институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Прикметникові синоніми у поетичних творах Ліни Костенко

Каталог пособий и учебных материалов | Психология социальная | Реферат | Страниц: 32 | Год: 2008 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Прикметникові синоніми у поетичних творах Ліни Костенко


Вступ 3
Розділ І. Ліна Костенко – берегиня української літератури 5
Розділ ІІ. Сутнісні характеристики синонімів в українській мові 11
Розділ ІІІ. Специфіка використання прикметникових синонімів у поезії Л. Костенко 17
Висновки 29
Список використаної літератури 31

Cмотрите также:
Творчість Ліни Костенко як невичерпне джерело української фразеології

Вступ 3 1. Поняття та класифікація фразеологізмів в українській мові. 4 2. Фразеологія історичних творів Ліни Костенко. 19 3. Фразеологія любовної лірики Ліни Костенко. 33 Висновок 35 Список використаної літератури 36

Односкладні називні речення в поезіях Ліни Костенко

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Формально-синтаксичний аспект простого речення 7 1.1. Просте речення як монопредикативна одиниця 7 1.2. Особливості односкладних речень 11 1.3. Загальна характеристика номінативних (називних) речень 13 Розділ 2. Односкладні називні речення в поезіях Ліни Костенко 16 2.1. Особливості функціонування іменника як головного члена називного речення у філософському і логічному аспектах 16 2.2. Особливості називних речень в ономасіологічному та семасіологічному аспектах в творах Л. Костенко 17 2.3. Питання про головний член називного речення в поезіях Л.Костенко 18 2.4. Другорядні члени у структурі називних речень в творах Л. Костенко 20 2.5. Функціонально-семантичні вияви називних речень в поезіях Л. Костенко 21 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додатки 30

Іменники з темпоральним значенням у творчості Ліни Костенко

ЗМІСТ ВСТУП І. Іменники темпорального значення в поетичному дискурсі Л. Костенко ІІ. Темпоральні антонімічні біноми у поетичному словнику Ліни Костенко ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Загальнолюдські цінності в поезії Ліни Костенко

Гуманістична творчість поетеси. 1. Пейзажна лірика Ліни Костенко 2. Зачаровуючі вірші про кохання а) одна з найбільших людських чеснот - пошанування батьків б) глибока віра у духовну силу українського народу 3. Кредо поетеси - залишатьсь назавжди людиною 4. Література

ВИВЧЕННЯ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Вивчення основних літературознавчих понять 6 1.1 Теоретичні аспекти вивчення літературознавчих понять 6 1.2 Поняття науково-критичного осмислення поетики 10 Розділ 2. Вивчення творчості українських поетів 16 2.1 Вивчення поезії Бориса Олійника 16 2.2 Вивчення поезії Дмитра Павличка 21 2.3 Вивчення поетики Ліни Жиленко та Ліни Костенко 25 Висновок 32 Список використаної літератури 34

Ліна Костенко - майстер ораторського мистецтва

1. Життя Ліни Костенко 3 2. “Дефект головного дзеркала”. 3 Література 12

Авторський мовний стиль Л.Костенко

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЛІНГВІСТИЧНІ І СВІТОГЛЯДНІ ПАРАМЕТРИ ПОЕТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ Л.КОСТЕНКО 6 1.1. Мовознавчі дослідження творчості Ліни Костенко 6 1.2. Мова художнього твору як факт і фактор національної культури 16 1.3. Поняття про авторський мовний стиль та його елементи 22 РОЗДІЛ 2. АВТОРСЬКИЙ МОВНИЙ СТИЛЬ Л.КОСТЕНКО ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ 29 2.1. Мовознавчий і літературознавчий аспекти авторського стилю Л.Костенко 29 2.2. Відбиття мистецького світогляду поезії Ліни Костенко 31 РОЗДІЛ 3. МОВНА ЕСТЕТИКА І ЛЕКСИЧНЕ БАГАТСТВО АВТОРСЬКОГО СТИЛЮ Л.КОСТЕНКО 39 3.1. Естетичне багатство слова у поетичному мовленні Л Костенко 39 3.2. Метафізична сила мовнопоетичного буття Ліни Костенко 43 3.3. Лексиологічні особливості космонімічної лексики в поезії Л.Костенко 50 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74 Новизна дослідження дипломної роботи полягає в тому, що конкретного аналізу мовного стилю Ліни Костенко в одній роботі ще не робив жодний дослідник, а лише торкалися цього питання у дослідженнях на інші теми. Мета роботи. Мета даної роботи полягає в тому, щоб істотно визначити відмінності та особливості авторського стилю Ліни Костенко на прикладі її творів. Поставлена в роботі мета конкретизується через вирішення таких завдань: 1. Описати головні дослідження мовного стилю та його елементів у творчості Ліни Костенко; 2. Виділити головні мовознавчі і літературознавчі аспекти мовного стилю Л. Костенко; 3. Визначити головні особливості світогляду Л. Костенко в її поезії; 4. Надати детальний опис естетичному багатству та метафізичній силі поетичної мови Л. Костенко; 5. Охарактеризувати лексикологічні особливості космонімічної лексики в поезії Л. Костенко. Методи дослідження полягають перш за все в характеристиці творів та їх подання читачу, в аналізі головних особливостей створення авторського стилю та тенденцій його розвитку, в наглядному розгляді прикладів авторського стилю Ліни Костенко. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: вступ, три розділи з підпунктами, висновки та використана література. В першому розділі дипломної роботи визначені головні лінгвістичні і світоглядні параметри поетичної творчості Ліни Костенко. В другому розділі характеризується більш суттєво авторський мовний стиль письменниці та його особливості. В третьому розділі надається детальний опис естетичного і лексичного багатства авторського стилю Л. Костенко. Теоретичне значення дипломної роботи являє собою докладний виклад всіх особливостей мовного стилю Ліни Костенко, що дозволяє складати наступні більш ретельні висновки щодо її творчості. Практичне значення дипломної роботи полягає у можливому застосуванні всіх розглянутих особливостей і досягнень відомої письменниці і поетеси новим поколінням українських літераторів, які на цьому підґрунті будуть зростати і вдосконалювати свою творчість.

Шляхи свідомого заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи проблеми заучування поетичних творів дітьми дошкільного віку 5 1.1. Роль поетичного слова у всебічному розвитку дошкільника 5 1.2. Особливості сприймання та заучування дошкільниками поетичних творів 10 1.3. Методика заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів 16 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота 26 2.1. Особливості розуміння запамятовування та відтворення дітьми 6-го року життя поетичних творів 26 2.2. Система роботи із заучування поетичних творів дітей 5 року життя 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38 Додатки 41

Характеристика синонімії у поетичній спадщині Максима Рильського

Зміст Вступ 3 II. Характеристика синонімії у поетичній спадщині Максима Рильського 5 II.1 Синонімія у сучасній лінгвістиці 5 II.2 Загальна картина синонімії у творах М. Рильського 8 II. 3. Синоніми та їх структура у творах Рильського 12 Висновки 22 Список умовних скорочень 23 Список використаної літератури 24

Використання в ліричних піснях художньо-поетичних засобів

Вступ 3 І. Роль і місце ліричної пісні в художній культурі українського народу 5 ІІ. Своєрідність використання художньо-поетичних засобів в різних жанрових різновидах ліричних пісень 10 2.1. Родинно-побутові пісні 10 2.2. Суспільно-побутові пісні 19 2.3. Танкові пісні 21 ІІІ. Аналіз використання художньо-поетичних засобів на прикладі окремих ліричних пісень 23 Висновки 27 Література 28