институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Види реклами та їх ефективність

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2008 | Размер: 102 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Види реклами та їх ефективність

1. Теоретична частина. Сутність реклами 2
1.1. Поняття реклами 2
1.2. Класифікація рекламних засобів 6
1.3. Недозволена реклама, її характеристика та приклади 9
2. Практична частина. Організація реклами в аптеці ТОВ «Голден-Фарм» 12
2.1. Особливості реклами в аптечних закладах 12
2.2. Загальна інформація про заклад 16
2.3. Організація маркетингових досліджень 18
2.4. Визначення ефективності різних видів реклами в аптеці 22
Висновки і пропозиції 27
Література 29
Додатки 30

Cмотрите также:
Види реклами та їх ефективність

1 Вступ 3 2 Види реклами та їх ефективність 4 2.1 Класифікація й основні види реклами 4 2.2 Принципи забезпечення ефективності рекламної діяльності 7 3 Дослідження рекламної діяльності на підприємстві та шляхи підвищення її ефективності 11 3.1 Економічна характеристика ТОВ «Тріумф» 11 3.2 Організація планування рекламної діяльності на підприємстві 12 3.3 Аналіз впливу засобів реклами на споживачів підприємства 17 3.4 Шляхи удосконалення рекламної діяльності 19 4 Висновки 21 5 Література 22

Маркетингова сутність реклами

Зміст: Вступ. 1.Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету. 2.Планування та реалізація рекламної компанії на промисловому підприємстві. 3.Ефективність реклами. Висновки.

Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами

Зміст: Вступ. 1.Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету. 2.Планування та реалізація рекламної компанії на промисловому підприємстві. 3.Ефективність реклами. Висновки.

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

План Вступ – ст.3 1. Основи реклами – ст. 5 1.1 Поняття реклами – ст. 5 1.2 З історії реклами – ст. 7 1.3 Психологічний аспект реклами – ст. 9 2. Основні види реклами, носії реклами і засоби її поширення. – ст. 12 2.1 Види реклами – ст. 12 2.2 Засоби поширення та носії реклами – ст. 14 3. Планування рекламної діяльності на підприємстві. – ст. 21 3.1 Сутність рекламної політики підприємства – ст. 21 3.2 Процес планування рекламної кампанії підприємства – ст. 22 3.3 Оцінка рекламної програми – ст. 34 3.4 Правові аспекти рекламної діяльності – ст. 35 3.5 Розрахунок витрат на рекламну кампанію – ст.37 Висновок – ст. 42 Список літератури – ст. 43

ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ

Вступ 1 Види реклами 2 Деякі принципи створення реклами 5 Що таке прямий маркетинг 10 П’ятнадцять правил реклами 11 Висновок 17 Література 17 Вступ

ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ

Вступ 1 Види реклами 2 Деякі принципи створення реклами 5 Що таке прямий маркетинг 10 П’ятнадцять правил реклами 11 Висновок 17 Література 17 Вступ

Ефективність рекламної компанії ресторану

План 1. ВСТУП 3 2. ОСНОВНА ЧАСТИНА 5 2.1 Поняття реклами на сучасному етапі 5 2.2. Історія розвитку реклами 11 2.3. Особливості реклами в ресторанному господарстві 17 2.4 Ефективність рекламних заходів ресторанові "Два гусаки" 22 2.5. Розрахунок рекламного бюджету в ресторанному господарстві 27 2.6. Шляхи прідвищення ефективності рекламної компанії 28 2.7. Висновки 32 3. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 34 4. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 39 5. ДОДАТКИ 40

Соціально комунікативні основи реклами

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи рекламної комунікації 8 1.1. Поняття види та сутність реклами 8 1.2. Міфотехнології в практиці соціальних комунікацій 19 Розділ ІІ. Основи реклами соціально-комунікативної точки зору 28 2.1 Соціальна орієнтація рекламних текстів 28 2.2 Комунікативні стратегії і тактики в рекламі 37 2.3 Психологічні особливості сприйняття та обробки рекламної інформації 47 Розділ ІІІ. Комунікаційна ефективність телевізійної реклами 66 3.1 Моделі комунікативних ефектів та способи їх оцінки 66 3.2 Дослідження ефективності телевізійної рекламної соціо-комунікації на прикладі української політичної реклами 2007-2008 рр. 79 Висновки 106 Список використаних джерел 110

Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету

Зміст: Вступ. 1.Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету. 2.Планування та реалізація рекламної компанії на промисловому підприємстві. 3.Ефективність реклами. Висновки.

Організація та форми бібліотечної реклами

ВСТУП 3 1. ОСНОВА СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 1.1. Сутність та принципи бібліотечної реклами 7 1.2. Форми і методи бібліотечної реклами 12 2. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ БІБЛІОТЕК 16 2.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку та світовий досвід реклами 16 2.2. Маркетинг як активний метод трансформації бібліотеки 21 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 26 ВИСНОВКИ 30 ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35