институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Реферат | Страниц: 36 | Год: 2008 | Размер: 78 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА 5
1.1. Особливості конкурентного середовища за М. Портером 5
1.2. Особливості вибору конкурентної стратегії 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «ДЕСНА» ТА СИЛИ КОНКУРЕНЦІЇ В ГАЛУЗІ 15
2.1. Характеристика ЗАТ «Десна» та контрагентів зовнішнього середовища 15
2.2. Аналіз конкурентного середовища 19
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ПО ПІДВИЩЕННЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАТ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ПИВЗАВОД «ДЕСНА» 28
3.1. Планування маркетингових заходів на ЗАТ “Десна” 28
3.2. Конкурентна цінова політика 31
ВИСНОВКИ 34
Перелік використаної літератури 35

Cмотрите также:
Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства

Вступ 2 1. Забезпечення високої конкурентоспроможності підприємства – невід’ємна частина зростання його економічного потенціалу 4 2. Дослідження конкурентоспроможності підприємства за 2 роки 13 2.1 Аналіз конкурентного середовища та факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби 13 2.2 Аналіз економічного розвитку підприємства на основі визначення сильних та слабких сторін 17 2.3 Характеристика випуску конкурентоспроможної продукції 22 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства 25 Висновки та пропозиції 34 Література 36 Додаток 1. Фінансова звітність ВАТ „...” за 2003 рік 38

Конкуренція, її види та роль у ринковій економіці

Вступ 3 1. Сутність конкуренції як основи ринкової економіки 5 1.2 Визначення поняття конкуренції 5 1.2 Сутність понять конкурентоспроможності та конкурентної переваги підприємства 8 2. Види та форми конкуренції в ринковій економіці та чинники, що впливають на силу конкурентної боротьби 14 2.1Види та форми конкуренції на ринку 15 2.2 Чинники, що впливають на силу конкурентної боротьби 21 3. Розвиток конкуренції в сучасних ринкових умовах 26 3.1 Проблеми конкурентоспроможності підприємств на українському ринку 26 3.2 Шляхи підвищення конкурентоспроможності українських підприємств в умовах ринку 28 Висновки 31 Література 34-35 Метою написання даної роботи є вивчення аспектів конкуренції та її видів в ринковій економіці. Предметом дослідження даної роботи є теоретичні аспекти дослідження проблеми конкуренції та її видів в ринковій економіці. Об’єктом дослідження даної роботи є аспекти конкуренції та її види в ринковій економіці. Методологічною базою проведення дослідження за даною темою роботи є наукові роботи провідних вітчизняних та зарубіжних вчених. В роботі було використано методи наукового дослідження - методи аналізу і синтезу, індукції та дедукції, гіпотези. Загальний обсяг курсової роботи – 35 сторінОК, з них обсяг текстової частини – 33 сторінКИ. Робота містить план, вступ, три розділи, висновки та літературу

Менеджмент транснаціональних компаній, як стратегія зовнішньоекономічної діяльності

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти управління транснаціональними компаніями 6 1. ТНК в системі сучасних міжнародних економічних відносин 6 2. Організаційні форми транснаціональної діяльності та їх особливості 16 3. Особливості стратегічного менеджменту ТНК у сфері зовнішньоекономічної діяльності 31 Розділ 2. Управління транснаціональною компанією 37 1. Загальна характеристика компанії 37 2. Управління фінансово-господарською діяльністю компанії 41 3. Аналіз конкурентного середовища та факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби 53 Розділ 3. Напрямки удосконалення управління діяльністю ТНК на українському ринку 63 1. Проблеми в управлінні фінансами компанії та шляхи їх вирішення 63 2. Шляхи підвищення конкурентоспроможності ТНК на українському ринку 69 Висновки 77 Література 81 Додаток А. Організація фінансового менеджменту в ТНК 87 Додаток Б. Дочірні компанії ВАТ „...” 88 Додаток В. Структура ТНК «...» 90 Додаток Г. Місія та цілі компанії 91

Особливості конкурентної боротьби на олігополістичному ринку диференційних благ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості конкурентної боротьби на олігополістичному ринку диференційних благ. 5 1. 1. Види конкурентної боротьби і її закономірності 5 1.2. Сутність та особливості олігополістичного ринку 13 1.3. Диференційні блага 17 Розділ 2. Аналіз діяльності провідних країн світу 22 2.1. Характеристика Бельгії. Стан олігополістичного ринку 22 2.2. Характеристика Німеччини. Стан олігополістичного ринку 24 Розділ 3. Аналіз діяльності в Україні 26 3.1. Олігополістичний ринок в Україні 26 3.2. Олігополістична конкуренція на сучасному ринку України 33 3.3. Диференційована олігополія в Україні 42 Висновки і пропозиції 44 Список використаної літератури 46

