институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Функціональна діяльність фінансової служби підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Финансы предприятия | Контрольная | Страниц: 6 | Год: 2003 | Размер: 7 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Функціональна діяльність фінансової служби підприємства

Структура фінансової служби підприємства
Функції фінансової дирекції
Завданням фінансового персоналу
Обов'язки фінансового персоналу

Список використаної літератури
1. Бандурка О.М., Коробов М.Я. Фінансова діяльність підприємства. – К., 1998. – 312 с.
2. Економіка підприємства. / за ред. П.С. Харіна. – Тернопіль, 2000. – 500 с.
3. Покропивний С.Ф. Економіка підприємства. – К., 2001. – 528 с.
4. Поддєрьогін А.М. Фінанси підприємств. – К., 2002. – 571 с.
Cмотрите также:
Звіт з проходження переддипломної практики на підприємстві (Науково-виробниче підприємство "Енергія 2000" )

Вступ 3 1.Характеристика підприємства і його фінансової служби 4 2.Характеристика капіталу підприємства 7 3.Виручка від реалізації 10 4.Затрати на виробництво і реалізацію продукції 12 5.Прибутки підприємства 14 6.Оподаткування підприємств 15 7.Формування і використання обігових коштів підприємства 17 8.Безготівкові і готівкові грошові операції 21 9.Використання банківських кредитів на підприємстві 22 10.Інвестиційна діяльність підприємства 22 11. Аналіз фінансової діяльності 23 Висновки 32 Список літератури 33

Фінансова діяльність підприємства (на прикладі)

Вступ 3 1. Поняття та сутність фінансів та фінансової діяльності підприємства 4 2. Методичні підходи до оцінки фінансової діяльності підприємства 19 3. Оцінка ймовірності банкрутства підприємства як елемент фінансової діагностики 32 Висновки 44 Література 46

ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 1.ОРГАНІЗАЦІЯ ФІНАНСІВ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність і функції фінансів підприємств 6 1.2. Грошові фонди та фінансові ресурси 8 1.3. Основи організації фінансів підприємств 12 2.ФІНАНСОВІ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 16 2.1. Фінансова діяльність та зміст фінансової роботи 16 2.2. Завдання управління фінансами підприємств 19 3. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕЗУЛЬТАТУ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 24 3.1. Економічна сутність результату фінансової діяльності. Методика виявлення та основні елементи 24 3.2. Вплив кожного із елементів на показник результату фінансової діяльності 30 ВИСНОВКИ 34 3. Задача: 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 39

ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 1.ОРГАНІЗАЦІЯ ФІНАНСІВ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність і функції фінансів підприємств 6 1.2. Грошові фонди та фінансові ресурси 8 1.3. Основи організації фінансів підприємств 11 2.ФІНАНСОВІ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 15 2.1. Фінансова діяльність та зміст фінансової роботи 15 2.2. Завдання управління фінансами підприємств 18 3. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕЗУЛЬТАТУ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 22 3.1. Економічна сутність результату фінансової діяльності. Методика виявлення та основні елементи 22 3.2. Вплив кожного із елементів на показник результату фінансової діяльності 28 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 36 РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 37

Система органів, які здійснюють фінансову діяльність та їх повноваження щодо захисту фінансової системи України

Вступ 3 1. Правове становище та функції органів державної влади у сфері фінансової діяльності держави 5 1.1 Спеціалізовані органи, що здійснюють фінансову діяльність 9 1.2 Повноваження органів Державної податкової служби та Контрольно-ревізійної служби України в сфері фінансової діяльності 15 2. Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері фінансової діяльності 20 Висновок 24 Список використаної літератури 26-28 Метою написання курсової роботи є: розкрити такі понять, як система, та механізм діяльності державних органів; з'ясувати ряд питань, зокрема, правове положення та повноваження державних органів, що здійснюють фінансову діяльність. Тобто об’єктом вивчення у даній курсовій роботі є система державних органів, у внутрішній взаємодії та підпорядкуванні, що здійснюють регулювання в сфері фінансової діяльності, яка буде розглядатися як певна ієрархічна структура, певний порядок, який утворився в результаті поєднання загальнодержавних та місцевих органів. Розгляд правової системи буде проводитися з моменту проголошення незалежності нашою державою і до сьогодення.

