институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Майнові правовідносини батьків і дітей, інших членів сім'ї та родичів

Каталог пособий и учебных материалов | Право | Контрольная | Страниц: 22 | Год: 2000 | Размер: 31 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Майнові правовідносини батьків і дітей, інших членів сім'ї та родичів

Суть майнових правовідносин в сім'ї 3
Умови стягнення аліментів на дітей 4
Порядок та розмір стягнення аліментів на дітей 5
Участь батьків у додаткових витратах на утримання дітей 8
Зменшення розміру аліментів 9
Час, з якого присуджуються аліменти, та види заробітку, що підлягають облікові при відрахуванні аліментів 11
Види заробітку, з яких утримання аліментів не провадиться 13
Визначення заборгованості по аліментах 14
Обов'язки дітей щодо батьків 17
Аліментні обов'язки інших членів сім'ї та родичів 19
Права батьків і дітей на майно. Майнові правовідносини між батьками і дітьми 21

Cмотрите также:
Майнові правовідносини батьків і дітей

Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Загальна характеристика майнових правовідносин, що
виникають  у сім і..............................................................................5
Розділ 2. Майнові правовідносини батьків і дітей.........................................8
Розділ 3. Аліментні  правовідносини.............................................................14
Висновки...........................................................................................................31
Список використаної літератури....................................................................33
Додатки..............................................................................................................35


Права та обов’язки інших членів сім’ї та родичів

Вступ Розділ 1. Сімейні правовідносини. Особисті немайнові права та обов’язки інших членів сім’ї та родичів Розділ 2. Обов язок по утриманню інших членів сім ї та родичів Розділ 3. Права та обов’язки членів сім’ї та родичів по найму жилого приміщення Висновки Список використаної літератури

Майнові правовідносини подружжя, батьків і дітей

Вступ ..3
Розділ 1. Загальна характеристика майнових правовідносин що
виникла  у сім і.6
Розділ 2. Правовий режим майна подружжя.28
2.1. Право особистої приватної власності дружини чоловіка.28
2.2. Право спільної сумісної власності..38
2.3. Укладення шлюбного договору..57
2.4. Права та обов язки подружжя по взаємному утриманню....71
Розділ 3. Майнові правовідносини батьків і дітей....82
3.1. Майнові  права та обов язки батьків і дітей..82
3.2. Аліментні  правовідносини.....89
Висновки.113
Список використаної літератури..116
Додатки....122


Майнові правовідносини подружжя

Вступ 3 Майнові правовідносини подружжя 4 Висновки 12 Список використаних джерел 13

Гендерний аспект сімейного виховання

Вступ 3 1. Особливості сімейного виховання дитини 5 2. Гендерні особливості сімейного виховання 10 2.1 Вплив статі дітей на сприйняття батьків 10 2.2 Образ дітей різної статі у свідомості батьків 13 2.3 Гендерні особливості догляду за дітьми та спілкування з ними 14 2.4 Виховання дітей батьками різної статі 17 2.5 Ставлення дітей до матері і батька 19 Висновки 21 Література 25 Додаток А. Тест «Дівчата або хлопчики?», або Як ви виховуєте своїх дітей? 28 Додаток Б. Тест „РАRI” 30 Додаток В. Тест „Підлітки про батьків” 35

Правові відносини батьків і дітей

Вступ Правові відносини батьків і дітей Використана література

Вплив поведінки батьків на розвиток агресивності у молодших школярів

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти вивчення проблеми агресивності молодших школярів 5 1.1. Психологічні теорії агресивності 5 1.2. Прояви агресивної поведінки дитини 13 Розділ 2. Вплив поведінки батьків на формування агресивної поведінки дітей 6-10 років 21 2.1. Поведінка батьків - приклад виховання агресивності 22 2.2. Рекомендації щодо корекції агресивної поведінки дітей молодшого 25 шкільного віку 25 Висновок 40 Список використаної літератури 42

Взаємодія школи і батьків як умова ефективності соціально-педагогічної роботи у закладах середньої освіти

Вступ 3 1. Становлення та розвиток сім’ї як суспільного інституту 5 2. Співпраця вчителів, батьків і громадськості у вихованні дітей 12 2.1. Виховна функція сім’ї 12 2.2. Форми співробітництва школи і сім ї у вихованні дітей 15 2.3 Основні питання спільної роботи родини й школи 20 2.4. Принципи гуманістичної педагогіки 25 3. Індивідуальна робота школи з батьками 27 Висновки 32 Список використаної літератури 34

Психологічне консультування батьків по проблемам взаємовідносин з дітьми-підлітками

Вступ 3 1. Особливості психологічного консультування батьків 4 2. Форми психологічного консультування у роботі з батьками дітей-підлітків 10 Висновок 15 Література 16

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки Гіпотеза: стиль сімейного виховання, який, певною мірою, є результатом взаємодії індивідуально-типових особливостей емоційності батьків та дитини, в свою чергу впливає на прояви емоційності дитини, підтримуючи чи маскуючи їх, спричинюючи девіантну поведінку дитини. Для реалізації поставленої мети й перевірки вірогідності гіпотези необхідно вирішити такі завдання: 1. На підставі теоретико-методологічного аналізу літератури обґрунтувати підходи до дослідження проблеми девіантної поведінки у співвідношенні зі стилями сімейного виховання, розглянути структуру цих явищ, їх психологічний зміст та специфіку проявів. 2. Розробити комплекс діагностичних методик, релевантних меті та завданням дослідження; створити психодіагностичний інструментарій, спрямований на вивчення девіантної поведінки дітей та їх батьків як членів однієї сімейної системи. 3. Емпірично дослідити якісні показники емоційності, широкий спектр властивостей особистості, характеристики стилю сімейного виховання та співвідношення між ними. 4. Визначити типи емоційності (комбінації емоційних модальностей) дітей та їх батьків і вивчити можливі варіанти їх сполучень. 5. Дослідити прояви психологічних властивостей особистості, в тому числі акцентуйованих рис, у дітей – представників різних типів емоційності. 6. Виявити стилі сімейного виховання та їх специфіку в сім’ях дітей, які розрізняються за типом емоційності.