Інтенсивність конкурентної боротьби та оцінка її рівня

Вступ 3 1. Інтенсивність конкурентної боротьби та оцінка її рівня 3 2. Критерії визначення та якісні характеристики кризових станів підприємства 12 Список литературы 15

Розробка гіпотези ринкової та конкурентної стратегії для соків та сокосодержачої продукції ДП "БКС-Соки" на основі дослідження факторів макро- та мікросередовища ринкової середи”

1. Аналіз факторів макросередовища маркетингу соків “СМАК” ДП "БКС-Соки" 2. Розробка гіпотези ринкової та конкурентної стратегії в процесі дослідження факторів 2.1. Аналіз загальної ситуації ринку соків 2.2. Аналіз конкурентів ДП "БКС-Соки" 2.3. Аналіз споживачів ДП "БКС-Соки" 2.4. SWOT - аналіз Список літератури

Методи конкурентної боротьби

Зміст 1. Методи конкурентної боротьби 3 2. Валютні відношення 8 Задача 1 13 Задача 2 17 Задача 3 18 Список використаної літератури......................................................................................19

Розробка конкурентної стратегії ресторану

Вступ ………………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретико-методичні основи розробки конкурентної стратегії фірми………………………………………………………………………………...6 1.1 Стратегія фірми: поняття, класифікація і особливості ………………………6 1.2 Поняття та значення конкурентоспроможності фірми ……………………19 1.3 Методика розробки конкурентної стратегії фірми …………………………28 1.4 Формування механізмів управління конкурентоспроможністю та визначення управлінських складових, що впливають на процес розробки стратегії фірми …………………………………………………………………….36 Розділ 2. Дослідження розробки конкурентної стратегії ресторану „ ” …………………………………………………………………………...50 2.1 Характеристика ресторану та аналіз основних показників діяльності ……50 2.2 Аналіз конкурентоспроможності фірми …………………………………….61 2.3 Оцінка стратегічного управління фірмою …………………………………..68 Розділ 3. Шляхи вдосконалення розробки конкурентної стратегії фірми ……74 3.1 Проект заходів з підвищення конкурентної стратегії ресторану ………….74 3.2 Розрахунок заходів ……………………………………………………………77 3.2.1 Доставка рестораном страв додому чи в офіс …………………………….77 3.2.2 Організація заходів для дітей ……………………………………………...77 3.2.3 Оренда літнього майданчику ………………………………………………78 3.3 Вплив заходів на конкурентну стратегію ресторану………………………..79 Висновки і пропозиції ……………………………………………………………83 Список використаної літератури ………………………………………………...89 Додатки ……………………………………………………………………………94

Основи економ ічно\ теорії

1. Обґрунтуйте, чому поява монополій об'єктивно неминуча 3 2. Які існують форми монополій і чим вони різняться між собою? 3 3. Розкрийте позитивні та негативні сторони існування монополій 4 4. У чому полягає сутність конкуренції та закону конкуренції? 5 5. Охарактеризуйте основні форми та методи конкурентної боротьби на різних етапах капіталізму 8 6. Які методи конкурентної боротьби властиві монополіям? 9 7. Обґрунтуйте, чому конкуренція є важливою рушійною силою розвитку економічної системи 10 8. У чому полягає основна відмінність між європейською та американською системами антимонопольної діяльності держави? 11 Література 13

Аналіз факторів конкурентоздатності підприємств

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Конкурентоздатність як економічна категорія 6 1.2. Фактори впливу на конкурентоздатність підприємства 9 1.3. Конкурентоздатність підприємства і товару 13 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ НА ПРИКЛАДІ МЕДИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 20 2.1. Аналіз ринку та конкурентів ТОВ „Назва” 20 2.2. Аналіз факторів конкурентоздатності ТОВ „Назва” 25 2.3. Аналіз конкурентоздатності товару ТОВ „Назва” 27 РОЗДІЛ ІІІ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ТОВ «Назва» 31 3.1. Застосування SWOT – аналізу для розробки стратегії подальшого розвитку ТОВ „Назва” 31 3.2. Пропозиції щодо розвитку конкурентної стратегії 33 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40