Організація маркетингової служби підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Основи маркетингового управління діяльністю підприємства 5 1.2. Порядок створення маркетингової служби на підприємстві 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ( на прикладі ЗАТ ФФ «__») 15 2.1. Загальна характеристика підприємства 15 2.2. Аналіз діяльності маркетингової служби підприємства 19 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25 3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової служби 25 3.2. Побудова ефективної моделі функціонування маркетингової служби 34 ВИСНОВКИ 44 ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 48

ФІНАНСИ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

ЗМІСТ Вступ 3 1. Фінанси підприємства та його фінансова діяльність 5 1.1. Організація фінансової роботи на підприємсмтві 5 1.2. Податкова система 19 1.3. Фінансовий контроль 23 2. Аналіз фінансового стану підприємства 31 2.1. Характеристика підприємства 31 2.2. Аналіз економічних та фінансових результатів діяльності підприємства 36 2.3. Оцінка майна підприємства 39 2.4. Аналіз структури власних і залучених коштів 42 2.5. Склад і структура дебіторської та кредиторкою заборгованості 45 2.6. Аналіз фінансової стійкості підприємства 49 Висновки 53 Використана література 54

Організація служби маркетингу на підприємстві

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сучасна концепція маркетингу та її роль в організації служби маркетингу на підприємстві 5 1.2. Головні чинники формування організаційних структур маркетингу 17 1.3. Місце та роль служби маркетингу підприємства в формуванні його ефективної організаційної структури 26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “ТЕКОМ” 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 36 2.2. Аналіз цільового ринку підприємства 45 2.3. Аналіз організації та функції служби маркетингу підприємства 56 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ТЕКОМ” 3.1. Шляхи вдосконалення організаційної структури служби маркетингу підприємства ВАТ “ТЕКОМ” 65 3.2. Прогноз ефективності служби маркетингу підприємства 74 ВИСНОВКИ 81 ЛІТЕРАТУРА 83 ДОДАТКИ 85

ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 4 1.ОРГАНІЗАЦІЯ ФІНАНСІВ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. СУТНІСТЬ І ФУНКЦІЇ ФІНАНСІВ ПІДПРИЄМСТВ 7 1.2 ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІНАНСІВ ПІДПРИЄМСТВ 9 2.ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 13 2.1. ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ЗМІСТ ФІНАНСОВОЇ РОБОТИ 13 2.2. ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ ПІДПРИЄМСТВ 16 3. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 20 3.1.ОЦІНКА ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА, ЇЇ НЕОБХІДНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ 20 3.2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ 25 3.3. АНАЛІЗ ЗВІТУ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ 28 3.3.1.ОЦІНКА ЛІКВІДНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. 28 3.3.2. РОБОЧИЙ КАПІТАЛ. 29 3.3.3.ОЦІНКА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ 31 Висновки 35 Список використаної літератури: 37

ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 1.ОРГАНІЗАЦІЯ ФІНАНСІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. СУТНІСТЬ І ФУНКЦІЇ ФІНАНСІВ ПІДПРИЄМСТВ 5 1.2.ГРОШОВІ ФОНДИ ТА ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ 7 1.3.ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІНАНСІВ ПІДПРИЄМСТВ 10 2.ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 14 2.1. ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ЗМІСТ ФІНАНСОВОЇ РОБОТИ 14 2.2.ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ ПІДПРИЄМСТВ 17 3. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 21 3.1.ОЦІНКА ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА, ЇЇ НЕОБХІДНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ 21 3.2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ 27 3.3. АНАЛІЗ ЗВІТУ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ 28 3.3.1.Оцінка ліквідності підприємства. 30 3.3.2. Робочий капітал. 31 3.3.3.Оцінка рентабельності 33 Висновки 37 Список використаної літератури 40