институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методи дослідження споживачів

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Реферат | Страниц: 43 | Год: 2008 | Размер: 53 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Методи дослідження споживачів


Вступ 3
1. Маркетингові дослідження та їх роль в підвищенні конкурентоспроможності фірми 4
2. Методи дослідження споживачів 17
2.1. КОНЦЕПЦІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ 17
2.2. СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ ТА СПІВСТАВНА ХАРАКТЕРИСТИКА РІЗНИХ МЕТОДІВ ОТРИМАННЯ ПЕРВИННИХ ДАНИХ 22
3. Планування досліджень по ринку пральних машин та проектування опитувальних листів 29
Висновки 41
Перелік використаної літератури 42

Cмотрите также:
Методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках

Вступ 3 Розділ 1. Значення інформації в міжнародному маркетингу та особливості дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках 5 1.1. Значення інформації в міжнародному маркетингу 5 1.2. Психологічні чинники поведінки покупця 8 1.3. Особливості дослідження психології покупців на зовнішніх ринках 13 Розділ 2. Основні методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках 16 2.1. Методи збирання первинної інформації 16 2.2. Спеціалізовані методи дослідження психології споживачів 21 2.2.1 Mystery shopping 21 2.2.2. Споживчі (щоденникові) панелі 22 2.2.3. Моніторинг споживачів, громадської думки 24 2.2.4. Омнібус 25 2.2.5. Ролінгове опитування 27 Висновки 29 Література 30

Правові проблеми субєктів господарювання та споживачів

Зміст Вступ 3 1. Загальні положення захисту прав суб’єктів господарювання та споживачів 5 1.1. Законодавство України про захист прав суб’єктів господарювання та споживачів 5 1.2. Правове становище суб’єктів господарювання та споживачів 14 1.3. Міжнародно-правове регулювання захисту прав суб’єктів господарювання та споживачів 23 2. Майнові та особисті немайнові права суб’єктів господарювання та споживачів 36 2.1. Державний захист прав та законних інтересів суб’єктів господарювання і споживачів 36 2.2. Відносини органів державної влади з правоохоронними органами по здійсненню охорони прав суб’єктів господарювання та споживачів 46 2.3. Повноваження органів місцевого самоврядування щодо захисту прав суб’єктів господарювання і споживачів 54 3. Особливий порядок захисту прав та законних інтересів суб’єктів господарювання та споживачів 59 3.1. Захист прав суб’єктів господарювання в судовому порядку 59 3.2. Проблемні питання судового захисту прав споживачів 70 3.3. Відповідальність за порушення законодавства у сфері захисту прав і законних інтересів суб’єктів господарювання та споживачів 85 Висновки 102 Перелік використаних джерел 104 Об’єктом дослідження є права суб’єктів господарювання та споживачів, що потребують захисту. Предметом дослідження є правові норми українського та міжнародного законодавства, які регулюють захист прав суб’єктів господарювання та споживачів. Метою дослідження є встановлення особливостей правового регулювання державного захисту прав суб’єктів господарювання та споживачів, виявлення наявних в цьому питанні проблем та пошук шляхів їх вирішення. Структурно робота складається з трьох розділів, розділених на підрозділи та пункти, вступу, висновків та переліку використаних джерел.

Розробка комплексу маркетингової діяльності АКБ “Індекс-банк”

Вступ 3 1. Дослідження відповідності товару (послуги), що виробляється, вимогам споживачів 6 2. Дослідження споживачів 8 3. Дослідження ринку 12 4. Дослідження конкурентів 18 5. Удосконалення маркетингової діяльності АКБ “Індекс-банк” 25 Висновки 31 Література 34

Планування маркетингового дослідження споживчого ринку та етапи його реалізації

Послідовність виконання контрольної 1. Складання плану маркетингового дослідження споживачів. 2. Визначення вибіркової сукупності та розробка інструментарію дослідження. 3. Аналіз соціально-демографічних характеристик вибіркової сукупності. 4. Перехресне групування і типологічний аналіз результатів дослідження. 5. Багатовимірна класифікація споживачів. 6. Висновки за результатами маркетингового дослідження.

Методи і функції обслуговування споживачів на підприємствах громадського харчування

План Вступ 2 1. Громадське харчування і його роль в народному господарстві 4 2. Організація обслуговування 11 3. Методи обслуговування споживачів, спеціальні форми обслуговування ………………………………………………………………………………..16 4. Функції обслуговування 19 5. Методи вдосконалення обслуговування споживачів на підприємствах громадського харчування 22 Висновки 24 Список використаних джерел 25

Планування маркетингових досліджень

1. Складання плану маркетингового дослідження споживачів 2 2. Визначення вибіркової сукупності та розроблення інструментарію . дослідження 4 3. Аналіз соціально-демографічних характеристик вибіркової сукупності 7 4. Перехресне групування і типологічний аналіз результатів дослідження 9 5. Багатовимірна класифікація споживачів 12 6. Висновки щодо результатів маркетингового дослідження 13 Використана література 15

Психологія споживача

Вступ 3 1. Взаємозв’язок психології споживача з індивідуально-психологічними особливостями особистості 5 2. Значення реклами у психології споживачів 8 3. Дослідження поведінки споживачів на споживчому ринку 10 4. Основні типи поведінки споживачів 14 Висновки 16 Список використаної літератури: 17

Розробка комплексові маркетингової діяльності компанії «ARIAGEL»

1. Дослідження відповідності кондиціонерів, які виробляють на фірмі «ARIAGEL” вимогам споживачів. 1.1. Опис товарові. 1.2. Визначення конкурентоспроможності товарові. 2. Дослідження споживачів кондиціонерів, які виробляються підприємством «ARIAGEL” . 3. Дослідження ринку. 4. Дослідження конкурентів. 4.1. Ринок. 4.2. Товар. 4.3. Ціноутворення 4.4. Просування товарові 5. Конкурентоспроможність компанії „ARIGEL” /SWOT-аналіз/. 6. Прогнозування. 7. Планування Список літератури

Розробка комплексу маркетингової діяльності підприємства „БКС-Соки”

1. Дослідження відповідності соків, які виробляють "БКС-Соки",вимогам споживачів. 1.1. Опис товару. 1.2. Визначення конкурентоспроможності товару. 2. Дослідження споживачів соків, які виробляються підприємством "БКС-Соки". 3. Дослідження ринку. 4. Дослідження конкурентів. 4.1. Ринок. 4.2. Товар. 4.3. Ціноутворення 4.4. Просування товару 5. Конкурентоспроможність підприємства „БКС-Соки” /SWOT-аналіз/. 6. Прогнозування. 7. Планування. Список літератури Додаток 1

Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Техніко-економічна характеристика ЗАТ «Прага» 4 Розділ 2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку 11 2.1. Вивчення споживачів 11 2.2. Фактори, що визначають оцінки і поведінку споживача 13 Розділ 3. Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів 19 3.1. Напрямки вивчення споживачів 19 3.2. Відношення споживачів і підходи до їхнього вивчення 20 3.3. Вивчення відношення до підприємства 22 3.4. Вивчення системи цінностей споживачів 24 Розділ 4. Дослідження ставлення споживачів до продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” за допомогою багатофакторних моделей 35 Розділ 5. Розробка пропозиції щодо покращення ставлення споживачів ДО продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” 41 Список використаної літератури 43