дослідження ситуації на ринку на ринку готельних послуг……………….10 1.3. Дослідження споживачів послуг підприємства……………………………..15 1.4. Дослідження конкурентів…………………………………………………….21 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА (готель) 25 2.1. Характеристика маркетингової продуктової політики підприємства……..25 2.2. Характеристика маркетингової цінової політики підприємства…………..28 2.3. Характеристика маркетингової збутової політики підприємства…………31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37

Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)

СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Coca-Cola на світовому ринку безалкогольних напоїв 13 2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Coca-Cola 15 3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21 3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21 3.2. Дослідження діяльності компанії Coca-Cola в Україні 24 ВИСНОВКИ 28 РЕКОМЕНДАЦІЇ 30 РЕЗЮМЕ 31 ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32 КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33 ДОДАТКИ 34 ІЛЮСТРАЦІЇ 38